FTM Forum

Full Version: Vakanties 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
The Society Wrote:en guiness pils gedronken

Wasda? Nieuw?
Gerben Zonderland Wrote:
The Society Wrote:en guiness pils gedronken

Wasda? Nieuw?
[Image: guinness.jpg]

Dat is HET bier van ierland, is super lekker, geen koppijn volgende dag en geen nadorst
Gerben probeerde weer eens grappig te zijn! :roll:

BTW Guinness is echt niet te zuipen!
The Society Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
The Society Wrote:en guiness pils gedronken

Wasda? Nieuw?

Dat is HET bier van ierland, is super lekker, geen koppijn volgende dag en geen nadorst

Gerrit Zonderaars is de taalrainman hier en wilde je er op wijzen dat men guinness met 2 ennen schrijft Xtragaap4de

En je vergeet er nog bij te zeggen dat je na twee glazen ook niet meer hoeft te eten :wink:
Ik denk dat hij terecht bedoelt dat guinness guinness is, en dat pils pils is.
Berend Botje Wrote:Ik denk dat hij terecht bedoelt dat guinness guinness is, en dat pils pils is.

Jij snapt het. Die extra n zal me jeuken. Guinness pils bestaat niet en zal er hopelijk ook nooit komen. Ik vind zowel de de draught als de extra stout prima te doen, maar het vult inderdaad als een dolle...
Extra Stout. Puke

Maar ja, smaken verschillen. :wink:
22 april ff snel 4 daagjes kreta... Heb er nu al zin in.
gittermaster Wrote:22 april ff snel 4 daagjes kreta... Heb er nu al zin in.

Even een bliksemhuwelijkje Icon_question

Is wel in tegenwoordig...
nee, meer luddevedu wegneuken....
kutwijven...
gittermaster Wrote:nee, meer luddevedu wegneuken....
kutwijven...

Dat doe je niet in 4 dagen... Zonde van je geld trouwens slechts 4 daagjes...
gittermaster Wrote:nee, meer luddevedu wegneuken....
kutwijven...

:|

Je mag je verdriet ook komen wegpokeren zondag :8:
luddevedu ? 8-[
Bocaloca Wrote:luddevedu ? 8-[

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.google.nl">http://www.google.nl</a><!-- w -->
Sad Gittertje Sad Sad :cry:
gittermaster Wrote:nee, meer luddevedu wegneuken....
kutwijven...

Helpt niet echt, maar misschien blijft er in die 4 dagen wel eentje aan hangen. :wink:
Is Rethymnon op Kreta leuk? Hoorde er van een vriendin wel goede verhalen over.
Ekslem Wrote:Is Rethymnon op Kreta leuk? Hoorde er van een vriendin wel goede verhalen over.

ben ik geweest, is een prima authentiek dorpje om doorheen te slenteren, en ik heb daar aan de buitenste haven uitstekend kreeft gevreten.

bovendien zit je redelijk centraal op kreta (tussen chania/de kloof en heraklion in) en toch ver weg van het plebs in chersonisos.

gelijk doen!
Wil idd niet naar Chersonisos, maar wel een keer naar Kreta.

In het plaatjes moet wel genoeg te beleven vallen dus genoeg restaurantjes/kroegjes. Rethymnon lijkt dus een goede optie!
Rethymnon wordt een keer aangedaan in een voor- of najaar.

We hebben besloten om dit jaar wederom de auto vd schoonpa te confisqueren, de tent in te laden en richting Frankrijk te karren (Atlantische oceaan kant). Na vorig jaar Bretagne (in de buurt van St. Malo) aangedaan te hebben, willen we nu wat zuidelijker. Zelf denken we er aan richting Bordeaux te gaan. Iemand tips qua steden/plaatjes die de moeite waard zijn aldaar? Andere plaatsen aan de Atlantische oceaan als tip zijn ook welkom. Voorwaarde is dat het aan zee ligt en dat het er niet uitgestorven is.
Biarritz/St. Jean de Luz, La Rochelle/Ile de Ré, St. Nazaire.
Ekslem Wrote:Rethymnon wordt een keer aangedaan in een voor- of najaar.

We hebben besloten om dit jaar wederom de auto vd schoonpa te confisqueren, de tent in te laden en richting Frankrijk te karren (Atlantische oceaan kant). Na vorig jaar Bretagne (in de buurt van St. Malo) aangedaan te hebben, willen we nu wat zuidelijker. Zelf denken we er aan richting Bordeaux te gaan. Iemand tips qua steden/plaatjes die de moeite waard zijn aldaar? Andere plaatsen aan de Atlantische oceaan als tip zijn ook welkom. Voorwaarde is dat het aan zee ligt en dat het er niet uitgestorven is.

VRAAG HET DAN NIET!

:wink:
Je moet naar de baai van Arcachon... daar is het prima oesters eten :eten:
Ben een keer in Mimizan geweest, leuk surfen daar, veel jongeren (wat oudere jongeren 20+)
Treesong Wrote:Je moet naar de baai van Arcachon... daar is het prima oesters eten :eten:

Dit kan ik zeker beamen. Beste die ik ooit gegeten heb. Vorig jaar op een camping gestaan in Biscarosse. Onze vriendelijke buurman heeft een hele lading van die dingen voor ons gehaald nadat ik een potje petanque van hem had gewonnen :razz:. Toch een endje rijden voor hem maar dan heb je ook wat :eten:

Verder is Pyla sur Mer ook wel wat met die hoogste duinen van Europa. Echter is het strand beter in Biscarosse maar dat is wel te rijden
En is er in die stadjes ook genoeg te beleven? Ik doel dan o.a. op restaurantjes, terrasjes, kroegjes....
Het is geen massatoeristiese regio, maar er zijn genoeg Franse meisjes :wink:
In al die stadjes aan de kust is genoeg te beleven, hoor. Zeker Biarritz en Biscarosse, daar lopen heel wat jongeren rond.
Ja vooral dronken Engelsen :roll:
En wiet-rokende surfers, maar het zijn wel jongeren en er is wel wat te beleven, en dat was de vraag.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13