FTM Forum

Full Version: Nederlanders op de tour
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Tja, maar is hij daar al toe in staat? En hij komt nog geen challengers direct binnen dus het wordt heel zwaar...
Ohh zeker, maar hij laat wel wat zien. Dent verloor nogal eens eerste rondes, ook op challengerniveau, of verloor van een Pipo als het er echt toe deed. Haase tapt hopelijk uit een iets ander vaatje.
Het heeft denk ik ook met een beetje geluk te maken, mazzel met loting etc. Dit is iig een verdomd goed begin, er is hoop!
Tuurlijk, en hij is een vechtjas dus hij komt er ook wel. Maar ik denk dat het echt wel even kan duren. Hij zal wel echt de bereidheid moeten hebben om qualis voor challengers te gaan spelen voorlopig. En met zijn PR komt hij niet eens zeker 500s binnen.

En dit vertekent natuurlijk ook wel een beetje. Een winst op een drol, walk-over en nu een (prima) winst op een jong talent uit de top 300. Dat is toch echt wel even wat anders dan de top 100. En het is altijd maar even afwachten hoe het fysiek gaat, dat is het belangrijkste denk ik, dan komt die ranking vanzelf wel.

En ik zou heel graag zien dat ie net zo'n jaar heeft volgend als Dent dit jaar, heel graag zelfs!
Voor nu: klasse Haase! =D>
Zeker klasse!

Nu tegen Robert, dat wordt een eerste echte test, die is namelijk wel bijna top 100...
Mwa, ik zou toch graag zien dat als Haase Gimeno-Traver loot op Wimbledon, hij dan gewoon wint hoor.

En ja, Bogdanovic, w/o en Ignatik zegt niets, de eerste wedstrijd was dan nog het zwaarst, maar het is gewoon gaaf om te zien dat hij weer speelt en direct SF staat Smile
klasse Haasse =D>
Dat bedoel ik, Wimbledon is pas over een half jaar Sad

Maar het is iig leuk dat we weer iemand kunnen volgen volgend jaar. Op naar twee Nederlanders in de top 100!
Precies! En Sijsling die obv ranking gewoon veel challengers kan spelen, ik verheug me er wel op!
Die ook nog ja, natuurlijk, die is ook on fire. Nu wel even blessee dus zijn seizoen zit erop, maar die kan volgend jaar ook wel doorbreken. Man, wat een seizoen gaat dat worden!
Exact, hoewel ik me ook op de doorbraak van de buitenlandse toptalenten verheug. In de jongeren-klasse mannen (jongens) als Tomic, Krajinovic, Harrison, Bhambri, Ignatik, en iets ouder toch gasten als Marchenko en Dolgopolov.
Ook ben ik benieuwd of de eeuwige talenten als Young en Mannarino nu eindelijk eens iets gaan laten zien.
Dat is het verkeerde topic ML Wink

En noem dan op z'n minst ook nog Del Bonis, Giraldo en Evans!
Evans? Die gast is 23 man. Ik had het over toptalenten. Giraldo valt in de categorie ouder talent, en Del Bonis ben ik inderdaad straal vergeten. Maargoed, genoeg hierover inderdaad verkeerd topic.
Ik bedoelde Daniel Evans Wink

En Giraldo is idd al wat ouder, maar wel top 100, in tegenstelling tot de rest. Die zie ik komend jaar wel de doorbraak maken.
haasse verliest 57 26 Sad
het is haase!
Haase slaat zich weer eenvoudig door de qualis heen van Helsinki dit keer en loot Capkovic, die is te doen.
Jammer dat Sijsling zo'n 20 plekken wegzakt, maar Sluiter staat wel weer in de top-200 =D>
Hop, 1e set 6-2 =D>
En nog een keer 6-2, prima! Capkovic is ook niet echt een graadmeter, maar weer een prima overwinning. Navarro next. Dat wordt een stuk lastiger, maar niet onmogelijk.
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij ligt er wel meteen uit in de 1e ronde deze week, dus het is idd nog hopen of ie direct Australië binnenkomt, aangezien er een hoop challengerweken zijn nog.

Op HC is ie gewoon nog niet zo heel goed, daar moet ie nog flink aan werken.

Maar er vallen net zo veel challengers van de ranking af van vorig jaar. En de punten die daar verdiend konden worden zijn hoger dan nu. Het is dus eerder te verwachten dat De Bakker nog zal stijgen zonder te spelen. De eerste 104 zijn geplaatst, dus hij hoeft zich geen zorgen te maken.

De Bakker inmiddels gestegen van 99 naar 94, zonder te spelen.
Huta Galung wint trouwens voor het eerst sinds april weer een wedstrijd in een challenger...
Hakkuh Wink
Haase pakt gewoon de 1e set tegen Navarro met 6-3 =D>
Netjes, heb je een livescore ergens?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="https://www.bwin.com/nl/livebets.aspx">https://www.bwin.com/nl/livebets.aspx</a><!-- m -->
Als je een account hebt, zelfs beelden.

Nu wel een break achter helaas, Navarro serveert voor de 2e set.
Ik zit op mijn werk en kom daar niet op. Af en toe een score-update wordt op prijs gesteld.
Tweede set verloren met 6-4, nu wel 1-0 voor, op service.
En hij wint 6-3 3e set \Big Grin/
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44