FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
niet gek laten maken door hawk eye nu
3 sp's!! come on!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa =D>
jaaaaaaaaaaaaaa fantastisch!!
Tuurlijk!
Maak het nu binnen 20 min af, dan moet ik weg.
Ga je voetbal kijken? :8:
Tja, voor het eerst dit toernooi dat ik echt kan kijken met m'n vaste maten, dat kan ik niet afzeggen.
Nadal wordt gewoon gedist Undecided
Nadal wordt zoek gespeeld =D>

Waar is buurs toch, als je hem nodig hebt?
15-30, paar goede services nu jongen!
En 15-40 :|
Wat een 2e service! =D>
Vamos Rafa! :wink:

Natuurlijk ben ik voor Haase, maar ik wil graag dat Nadal Federer hier ook ontroond!
Keurig! =D>
wat een misser van nadal op bp :eeeek:
buurs Wrote:Vamos Rafa! :wink:

Natuurlijk ben ik voor Haase, maar ik wil graag dat Nadal Federer hier ook ontroond!

Is Federer hier geroond dan?
Oef, net mis en dan de break. Klote dit!
nadal heeft de laatste jaren bijna altijd een 5-setter gespeeld in de 2e ronde trouwens.
Blessure :|
Robin is wel wisselvallig. 1e en 3e set geweldig, 2e en 4e set matig en dan gaat het ook ineens heel hard.
mindlight Wrote:
buurs Wrote:Vamos Rafa! :wink:

Natuurlijk ben ik voor Haase, maar ik wil graag dat Nadal Federer hier ook ontroond!

Is Federer hier geroond dan?

jij maakt nooit typfouten...
Kalm aan deze set nu, Robin! In de 5e set alles of niets!
buurs Wrote:
mindlight Wrote:
buurs Wrote:Vamos Rafa! :wink:

Natuurlijk ben ik voor Haase, maar ik wil graag dat Nadal Federer hier ook ontroond!

Is Federer hier geroond dan?

jij maakt nooit typfouten...
Was het maar een typfout...
18:32: Robin rocks Rafa! Oh my! Haase serves loud and proud and Rafa has no reply. 6-3 to the lofty Dutchie in the third set. Rafa’s a set from elimination. What a tournament we’ve been having so far. We could have a Robin derby between Soderling and Haase in the final, or an Isner – Roddick American derby, or Murray could take it all, or... or... or...
Ad Wim Wrote:Tja, voor het eerst dit toernooi dat ik echt kan kijken met m'n vaste maten, dat kan ik niet afzeggen.

Gaat ie een wedstrijd van Nederland kijken dat nergens om gaat ipv Haase zien winnen van Rafa.. Undecided :razz:
Op Murray na is het inderdaad allemaal mogelijk. Ik ga voor de all Robin derby :8:
Hou nou in ieder geval deze game, dan heb je straks het servicevoordeel!
Die ga ik nog vaak terug halen, als Murray de finale haalt Wink
Haha dan moet hij ook nog winnen hè, het ging om takes it all.