FTM Forum

Full Version: Vakanties 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Half juli coor een dag of 12/13 naar Figueres en Barcelona. Ben nog nooit naar het Muséo Salvador Dali geweest, moet er nou maar een keer van komen.
Ook nog een paar dagen uitbuiken in Santa Susanna. :8:
joep Wrote:Half juli coor een dag of 12/13 naar Figueres en Barcelona. Ben nog nooit naar het Muséo Salvador Dali geweest, moet er nou maar een keer van komen

Tof gebouw, mooie collectie, met name de Mae West bank!
Ekslem Wrote:
Legion Wrote:
Treesong Wrote:Je moet naar de baai van Arcachon... daar is het prima oesters eten :eten:

Dit kan ik zeker beamen. Beste die ik ooit gegeten heb. Vorig jaar op een camping gestaan in Biscarosse. Onze vriendelijke buurman heeft een hele lading van die dingen voor ons gehaald nadat ik een potje petanque van hem had gewonnen :razz:. Toch een endje rijden voor hem maar dan heb je ook wat :eten:

Verder is Pyla sur Mer ook wel wat met die hoogste duinen van Europa. Echter is het strand beter in Biscarosse maar dat is wel te rijden

Welke camping als ik vragen mag?
Zitten er een aantal bij het meer zag ik. Weet je toevallig of het daar wat is en hoe ver deze campings van het centrum afliggen?

Le Vivier heette die camping. Centrum van Biscarosse was lopend te ver. Stranden waren echter wel perfect en de plaatsen prima. Het ligt er allemaal een beetje aan wat je precies wil doen op je vakantie en met wie je gaat.
goa Wrote:Tof gebouw, mooie collectie, met name de Mae West bank!

[Image: gay.gif]
Legion Wrote:
Ekslem Wrote:
Legion Wrote:
Treesong Wrote:Je moet naar de baai van Arcachon... daar is het prima oesters eten :eten:

Dit kan ik zeker beamen. Beste die ik ooit gegeten heb. Vorig jaar op een camping gestaan in Biscarosse. Onze vriendelijke buurman heeft een hele lading van die dingen voor ons gehaald nadat ik een potje petanque van hem had gewonnen :razz:. Toch een endje rijden voor hem maar dan heb je ook wat :eten:

Verder is Pyla sur Mer ook wel wat met die hoogste duinen van Europa. Echter is het strand beter in Biscarosse maar dat is wel te rijden

Welke camping als ik vragen mag?
Zitten er een aantal bij het meer zag ik. Weet je toevallig of het daar wat is en hoe ver deze campings van het centrum afliggen?

Le Vivier heette die camping. Centrum van Biscarosse was lopend te ver. Stranden waren echter wel perfect en de plaatsen prima. Het ligt er allemaal een beetje aan wat je precies wil doen op je vakantie en met wie je gaat.

circa 10 jaar terug ook in Biscarosse geweest, eveneens een camping aan het meer. Goede ervaringen (franse buurdames die 's nachts na het 'stappen' nog wilden gaan zwemmen Wink)

Dit jaar nog aan het bekijken hoe en wat. We willen eigenlijk circa 12dagen gaan en vanwege de aankoop van een woning niet al te ver, binnen europa. Zaten te denken aan Madeira, iemand al eens geweest?
Wrs wordt het Biscarosse en ook een camping aan het meer. Waren er al veel vol, maar heb er 1 gevonden die nog plaats heeft....
Ben al aan het zoeken maar kan niet echt vinden welke camping wij toen zaten... Alleen dat ik nog nooit in mijn leven zo opgepropt in een huisje heb gebivakkeerd :angry:
Maar wat een herinneringen... Jammer alleen dat je dit soort ontmoetingen nooit meer kunt herhalen als je de namen en nummers niet genoteerd hebt :oops:
Haha, Biscarosse, daar ben ik als menneke van pak'm beet 10 ook nog eens en vacances geweest. Wat is Frankrijk toch klein hè. :wink:
Marshall Wrote:Ben al aan het zoeken maar kan niet echt vinden welke camping wij toen zaten... Alleen dat ik nog nooit in mijn leven zo opgepropt in een huisje heb gebivakkeerd :angry:
Maar wat een herinneringen... Jammer alleen dat je dit soort ontmoetingen nooit meer kunt herhalen als je de namen en nummers niet genoteerd hebt :oops:

Gelukkig dan maar dat ik zelf een hele grote tent meeneem :wink:
Ik ga dit jaar maar eens een vakantie in Nederland doorbrengen, heb ik eerlijk gezegd nog bijna nooit gedaan.

Kan iemand mij het leukste vakantieplekje van Nederland noemen, natuurlijk wel rekening houden met mijn twee lieve kindertjes. :|
FC Petr Wrote:Ik ga dit jaar maar eens een vakantie in Nederland doorbrengen, heb ik eerlijk gezegd nog bijna nooit gedaan.

Kan iemand mij het leukste vakantieplekje van Nederland noemen, natuurlijk wel rekening houden met mijn twee lieve kindertjes. :|

Wageningen?
Ik neem mijn 3 kinderen altijd mee naar Terschelling... beetje het Kameleon-gevoel... altijd goed :8:
Gewoon lekker thuis blijven is natuurlijk ook een optie.
Bor de Wolf Wrote:Gewoon lekker thuis blijven is natuurlijk ook een optie.

:roll: Dat jij je op de veluwe in je element voelt....
Mukkus Wrote:
FC Petr Wrote:Ik ga dit jaar maar eens een vakantie in Nederland doorbrengen, heb ik eerlijk gezegd nog bijna nooit gedaan.

Kan iemand mij het leukste vakantieplekje van Nederland noemen, natuurlijk wel rekening houden met mijn twee lieve kindertjes. :|

Wageningen?

:wink:

Nee lekker jong, ik dacht eerder aan een camping in Friesland of Groningen, nog tips?
FC Petr Wrote:
Mukkus Wrote:
FC Petr Wrote:Ik ga dit jaar maar eens een vakantie in Nederland doorbrengen, heb ik eerlijk gezegd nog bijna nooit gedaan.

Kan iemand mij het leukste vakantieplekje van Nederland noemen, natuurlijk wel rekening houden met mijn twee lieve kindertjes. :|

Wageningen?

:wink:

Nee lekker jong, ik dacht eerder aan een camping in Friesland of Groningen, nog tips?

Groningen? Da's niet echt een 'vakantie-provincie'. Ik zou je de Ijsselmeerkust kunnen aanraden....Lemmer of Makkum oid. Kunnen je kindertjes in ondiep zoet water lekker zwemmen. Of Treesongs optie: Terschelling (of een ander waddeneiland). Een Kameleon-gevoel kun je alleen in Terhorne krijgen.....ook nog een optie. Leuk dorpje, goede camping. Naam van de camping? Keine Ahnung.
Makkum Muk ? Ken je nog een goed park ook zeker ? :wink:
Fabian Wrote:Makkum Muk ? Ken je nog een goed park ook zeker ? :wink:

Goed voor bezoeker misschien wel. Concentratiekamp voor een werknemer.
Makkum.... hmmmm, jaren geleden kwam ik daar regelmatig.... hoe heet dat strand ook alweer.. Zilverstrand?
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:Makkum Muk ? Ken je nog een goed park ook zeker ? :wink:

Goed voor bezoeker misschien wel. Concentratiekamp voor een werknemer.

Al niet meer werkzaam ?
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:Makkum Muk ? Ken je nog een goed park ook zeker ? :wink:

Goed voor bezoeker misschien wel. Concentratiekamp voor een werknemer.

Al niet meer werkzaam ?

Nope.
Mukkus, is Appelscha wat? 8-[

Ik heb daar namelijk een hele leuke familie camping gezien.
FC Petr Wrote:Mukkus, is Appelscha wat? 8-[

Ik heb daar namelijk een hele leuke familie camping gezien.

Ja, ook leuk. Zit je wel weer in de bossen! Heel mooi buitenzwembad, mooie fietsomgeving, zit een pretpark(je). Is geen verkeerde keuze, en als je naar de camping gaat, die ik denk dat het is, is dan goede camping (van horen zeggen).

En de enige supermarkt van het dorp is kortgeleden afgefikt.... Firestarter
Het is RCN de Roggeberg, hebben we het over dezelfde camping?

Ik las inderdaad dat er in het dorp een supermarkt was afgefikt, dus ik neem m'n voorraad bier wel van thuis mee. :wink:
Ja, dat is hem. Staat goed aangeschreven. Dat zwembad (een 'bosbad') ligt op loopafstand. Duinenzathe is een klein pretpark (nooit geweest, overigens)

Veel activiteiten in de zomer en SC Heerenveen speelt elk jaar in de voorbereiding een wedstrijd in Appelscha tegen een bekende buitenlandse club.

Dit jaar valt de tegenstander een beetje tegen:
Quote:21-07-2007 Sivasspor (Appelscha)
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:Makkum Muk ? Ken je nog een goed park ook zeker ? :wink:

Goed voor bezoeker misschien wel. Concentratiekamp voor een werknemer.

Al niet meer werkzaam ?

Nope.

Jammer, anders had je met gemak even een biertje kunnen pakken in augustus... :!:
Wat zijn die Fransen toch een lam en dom volk :letitallout: . Op een normale manier een campingreservering afhandelen lijkt al te moeilijk voor ze.
Ekslem Wrote:Wat zijn die Fransen toch een lam en dom volk :letitallout: . Op een normale manier een campingreservering afhandelen lijkt al te moeilijk voor ze.

Moet je ook maar geen Engels tegen ze spreken :wink:
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Wat zijn die Fransen toch een lam en dom volk :letitallout: . Op een normale manier een campingreservering afhandelen lijkt al te moeilijk voor ze.

Moet je ook maar geen Engels tegen ze spreken :wink:

Je parle tres bien francais :wink:

Maar vrouwke van de receptie spreekt goed Engels :eeeek: , maar blijkbaar is het wel een domme geit :razz:
Ik durf te wedden dat die reservering binnen 1 minuut in kannen en kruiken is, als je frans spreekt :waf:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13