FTM Forum

Full Version: Nederlanders op de tour
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Vooral Luczak expliciet matig noemen?! Undecided
mindlight Wrote:Malisse en met name Machado erg matig? Schuettler erg matig? Ben je dronken Buurs?

Zijn jullie dronken?

Ik heb het toch duidelijk over zijn goede periode van de afgelopen weken....
Dat waren poeptoernooien met poeptegenstanders.

Prachtig resultaat, maar echt goede spelers heeft hij niet verslagen.
Deze jongens winnen bijna nooit 2 potjes achtereen op de ATP-tour.

Natuurlijk verslaat hij incidenteel wel een leuke speler, maar het zegt genoeg dat Malisse en Machado voornamelijk bij de challengers te vinden zijn....
Luczak is een topper :lol:

Een challenger topper inderdaad!

Daar verliest Thiemo 3 van de 5 potjes dan ook van.
Thiemo won die partij van Luczak, zie ik nu, maar Luczak had toen al 14 partijen binnen 3 weken gespeeld :eeeek:
Kon dat niet allemaal in 1 bericht? Ben je echt dronken? Paar biertjes gedronken op je walk-overs?
Maar als jij nu zo zeurt over het niveau van de challengertoppers, waarom klap je dan zo enthousiast bij weer een challenger overwinning van Thiemo? Je geeft nu eigenlijk aan dat dat niet zoveel voorstelt....
mindlight Wrote:Maar als jij nu zo zeurt over het niveau van de challengertoppers, waarom klap je dan zo enthousiast bij weer een challenger overwinning van Thiemo? Je geeft nu eigenlijk aan dat dat niet zoveel voorstelt....

Natuurlijk ben ik er blij mee, want hij moet punten halen om rechtstreeks toe te worden gelaten voor de ATP toernooien.
En hij krijgt hierdoor natuurlijk veel zelfvertrouwen.

Jongens rond de 100e plek moet hij nu kunnen pakken.

Ik hoop ook dat er eindelijk weer een Nederlander in de top 100 staat en daarna wellicht hoger.

Nu nog hopen dat Haase ooit weer terug komt [-o<
En ondertussen bagatellisseer je zijn prestaties door te zeggen dat zijn tegenstanders niets voorstellen, je spreekt jezelf toch wat tegen Buurs....
Bovendien staat ie al zo goed als in de top 100.
mindlight Wrote:En ondertussen bagatellisseer je zijn prestaties door te zeggen dat zijn tegenstanders niets voorstellen, je spreekt jezelf toch wat tegen Buurs....

Ik spreek mezelf niet tegen.

Ik zeg dat de prestaties mooi zijn om te stijgen, maar dat de tegenstanders niet van ATP niveau zijn.

We moeten nu niet ineens gaan denken dat hij van top 50 spelers gaat winnen.

Ik won gister van een 4,5, maar daarom win ik nog niet van een 3 speler....
Dat is even wat anders.
Betrek het nou ajb eens niet op jezelf....

En davis cup is toch altijd anders, en al helemaal tegen Fransen, die het al tijden niet waarmaken.
Ad Wim Wrote:Bovendien staat ie al zo goed als in de top 100.

Dat vind ik ook prachtig!

Op de Zeballos manier!

Hij is nog jong en heeft de potentie om nog veel hoger te komen.
Dat is voornamelijk een mentale kwestie.

Hopelijk is dat gegroeid door deze overwinningen.
mindlight Wrote:Betrek het nou ajb eens niet op jezelf....

En davis cup is toch altijd anders, en al helemaal tegen Fransen, die het al tijden niet waarmaken.

We zullen het zien.

Ik zeg dat hij maximaal 2 sets pakt in die 2 partijen.
Wat een gewaagde uitspraak =D>
mindlight Wrote:Wat een gewaagde uitspraak =D>

Dat is de realiteit, zoals ik die de hele tijd schets.

Hij is nog niet goed genoeg.

Jullie geloven er blijkbaar wel in.

Ik hoop dat jullie gelijk krijgen!
Moet hier toch de kant van Buurs kiezen...Niet iedereen altijd tegen Buurs dus.
De Bakker zijn prestaties zijn leuk maar niet veelzeggend over de rest van zijn carriere.
Wie heeft het over de rest van zijn carriere dan?
Ad Wim Wrote:Wie heeft het over de rest van zijn carriere dan?
nou ja...Ik bedoel zijn prestaties tegen top 100 spelers.
Middelkoop met 2*-0 voor in de 3e set tegen Russell!!

Zou een geweldige prestatie zijn.
Dit dan weer wel Undecided
Ad Wim Wrote:Dit dan weer wel Undecided

waar gaat dit nou weer over?

middelkoop is een erg matige speler en als hij dan wint van een speler die rond de 100 staat, dan is dat toch erg knap....
buurs Wrote:Middelkoop met 2*-0 voor in de 3e set tegen Russell!!

Zou een geweldige prestatie zijn.

Middelkoop - Russel 3-6 6-2 3-6
Sluiter - Reister 6-3 6-4
de Bakker - Bachinger 4-6 6-3 6-4
Lekker Sluit, net op tijd in vorm! Hopelijk is De Bakker niet al te moe...
wekenlang toernooien spelen en nog winnen ook. Je zou zeggen dat hij beter deze week rust had kunnen nemen. Een 5-setter tegen 2 top20 spelers gaat je niet in de koude kleren zitten!
Ben het eens met Buurs in de 'De Bakker-discussie' en verwacht ook niet dat hij in 1 van de maximaal twee singles die hij speelt meer dan één set (per wedstrijd dus) zal pakken. Top 20 is gewoon een ander verhaal en de Davis Cup betekent voldoende voor de Fransen om zich niet te laten verrassen.
De Bakker verliest in 2 sets van Russell ](*,)

Ik denk dat hij wel een kans heeft tegen Tsonga of Chardy :lol:
Wat een drol ben je toch ook Undecided
Sluiter leidt met 4*-1 in de 1e set =D>
En verliest vervolgens kansloos de tweede en derde set.
Volgens mij hebben ze in Alphen ook wel een heerlijke finale gezien.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44