FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik denk dat Massu weinig kans heeft tegen iemand die Federer op Wimbledon verslaat. En Massu moet eerst zelf nog maar zien te winnen. Voorlopig gaat Bozoljac van 1-3 naar 6-3 =D>
Massu maakt er natuurlijk een 5-setter van, die hij vervolgens wel verliest. Voor de poll is wint van Bozoljac wel weer prima trouwens.
Roger nu ook gewoon een break achter :eeeek:
Iemand aan het kijken?
Nope, maar ik baal nu al van mijn keuze. Tot vanochtend had ik Nadal, maar heb toen de boel omgegooid en ben voor Soderling en Fed gegaan.
Ik had eerst Federer, Nadal en Murray. Maar dan moest ik te veel gasten laten liggen die ik graag wilde. Maar ik had echt gedacht dat Nadal heel vaak gekozen zou zijn, zeker door de zekere managers.
Het is natuurlijk ook nog niet afgelopen...
Die Falla staat ze aardig te raken, hoor. Net even overgeschakeld van het voetbal naar het tennis.

En Federer maakt ook wel aardig wat fouten.
statistisch gezien valt t mee
federer 35 winners 15 ue
falla 24 winners 9 ue

lijkt dus aardig dicht bij elkaar te zitten
Oei, dat kan een dure misser worden van Falla. 30-40.
Knappe overwinning van Prz, ook al is het tegen Ljubo op gras.

Huta verliest de 1e set helaas.
federer Undecided :-({|=
Grrr Anderson teruggebroken als hij voor de set serveert
Ad Wim Wrote:Knappe overwinning van Prz, ook al is het tegen Ljubo op gras.

Huta verliest de 1e set helaas.

en staat alweer een break achter.

wat is dat nederlandse tennis toch kut ook. het wordt nu toch wel eens tijd dat ze eens wat gaan presteren, lang genoeg in de marge gepriegeld.
Onder het mom 'wat jij kan, kan ik beter' missen Federer (op deuce) en Falla (op setpoint) allebei een relatief eenvoudige volley aan het net. Het is momenteel steeds stuivertje wisselen tussen break- en setpoints. Nu weer setpoint voor Falla.
Set voor Falla, die nu wel een volley aan het net maakt. =D>
:letitallout:
Tjonge zeg, die Falla. Ook al verliest ie alsnog, het is nu al een stunt. Wanneer verloor Federer 2 sets in een partij op Wimbledon voor de finale?
2-0 in sets voor Falla. :eeeek:
het ligt straks open voor tipsa :eten:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Knappe overwinning van Prz, ook al is het tegen Ljubo op gras.

Huta verliest de 1e set helaas.

en staat alweer een break achter.

wat is dat nederlandse tennis toch kut ook. het wordt nu toch wel eens tijd dat ze eens wat gaan presteren, lang genoeg in de marge gepriegeld.
Hij staat geen break achter in de tweede.

En op Huta hoeven we niet meer al te veel te hopen, dat was slechts een bonus. De Bakker priegelt echt niet meer in de marge en Haase is ook aardig op de weg terug.
Regen?
Wat is dit nou? Ik let even niet op (werken) en Federer staat 2 sets achter en Portugal wint met 7-0.
Ad Wim Wrote:Regen?

Nee?
Ad Wim Wrote:Regen?

Nope. Zie niks op tv.
Het SB staat stil op elke baan...
Hier niet hoor, alleen bij Massu.
Ad Wim Wrote:Het SB staat stil op elke baan...

Vreemd. Het scorebord loopt hier gewoon nog (IBM slamtracker).
Lopez-Levine staat bij nader inzien ook stil, Massu niet meer.
Ik gebruik dat punt per punt ding van de site, en dat staat nog steeds stil.
Anderson! =D>
Cilic Sad