FTM Forum

Full Version: Nederlanders op de tour
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Sijsling wint de eerste set van Muller :o
Nice!
En meteen de break alweer. Muller slaat 2 aces per game, maar wordt toch 2x gebroken. Dat zegt wel iets over zijn niveau momenteel...
En winst, prima. Gaat goed met de Nederlanders deze weken.
Nogal! Klasse Igor!
Lekker Igor! Die gaat nu in een rap tempo De Bakker achterna. Was er laatst tegen Bogdanovic ook al dicht bij.
Tsja, maar dat is natuurlijk het onderscheid tussen de subtop en de top :8:
Wie is dan top en wie subtop? :razz:
Scholten! Wrote:Lekker Igor! Die gaat nu in een rap tempo De Bakker achterna. Was er laatst tegen Bogdanovic ook al dicht bij.

Dat verwacht ik eigenlijk niet. Die Muller is niet meer zo goed als voorheen. Huta-Galung won ook al van hem. Ik zie Sijsling eerlijk gezegd de top 100 niet halen. Haase heeft me trouwens verrast met de titel van afgelopen week. Echt knappe prestatie.
Maar nadat Galung van 'm won, heeft Muller aanzienlijk beter gepresteerd. Sijsling heeft vaak wat pech met de loting, maar ik heb er wel vertrouwen in moet ik zeggen.
Richel is nu op Jersey aan het spelen. Ze speelt tegen Naomi Cavaday. Beide spelers hebben veel moeite op hun eigen service. Go Richel ! 4-4 1e set
Haha, je kunt ook te ver gaan.
Hoogenkamp is waarschijnlijk het grootste Nederlandse talent dat er momenteel rond loopt dus ik support haar. Het zou toch leuk zijn als we ook bij de dames weer aan de weg timmeren. Hoppa de zoveelste break !
Jammer dat het SC in Barletta naar de klote is
Krajicek heeft zich gewoon netjes gekwalificeerd hoor.

En Barletta is op bwin.
Ad Wim Wrote:Krajicek heeft zich gewoon netjes gekwalificeerd hoor.

En Barletta is op bwin.

Ja dat is heel goed van haar maar wat wil je daar mee zeggen dan tov mijn opmerking?
Haha laat ik ook nog even op je ingaan. Óok bij de dames aan de weg timmeren? We hebben 1 Nederlander in de top-100 op basis van zijn challengerresultaten, en verder hebben we maar weinig. Dat kan je toch niet serieus aan de weg timmeren noemen.
Er komt wel wat talent aan. Hoogenkamp en Bertens zijn erg goed bezig en de challengers is nu het volgende doel. Moet je eens opletten over een jaartje of 3. Dan komt ook Indy de Vroome eraan en praten we hier wel anders over onze ladies
Dat dachten we ook over Krajicek een paar jaar geleden...
En Rus. Ik moet het allemaal eerst maar eens zien, en daarbij blijft het damestennis en is het per definitie niet boeiend =P~
Dat ligt ook meer aan de trainers en begeleiding die haar verziekt hebben. Talent zat
Dat zeg je verkeerd, zij heeft zichzelf verziekt met die trainer van haar. Ze had alle mogelijkheden tot andere begeleiding, maar dit is haar eigen keuze.
Zo kan je het inderdaad ook zeggen Big Grin
Oei 2e set 2-4 achter nu
Haase out! Verliest 4-6 4-6 van Kunitysn
Was een win-win voor LTM
Hoogenkamp naar 2e ronde Jersey Undecided
Rus pakt de eerste set van Czink Notworthy
Richel Hogenkamp-Jarmila Groth (1e geplaatst, 119 op wereld ranglijst) 6-2 6-0 :-({|=
En Igor pakt Kamke met 7-6 6-3. In de 1e set bij 5-6 kreeg Kamke een 15-40 voorsprong niet benut. In de openingsgame van de 2e set verspeelt Kamke 3 x bp en in de volgende serve beuurt van de Duitsers killt Sijsling hem. Knappe winst !
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44