FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Mac Wrote:en sp!
En gemist op eigen service...
Wat een schitterende bal van Falla. =D>

Helaas weer gevolgd voor een makkelijke fout: tweede setpoint Federer. En de set!
Zelfs als Roger dit wint is het een kwestie van tijd eer hij eraf vliegt. Fuckin Falla, kom op zeg.
yessss roger
Overdune Wrote:Zelfs als Roger dit wint is het een kwestie van tijd eer hij eraf vliegt. Fuckin Falla, kom op zeg.
Dat is volgens mij niet waar. Remember RG vorig jaar.
jesse inmiddels sp tegen na er 2 gemist te hebben

edit: en 8-8
nu dan op eigen service
yesss!!

edit: huh...nee toch niet. bij mij spaced ie nu ook
Over 13 dagen zie ik het interview van Sue Barker met Federer al voor me. Over wat hij dacht toen hij 2-0 achter in sets en 0-40 op eigen service stond. :8:
pfft 12-12...hoeveel kansen moet je hebben
Bozo van 3-6 naar 7-6 en verliest dan een sp op eigen service cry
Dat scoreverloop bij Massu in de TB doet mij vermoeden dat het SB nog steeds kuren heeft.
pffft en gewoon 14-12 verliezen...
Feli Ad. Weer een close potje jouw kant op, het zit niet echt mee.
Jesse TB verloren.

Maar Bozo wel gewonnen, 27 aces Notworthy
mindlight Wrote:Feli Ad. Weer een close potje jouw kant op, het zit niet echt mee.
Zo close was dit niet, maar bedankt. Waar is Cilic mee bezig trouwens? En Tursunov?
Break Falla!
Federer alweer gebroken :roll:
Federer cry
Nja 3 SP's om tot een 5e set te komen vind ik best close, Cilic is aan het kloten, en Tursunov helaas nog verre van terug.
scorebord geeft hier nu een error nu ik m opnieuw wilde starten
Anderson ](*,)
3-1 falla =D> [-o<
schuettler gaat erg makkelijk =D>
1 van de weinige positieve ontwikkelingen vandaag is de set achterstand van Ilhan, de rest loopt bagger.
buurs Wrote:3-1 falla =D> [-o<

Je hebt Federer toch?
Op zowel 3-1 als 4-2 30-30, maar toch wint Roger de games. Hij heeft nog niet verloren...
BP Fed!
Cilic ](*,)
En 5-3, wow...