FTM Forum

Full Version: Nederlanders op de tour
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Zegt de man die als het goed gaat elk punt post hier Undecided

En ik kan verantwoordelijkheid en het volgen van tennis wel gewoon combineren, buurs.

:lol:

daarom zit je ook al op bijna 50000 berichten :lol:

jij hebt geen verantwoordelijkheid, pipo.
dat is het verschil.
Hoe weet jij dat? In tegenstelling tot jou, post ik hier niet alles wat er in mijn privé-leven gebeurt bij gebrek aan aanspraak in mijn omgeving.

ik post idd alles uit mijn privé leven :lol:

jij post idd nooit iets uit je privé leven....zelfbewustzijn is voor jou onbekend.

ik ga weer iets nuttigs doen.

veel plezier met het volgen van de challengers Undecided
Ah, de manager is weer binnen, held!
En jij zou idd eens iets volgen wat niet uit eigenbelang is :lol:
Geweldig punt van Haase op 30-30, en hij gaat helemaal los!
En de game, TB, hup!
Xtragaap4de
Wat is er toch loos Buurs? Je hebt eindelijk je FTM titel, en nog loop je te kloten...
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Zegt de man die als het goed gaat elk punt post hier Undecided

En ik kan verantwoordelijkheid en het volgen van tennis wel gewoon combineren, buurs.

:lol:

daarom zit je ook al op bijna 50000 berichten :lol:

jij hebt geen verantwoordelijkheid, pipo.
dat is het verschil.
Hoe weet jij dat? In tegenstelling tot jou, post ik hier niet alles wat er in mijn privé-leven gebeurt bij gebrek aan aanspraak in mijn omgeving.

ik post idd alles uit mijn privé leven :lol:

jij post idd nooit iets uit je privé leven....zelfbewustzijn is voor jou onbekend.

ik ga weer iets nuttigs doen.

veel plezier met het volgen van de challengers Undecided
Laten we eens kijken: we weten inmiddels hoe je hond eruit ziet, je vriendin, je liefde voor Ferrer en Nadal, we weten hoe geweldig je tennisprestaties zijn en met welke wereldtoppers je allemaal traint, we weten precies wat je voor werk doet, wat je collega's doen in hun vrije tijd en we weten wanneer je verjaardagen hebt. En o ja, we weten ook nog wanneer je je tuin omspit...
mindlight Wrote:Wat is er toch loos Buurs? Je hebt eindelijk je FTM titel, en nog loop je te kloten...

ik zal me weer stil houden.
mp!
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Wat is er toch loos Buurs? Je hebt eindelijk je FTM titel, en nog loop je te kloten...

ik zal me weer stil houden.

Vermakelijk weer, de kemphanen.
Was er niet ooit een topic voor jullie 2 aangemaakt?

mp Robin, *5-6.
nee

voor jou en ad wel. :wink:
Voor ons? Nee die eer is mij (gelukkig) nooit ten deel gevallen. Lijkt me ook nergens voor nodig Smile
=D> =D> =D> hij pakt hem, top!
Jaaaaaaa! Wat een ontlading ook, prachtig!
mindlight Wrote:Voor ons? Nee die eer is mij (gelukkig) nooit ten deel gevallen. Lijkt me ook nergens voor nodig Smile

Ik quote eigenlijk een verkeerd stukje, ik doelde uiteraard op Ad en Buurs.
45 punten dus al voor Robin, brengt hem alweer de top 500 binnen, ergens rond 450.

Bij eventuele toernooiwinst knalt hij gelijk door naar rond 300.
Zeker. In het zwak bezette Chennai een paar rondjes winnen en het gaat de goede kant op. Ben benieuwd of ie een WC krijgt voor de AO qualies, maar misschien moet ie dat nog niet willen.

Met z'n knie lijkt het ook wel goed te zitten. Een paar weken voluit spelen is toch wel een aardige indicatie.
Gaat hij niet met zijn PR naar de AO? Geen idee op welke positie zijn PR staat eigenlijk...
Zou hij niet gewoon AO gaan spelen obv zijn PR? Of haalt hij dat net niet? Ik geloof dat zij PR rond 104 lag, meestal is dat natuurlijk net te weinig.
Hij moet hoe dan ook een WC voor Rotterdam krijgen, daar is 1 of 2 rondjes winnen ook al erg lucratief natuurlijk.
ZIjn PR staat idd op 104 en dat is volgens mij precies de cutoff :Big Grin

Maar daar had ik nog niet eens aan gedacht, dat zal ie dan wel doen ja. Een geode loting en 1e rondewinst en het is net zoveel punten als SF hier.
Inderdaad een pauper toernooi, dat Chennai, en in de Entry list staat idd de PR van 104 van Robin, dat is de cutoff voor de Aus Open maar dan sta je nog altijd onder 'echte' nummer 104, dus bij 1 afzegging is Robin direct toegelaten.

Chennai entry list: ( Undecided Undecided Undecided )
1 Soderling, Robin SWE 9
2 Cilic, Marin CRO 14
3 Wawrinka, Stanislas SUI 21
4 Tipsarevic, Janko SRB 38
5 Sela, Dudi ISR 43
6 Greul, Simon GER 59
7 Ram, Rajeev USA 80
8 Lacko, Lukas SVK 83
9 Russell, Michael USA 84
10 Schuettler, Rainer GER 86
11 Malisse, Xavier BEL 92
12 De Bakker, Thiemo NED 94
13 Lu, Yen-Hsun TPE 96
14 Ginepri, Robby USA 97
15 Brands, Daniel GER 98
16 Berrer, Michael GER 100
17 Istomin, Denis UZB 101
18 Hajek, Jan CZE 102
19 Kunitsyn, Igor RUS 103
20 Granollers, Marcel ESP 104
21 Haase, Robin NED @104
22 Gabashvili, Teimuraz RUS 106
23 Giraldo, Santiago COL 107
24 Robert, Stephane FRA 108
25 Ventura, Santiago ESP 109

Lukas Lacko zal het niet vaak meemaken dat hij is geplaatst bij een ATP toernooi.
Mwa, Soderling, Sela en Ginepri zijn toch geen misselijke jongens. Als hij die ontloopt kan hij idd makkelijk sprokkelen.
2 Nederlanders in 1 ATP toernooi, hoe lang is dat alweer geleden bij een niet-Nederlands ATP toernooi? Niet googlen, hij is voor de kenner.... Ad?
mindlight Wrote:Mwa, Soderling, Sela en Ginepri zijn toch geen misselijke jongens. Als hij die ontloopt kan hij idd makkelijk sprokkelen.

Je kijkt teveel naar challengers. Dit is een belachelijk veld voor een ATP toernooi.
Al denk ik dat we dat steeds meer gaan zien bij de 250 toernooien.
Dat lijkt me Rosmalen. Of bedoelde je met direct entry?
bij een niet nederlands toernooi.... rosmalen :lol: =D>
En het is ook echt een belachelijk veld, Greul, Ram en Lacko geplaatst is wel echt een lachertje. Als je dat vergelijkt met Doha. De cutoff-speler daar zou nog geplaatst zijn in Chennai.

En er zijn waarsch nog meer PR-spelers (Ancic en Moya bijv) dus moet hij meer afzeggingen afwachten, en er zijn er nooit zo heel veel bij de AO...
verkerk en haase hebben wellicht aan hetzelfde toernooi ergens meegedaan?
Jij neemt mij (en dat siert je wel) in dit geval net te serieus Wink

Nee kijk, Cilic of Soderling in R1 is een rotloting, de rest is gewoon troep. En ja, het is een belachelijk veld. Laatste keer 2 NL'ers? Dan ga ik voor Wimbledon 2007 met de Bakker en Haase(?).
O wacht, niet-Nederlands. Volgens mij hebben Verkerk en Haase op gravel vorig jaar nog ergens samengespeeld in een poeptoernooitje. Dan gok ik op München of Pörtschach.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44