FTM Forum

Full Version: Vakanties 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Is de Always weer eens op, Bor? :waf:
Ben ooit in Kroatie geweest, bleek een nudisten resort te zijn. Gelukkig hadden ze onze leeftijd van 19 (6 jongens) en plaatsten ze ons op het "jongerengedeelte". Veel leuke mensen ontmoet, natuurlijk geen ouders met kinderen, maar vakantiegangers zonder kinderen tussen de 18en25.
Ben ooit op Corsica geweest... toen had ik m'n ouders buitengesloten en die moesten toen via het balkon binnenklimmen!
Treesong Wrote:Ben ooit op Corsica geweest... toen had ik m'n ouders buitengesloten en die moesten toen via het balkon binnenklimmen!

raar verhaal
Bor de Wolf Wrote:
Treesong Wrote:Ben ooit op Corsica geweest... toen had ik m'n ouders buitengesloten en die moesten toen via het balkon binnenklimmen!

raar verhaal

raar maar waar! Zo heb ik ook ooit eens als 8-jarig kereltje in Spa 3 uur in een lift opgesloten gezeten zonder voedsel of water!
Ben ooit in Cochem (Duitsland) geweest..... toen mijn grote neef en ik (toen 11 jaar) besloten om na het avondeten de buurt te verkennen. Maar eigenlijk gingen we stiekem peukies roken die wij in het hotel gevonden hadden. 4 uur later waren we, tot opluchting van mijn ouders, oom + tante en lokale politie, weer heel bij ons hotel aangekomen. :8:
Treesong Wrote:
Bor de Wolf Wrote:
Treesong Wrote:Ben ooit op Corsica geweest... toen had ik m'n ouders buitengesloten en die moesten toen via het balkon binnenklimmen!

raar verhaal

raar maar waar! Zo heb ik ook ooit eens als 8-jarig kereltje in Spa 3 uur in een lift opgesloten gezeten zonder voedsel of water!

Dat kan misschien je latere liefde voor goed voer en lekkere wijn in niet-sloeberige restaurants verklaren, terwijl je eigenlijk een sloeber in hart en nieren bent...
[Image: wolf_happy_smile_sm_clr.gif]
Bor de Wolf Wrote:
Treesong Wrote:
Bor de Wolf Wrote:
Treesong Wrote:Dat kan misschien je latere liefde voor goed voer en lekkere wijn in niet-sloeberige restaurants verklaren, terwijl je eigenlijk een sloeber in hart en nieren bent...
[Image: wolf_happy_smile_sm_clr.gif]

Ik wijt dat meer aan het feit dat ik in Buitenveldert geboren ben

:roll:
Treesong Wrote:
Bor de Wolf Wrote:
Treesong Wrote:
Bor de Wolf Wrote:
Treesong Wrote:Dat kan misschien je latere liefde voor goed voer en lekkere wijn in niet-sloeberige restaurants verklaren, terwijl je eigenlijk een sloeber in hart en nieren bent...
[Image: wolf_happy_smile_sm_clr.gif]

Ik wijt dat meer aan het feit dat ik in Buitenveldert geboren ben

:roll:

Da's nog erger dan Badhoevedorp. Respect.
Voordeel was wel dat ik al vroeg aan de gemberbolus kon beginnen =P~
Treesong Wrote:Knobelen! Hahaaa! Magistraal verhaal van Donald Duck ook... rijdt-ie na kruis te hebben gegooid aan de verkeerde kant een eenrichtingsweg in, recht op een zware tractor af die weigert opzij te gaan, waarop Duck de legendarische woorden spreekt: Kom, jongeman, wees geen spelbreker!

:lol:

Inderdaad weer een meesterwerk, vooral dit plaatje heeft indertijd grote indruk op mij gemaakt:

[Image: Donald3.gif]

Bij ons noemen we een ingewikkelde kruising op de snelweg met fly-overs en zo dan ook nog steeds een Donald-Duck-kruising.
Rijdt-ie zich daar niet te pletter, zodat-ie moet verschijnen voor rechter Uil? :Big Grin
Ja
Ik kan helaas nu niet over een scanner beschikken, anders zou ik de plaatjes wel even laten zien. Toch tijd dat ik eens zo'n ding aanschaf voor thuis...

Aaanpassing: ding toegevoegd
Treesong Wrote:Ik wijt dat meer aan het feit dat ik in Buitenveldert geboren ben

Ik dacht dat jij in Amsterdam geboren was alvorens naar Schagen te verkassen? :waf:
Treesong Wrote:ooit eens als 8-jarig kereltje in Spa 3 uur in een lift opgesloten gezeten zonder voedsel of water!

In Spa zonder water, the irony!
Berend Botje Wrote:Ja
Ik kan helaas nu niet over een scanner beschikken, anders zou ik de plaatjes wel even laten zien. Toch tijd dat ik eens zo'n aanschaf voor thuis...

Belangrijker nog, ik ga toch maar weer eens werk van maken om de complete reeks DDs tussen 1956 en 1986 te jatten bij mijn neef die ze zich oneigenlijk heeft toegeeigend uit het bezit van mijn Oma.
Gelijk heb je, pak zijn vrouw ene keer goed en ontvoer zijn kinderen. wedden dat ie die DD's zo langs komt brengen. Hou wel de politie erbuiten, die kunnen meestal van een mug een Davydoff maken.
Dugarry Wrote:pak zijn vrouw ene keer goed

:eeeek: Zoveel zijn ze me nou ook weer niet waard !
goa Wrote:
Treesong Wrote:Ik wijt dat meer aan het feit dat ik in Buitenveldert geboren ben

Ik dacht dat jij in Amsterdam geboren was alvorens naar Schagen te verkassen? :waf:

Hola, ik zat op school in de Beethovenstraat, Haarlemse sloeber Icon_evil
Treesong Wrote:Hola, ik zat op school in de Beethovenstraat

Typisch geval van duur doen maar goedkoop wonen [Image: 1jump.gif] Hakkuh
goa Wrote:
Treesong Wrote:Hola, ik zat op school in de Beethovenstraat

Typisch geval van duur doen maar goedkoop wonen [Image: 1jump.gif] Hakkuh

Ik dacht dat dit opging voor al die sloebers die in buurt van het IJ zijn gaan wonen :waf:
Als jij dat goedkoop wonen noemt dan vraag ik me af sinds wanneer jij een heel huizenblok in je bezit hebt in die stofdoekenbuurt van je :wink:
goa Wrote:Als jij dat goedkoop wonen noemt dan vraag ik me af sinds wanneer jij een heel huizenblok in je bezit hebt in die stofdoekenbuurt van je :wink:

Over mijn bijverdiensten als huisjesmelker laat ik mij liever niet uit [-X
Treesong Wrote:
goa Wrote:Als jij dat goedkoop wonen noemt dan vraag ik me af sinds wanneer jij een heel huizenblok in je bezit hebt in die stofdoekenbuurt van je :wink:

Over mijn bijverdiensten als huisjesmelker laat ik mij liever niet uit [-X

Sloeber
:waf:
Wat een geweldig idee dat knobelen!! Ga ik ook eens doen met het vrouwke zodra de hond ergens onderdak heeft gevonden voor een weekend...
Ik weet alleen dat treesong 9zijn vriendin eigelijk) een heel pand hebben nabij het Leidsche plein.

Zo nu en dan verhuurt ie wel de zolderkamer.... :lol:
Marshall Wrote:Wat een geweldig idee dat knobelen!! Ga ik ook eens doen met het vrouwke zodra de hond ergens onderdak heeft gevonden voor een weekend...
Is ook echt een aanrader, maar je moet echt een bepaalde tijd afspreken. Je loopt uiteraard wel t risico als je niet valsspeelt om 5 minuten van je huis uit te komen....
gittermaster Wrote:
Marshall Wrote:Wat een geweldig idee dat knobelen!! Ga ik ook eens doen met het vrouwke zodra de hond ergens onderdak heeft gevonden voor een weekend...
Is ook echt een aanrader, maar je moet echt een bepaalde tijd afspreken. Je loopt uiteraard wel t risico als je niet valsspeelt om 5 minuten van je huis uit te komen....

Twee keer geknobeld op de snelweg, zo van waar gaan we eten... 1x in een gehucht nabij Leiden terecht gekomen -- stoofpot gegeten in de enige kroeg van het dorp. De tweede keer bij Chinees Fuk Yoo Long (of zoiets) nabij Osdorp beland en heerlijk gesmuld...
Treesong Wrote:
gittermaster Wrote:
Marshall Wrote:Wat een geweldig idee dat knobelen!! Ga ik ook eens doen met het vrouwke zodra de hond ergens onderdak heeft gevonden voor een weekend...
Is ook echt een aanrader, maar je moet echt een bepaalde tijd afspreken. Je loopt uiteraard wel t risico als je niet valsspeelt om 5 minuten van je huis uit te komen....

Twee keer geknobeld op de snelweg, zo van waar gaan we eten... 1x in een gehucht nabij Leiden terecht gekomen -- stoofpot gegeten in de enige kroeg van het dorp. De tweede keer bij Chinees Fuk Yoo Long (of zoiets) nabij Osdorp beland en heerlijk gesmuld...

Wie legt mij dat eens even piekfijn uit dat knobelen? Het liefst per PB. Ik zie nameljk mogelijkheden....
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13