FTM Forum

Full Version: Feyenoord - Ajax ( DE ENIGE KLASSIEKER! )
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Kaarten weer binnen!
Was zo snel uitverkocht dat zelfs mensen in de 'eerste shift' geen kaarten hadden. In Almere kwamen er hierdoor maar 5 kaarten uitrollen, zodoende kan er, voorlopig, 1 iemand niet mee....
Klote Bum! :letitallout:

Joden zijn de baas in Rotterdam, 1-2, narrow escape.... :wink:
Toptitel!

1-0 Icon_twisted
Wat denk je ervan Fabian? Ik denk dat Ajax wint!
Ekslem Wrote:Wat denk je ervan Fabian? Ik denk dat Ajax wint!

Lastig..
Feyenoord voetbalt zoals een VVV of de Graafschap, graaft zich in en gaat vol voor die counter. Ze weten dat ze zeker 1/2 kansen per wedstrijd krijgen en dat Makaay die dan ook meestal maakt, de goede veldbezetting zorgt ervoor dat ze weinig weggeven, dus is het altijd lastig tegen dit Feyenoord.
Zo'n wedstrijd als dit, of PSV moet makkelijker voor ze zijn als bijvoorbeeld de Graafschap thuis, omdat die zo'n beetje het zelfde spelletje spelen...

Ik hoop op een overwinning, maar ik denk, persoonlijk, dat het 0-0 of 1-1 wordt met een gelijkopgaande klassieker.

@ CC, die titel hoort gewoon ! :wink:
[Image: 4254.jpg]

Niks enige, dit is er ook eentje
Ekslem Wrote:Wat denk je ervan Fabian? Ik denk dat Ajax wint!
Dat zegt hij toch in zijn openingspost? :roll:
Feyenoord is op dit moment zeker niet minder, maar zoals ik al vaker heb gezegd staat ajax er altijd in de kuip. op deze wedstrijd staat zo ontzettend veel druk van buitenaf dat 't altijd een wedstrijd opzich is. Meestal gaat ajax daar beter mee om. ik ben niet zo onder de indruk van dit ajax. de hunter is natuurlijk erg gevaarlijk en suarez bij lucius is niet helemaal ideaal. Luque en Kennedy kunnen we hebben. Het middenveld wordt cruciaal. is lastig te zeggen hoe feyenoord gaat spelen aangezien slory volgende week weer mee lijkt te doen. dan kan 't 4-5-1 blijven met slory in de rol van hofs, of een gewone 4-4-2 met slory om makaay heen.
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:Wat denk je ervan Fabian? Ik denk dat Ajax wint!
Dat zegt hij toch in zijn openingspost? :roll:

we zullen met zn allen wel weer dom zijn en jijzelf niet, maar zoals Fabian in 2e post aangeeft HOOPT ie op een 2-1, en denkt ie dat het een gelijkspel wordt...
Fabian Wrote:..
Feyenoord voetbalt zoals een VVV of de Graafschap, graaft zich in en gaat vol voor die counter.

Xtragaap4de Xtragaap4de Xtragaap4de
centre court Wrote:Feyenoord is op dit moment zeker niet minder, maar zoals ik al vaker heb gezegd staat ajax er altijd in de kuip. op deze wedstrijd staat zo ontzettend veel druk van buitenaf dat 't altijd een wedstrijd opzich is. Meestal gaat ajax daar beter mee om. ik ben niet zo onder de indruk van dit ajax. de hunter is natuurlijk erg gevaarlijk en suarez bij lucius is niet helemaal ideaal. Luque en Kennedy kunnen we hebben. Het middenveld wordt cruciaal. is lastig te zeggen hoe feyenoord gaat spelen aangezien slory volgende week weer mee lijkt te doen. dan kan 't 4-5-1 blijven met slory in de rol van hofs, of een gewone 4-4-2 met slory om makaay heen.

Ik verwacht dat Heijtinga als verdedigende middenvelder gaat spelen of als mandekker en samen met gabri voor heel veel werk gaat zorgen op het middenveld.
Ik ben er niet zo van overtuigd als normaal, denk dat het een spannende pot gaat worden.
Fabian Wrote:..
Feyenoord voetbalt zoals een VVV of de Graafschap, graaft zich in en gaat vol voor die counter.


Nee van Ajax heb ik genoten de afgelopen 10 jaar. Xtragaap4de
=D> . Mooi topic.
Over de wedstrijd: Feyenoord voelt dat er wat te halen is. Dan loopt het meestal verkeerd af. Door o.a. het vertrek van Stam staan er wat jonkies in het veld die tot het bot getergd zijn. Ik vrees een 1-3.
Ik zeg Wijnaldum in de basis en een invalbeurt voor Biseswar. Dan zet ik hem op 3-1.
Biseswar. #-o
Die komt er dus echt nooit. Wijnaldum is een zeer groot talent, nog steeds pas 17. Zijn tijd komt nog wel, zeker niet te vroeg laten verzuipen. Ik ga geen voorspellingen, een saaie 1-0 is genoeg!

Overigens ligt 't voor de hand dat 't ook nog eens een ontmoeting wordt tussen de 2 koplopers! ga er toch vanuit dat graafschap en roda morgen de bietenbrug op gaan.
Fabian Wrote:@ CC, die titel hoort gewoon ! :wink:

Met zulke koeienletters ja? Denk je echt dat er forummers zijn die niet weten dat Feyenoord-Ajax en Ajax-Feyenoord van oudsher de klassiekers zijn? Ik vind het maar forumvervuiling van die hoofdletters in de topiclijst. :8:
T00L Wrote:
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:Wat denk je ervan Fabian? Ik denk dat Ajax wint!
Dat zegt hij toch in zijn openingspost? :roll:

we zullen met zn allen wel weer dom zijn en jijzelf niet, maar zoals Fabian in 2e post aangeeft HOOPT ie op een 2-1, en denkt ie dat het een gelijkspel wordt...
Nee hoor, alleen jij en Ekslem cry
Ad Wim Wrote:
T00L Wrote:
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:Wat denk je ervan Fabian? Ik denk dat Ajax wint!
Dat zegt hij toch in zijn openingspost? :roll:

we zullen met zn allen wel weer dom zijn en jijzelf niet, maar zoals Fabian in 2e post aangeeft HOOPT ie op een 2-1, en denkt ie dat het een gelijkspel wordt...
Nee hoor, alleen jij en Ekslem cry

Had ik idd overheen gelezen, maar om me daarom als dom te bestempelen, vind ik persoonlijk nogal dom. :cheers:
waf Wrote:
Fabian Wrote:..
Feyenoord voetbalt zoals een VVV of de Graafschap, graaft zich in en gaat vol voor die counter.

Xtragaap4de Xtragaap4de Xtragaap4de

Ach, zelfs tegen de Graafschap 4-5-1 toch ? :eeeek:
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:..
Feyenoord voetbalt zoals een VVV of de Graafschap, graaft zich in en gaat vol voor die counter.

Xtragaap4de Xtragaap4de Xtragaap4de

Ach, zelfs tegen de Graafschap 4-5-1 toch ? :eeeek:

:roll: jij hebt bedenkelijk weinig verstand van voetbal, lees ik. ik bespaar me de moeite het je uit te leggen.
Quote:Roy Makaay


Luigi Bruins Giovanni van Bronckhorst Jonathan De Guzman Nuri Sahin Danny Buys


Tim de Cler Andre Bahia Serginho Greene Theo Lucius


Henk Timmer

Makaay diep, andere aanvallend ingestelde spelers zijn Bruins, de Guzman en Sahin, waarvan de Guzman en Sahin gewoon middenvelders zijn. Dus je speelt hoogstens 4-4-2. Verkapt idee, want de buitenste spelers moeten opkomen etc etc, maar in weze staat er gewoon een 4-5-1.
Fabian Wrote:
Quote:Roy Makaay


Luigi Bruins Giovanni van Bronckhorst Jonathan De Guzman Nuri Sahin Danny Buys


Tim de Cler Andre Bahia Serginho Greene Theo Lucius


Henk Timmer

Makaay diep, andere aanvallend ingestelde spelers zijn Bruins, de Guzman en Sahin, waarvan de Guzman en Sahin gewoon middenvelders zijn. Dus je speelt hoogstens 4-4-2. Verkapt idee, want de buitenste spelers moeten opkomen etc etc, maar in weze staat er gewoon een 4-5-1.

bedankt. ik kende de spelers van feyenoord niet. je snapt geen reet van voetbal. maar ik heb reed gezegd dat ik het niet ga uitleggen.
waf Wrote:
Fabian Wrote:
Quote:Roy Makaay


Luigi Bruins Giovanni van Bronckhorst Jonathan De Guzman Nuri Sahin Danny Buys


Tim de Cler Andre Bahia Serginho Greene Theo Lucius


Henk Timmer

Makaay diep, andere aanvallend ingestelde spelers zijn Bruins, de Guzman en Sahin, waarvan de Guzman en Sahin gewoon middenvelders zijn. Dus je speelt hoogstens 4-4-2. Verkapt idee, want de buitenste spelers moeten opkomen etc etc, maar in weze staat er gewoon een 4-5-1.

bedankt. ik kende de spelers van feyenoord niet. je snapt geen reet van voetbal. maar ik heb reed gezegd dat ik het niet ga uitleggen.

Wat je niet kan, moet je ook niet proberen inderdaad....
Gelukkig zitter er genoeg stukjes ongedierte op de diverse fora al over te zeiken, maar die hebben er natuurlijk ook geen verstand van! Enkelt de almight wafmeister !
Fabian Wrote:Wat je niet kan, moet je ook niet proberen inderdaad....
Xtragaap4de Xtragaap4de Xtragaap4de
waf Wrote:
Fabian Wrote:Wat je niet kan, moet je ook niet proberen inderdaad....
Xtragaap4de Xtragaap4de Xtragaap4de

Kan je niet beter deze gebruiken : :hap:

Ontzettende [gay]
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:Wat je niet kan, moet je ook niet proberen inderdaad....
Xtragaap4de Xtragaap4de Xtragaap4de

Kan je niet beter deze gebruiken : :hap:

Ontzettende [gay]

Een hapsmiley gebruiken als je een discusse niet kan winnen in pas gay.
Ik geloof dat hij dit al vaak genoeg uitgelegd heeft. Waarom lees jij trouwens Feyenoord fora?
Legion Wrote:
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:Wat je niet kan, moet je ook niet proberen inderdaad....
Xtragaap4de Xtragaap4de Xtragaap4de

Kan je niet beter deze gebruiken : :hap:

Ontzettende [gay]

Een hapsmiley gebruiken als je een discusse niet kan winnen in pas gay.
Ik geloof dat hij dit al vaak genoeg uitgelegd heeft. Waarom lees jij trouwens Feyenoord fora?

Staat er ergens dat het verboden is om dat te lezen ?
Waarom zou ik dat niet 'mogen' of 'moeten' lezen volgens jou ? Omdat ik niet voor die stinkclub ben ? :roll:

Welke 'discussie' btw ? Ik constateer een 4-5-1 opstelling, dat het in realiteit misschien 4-2-3-1 is, doet daar niets aan af. Tevens is het gewoon een feit dat feyenoord verdedigend voetbal speelt, of zie jij ze elke week wervelen en aanval na aanval produceren met buitenspelers en een '10' etc etc ?

( Ajax is nog kutter, daar niet van... ) :wink:
[baby] [baby]
Dat is absoluut verboden ja. Wie denk je wel niet dat je bent?

Agh ja we zullen het wel zien zondag. Ben benieuwd wie er op de bank plaats mag nemen als Hofland weer terug is. Ik hoop dat Greene in ieder geval speelt.
Hier is iig een liedje voor alle bezoekers van die wedstrijd :wink:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=ZG2ApX2pvpU">http://www.youtube.com/watch?v=ZG2ApX2pvpU</a><!-- m -->
Emanuelson lijkt Klassieker te halen
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 5 november om 15:53

Urby Emanuelson hoopt er zondag bij te kunnen zijn, als Ajax in De Kuip aantreedt tegen aartsrivaal Feyenoord. De linkerverdediger trainde maandag buiten en kende geen terugslag in zijn knie. De Oranje-international moest vorige maand tijdens het uitduel met FC Utrecht na dertig minuten worden vervangen door Jan Vertonghen. “Ik heb genoeg dingen kunnen doen, het ziet er wat mij betreft goed uit’’, vertelt Emanuelson op de clubsite. “De fitte spelers zijn dinsdag een dagje vrij. Dan is het aan mij om verder aan mijn herstel te werken.”

“Woensdag of donderdag hoop ik met de groep mee te kunnen trainen. Als dat lukt, kan ik er zondag hopelijk ook bij zijn tegen Feyenoord”, aldus Emanuelson. Ajax en Feyenoorden delen met 24 punten de koppositie in de Eredivisie. PSV is derde met één punt minder.




doe maar niet Sad
Laat Vertonghen alsjeblieft staan zeg...
Nee, die international moet in de basis, zeg ik!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9