FTM Forum

Full Version: Nederlanders op de tour
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
De Bakker leidt met 3-0! Even een streampje opzoeken.
Hop, en 6-1! Ram is natuurlijk niet veel, maar toch wel lekker dit, zeker op HC. Ga door!
En zeker als je dan bedenkt dat Haase ook 8 vd 10 keer van Yang wint.
En 3-0 alweer in de tweede. Appeltje eitje, netjes hoor.
En alweer 3-0, netjes hoor.
6-1 4-1! Maak 't zo maar af dan.
Hoppa 6-1 6-1, wat een klinkende zege zeg! Prima!
Heerlijk Thiemo! Alleen al dankzij De Bakker en Haase wordt dit voor ons forummers een geweldig tennisseizoen.
Over een half uurtje Thiemo op het Centre Court in Chennai, hij zal dus op de stream te volgen zijn.
Volgens mij gaa ze nu al de baan op. Ik ben benieuwd.
Start delayed due to rain....
Ik dacht dat Rus er nog wel een paar weken uit zou liggen, maar ze speelt nu toch de 1e ronde van de AO qualis. Verliest helaas wel de eerste set.
En verliest de wedstrijd in 3. Krajicek wel door (6-3 6-2), nu tegen wonderkind Laura Robson.
Dan gaat ze er helaas dik af.
Zit eens wat te neuzen in de Futures van deze week. Vd Duim en Middelkoop liggen er al weer uit en Huta Galung heeft al 2 potjes gewonnen in Duitsland.

Mooi om sommige namen te zien. O.a. Dupuis, Gilles Muller, Aldi en Jenkins hebben we ook weleens met FTM kunnen kiezen. Erg ver weggezakt die gasten.
Wat te denken van Ignatik, heel gek dat hij futures speelt. Maar het is ook een gekke tijd. Als je niet naar Australië of Zuid-Amerika wilt afreizen, moet je wel futures spelen om nog punten te vergaren deze eerste drie weken.

Krajicek trouwens ook begonnen.
Krajicek stond een set en een break voor, maar inmiddels terug gebroken.
de Kraai wint 64 76! netjes! Nu tegen kerber!
Dat vind ik dan toch wel weer netjes. Al is 15 natuurlijk wel heel jong.
Sijsling geeft op bij een 8-0 achterstand.... helaas.
krajicek eraf in 3 sets. Beetje jammer.
centre court Wrote:Zit eens wat te neuzen in de Futures van deze week. Vd Duim en Middelkoop liggen er al weer uit en Huta Galung heeft al 2 potjes gewonnen in Duitsland.

Mooi om sommige namen te zien. O.a. Dupuis, Gilles Muller, Aldi en Jenkins hebben we ook weleens met FTM kunnen kiezen. Erg ver weggezakt die gasten.

Muller is idd apart. Heb hem vorig haar nog zien spelen op de AO tegen Tomic, hij won en haalde toen de derde ronde. Hij stond ook gewoon top 100 toen. Daarna heeft hij zo'n beetje alles verloren tot en met Wimbledon en heeft sindsdien geen partij meer gespeeld. Eind augustus verviel z'n kwartfinale US Open en nu staat hij buiten de top 250.
Huta Galung wint van Muller. Wel netjes, nu weer een stapje hoger proberen zou ik zeggen.
Eleveld met 6-1 6-0 naar de tweede ronde bij de junioren, Lupescu ook door met 7-5 7-5.
Van Justin zeer knap. Die Kontinen is een goede speler. Ik check vaak tennisactueel.nl voor al die Hollandse jongens en meiden. Das wel een geinige site met nog meer geouwehoer op een forum als hier :Big Grin
Dat is een andere Kontinen. Toch iets beter die site lezen :lol:
Eleveld en Lupescu er beide uit. Lupescu moest tegen 't jonge Australische talent die in de 1e ronde van de main draw tegen Ljubo speelde.
Middelkoop als 2e geplaatst op een future maar voor de derde x op rij in de 1e ronde eruit....
Helaas verliest good old Sander Groen (41) met Vinciguerra in de 1e ronde dubbel in Heilbronn...
:cry:



ps. Ga eens wat doen joh! :razz:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44