FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
mijn nieuwe held is geboren Notworthy :excited:
Treurig dit. #-o !

Hup Chili!
Feli Buurs dat je je laatste strohalmpje grijpt om terug te keren in de top.
En je gejank over geluk is vrij hilarisch als je onze verschillen bekijkt. Roddick, Blake en Staky voor mij tegenover een hoop klein grut van jouw. Mag jij mij vertellen waar mijn geluk deze Wimbledon zit tov van jou.
buurs Wrote:ongelofelijk hoe het cc, andre en haggie keer op keer meezit Icon_evil
Buurs je zeurt altijd over pech en zo, maar er klopt helemaal geen snars van.
Ik heb dan Berdych die wat eerder uitgeschakeld zou kunnen zijn, bij jou geldt dat voor Brands, Lu, Kohlschreiber en Kamke.
Wel grappig dat CC en Andre tegelijk een post met dezelfde strekking plaatsen. Er is natuurlijk ook geen speld tussen te krijgen. De man met structureel het meeste geluk pakt nu ook de voor hem belangrijkste wedstrijd van de week met 9-7 in de 5e set. I rest my case.
Mooi om eens rustig alle posts van buurs te lezen. Die gozer leeft hier echt voor :/\ Desondanks ben ik natuurlijk ook blij met de uitschakeling van Roddick. Nadal-Soderling zie ik als 50-50.
Mooi, de veelgekozen spelers zijn er wel uit, nu gaat het toernooi echt beginnen. Hopen dat Murray, Soderling en Federer allemaal de SF halen, dan kan het nog een leuk toernooi worden.
Toernooi beginnen? Voor mij is het alweer afgelopen met alleen Berdych en Soderling nog over :letitallout:

Gegokt en wederom verloren. Mijn enige doel is nog boven Ad te eindigen
Door het verlies van Roddick kan ik een gouden medaille weer op mijn buik schrijven Hitself ! Why? Fucking Lu!
Berdych en Soderling moeten het doen, maar daar heb ik weinig fiducie in. Als de "Brittish nr. 1" er maar snel uitligt vind ik het een goed toernooi, maar helaas duurt het tot de SF voor hij een serieuze tegenstander treft.
Stille Wrote:Toernooi beginnen? Voor mij is het alweer afgelopen met alleen Berdych en Soderling nog over :letitallout:

Gegokt en wederom verloren. Mijn enige doel is nog boven Ad te eindigen
Dek je maar vast in, ik geef Berdych echt wel een kans.

En moedig man, zo'n doel, je staat nog 3000 punten voor.
Nja indekken? Ik geef Berdych weinig kans, maar het is geen ramp als Fed mocht winnen.
Hij zegt toch dat het al over is? Dat noem ik indekken ja, ook al heeft Berdych 5% kans...
Als Fed-Mur de finale wordt (en dat wordt hem) dan gaan die 3000 punten heel snel ingelopen worden hoor.
Fed-Ber 6-2 6-3 6-4
Ik pak geen punten meer en jij met fed-mur 1640 + 840 = 2480 punten (tov nu 360) inlopen dus via deze wimbledon
zak ik van 14 naar ergens rond plek 22/23. Leuk spel als je moet gokken en het gaat fout Big Grin
Supertroef!!!!
:Big Grin
Tsja je moet er maar tijd voor hebben om zo iets te maken. Misschien heeft Buurs 't GELUK van een schappelijke baas, vast wel hem kennende.
knippen ==> plakken van <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.lu.nl">www.lu.nl</a><!-- w --> (zijn fansite) :Big Grin
Ik snap de grap er ook niet van, wat is er grappig aan?
het is ook geen grap, maar een ode aan mijn held!
Jij had er toch geen zin meer in? En nu, omdat je met lu (wss een misclick) succes hebt, ben je weer veel op 't forum. Hopelijk wint Soderling van Nadal, dan kun je weer een tijdje je hok in.
Je kan ook Lu in Queens hebben en dan 10 punten scoren Undecided
Stille Wrote:Je kan ook Lu in Queens hebben en dan 10 punten scoren Undecided

jij bent ook maar een figurant.
:lol:
Klopt Hag, ik ben een figurant maar volgend jaar kom ik keihard terug! :Big Grin De rest van het jaar heerlijk kijken hoe Andre de titel gaat pakken en Baak overal naast grijpt
Je moet eerst maar eens laten zien dat vorig jaar geen fluke was...
Komt goed Ad. Overigens jaren ervoor 7e en 9e dus dat was allemaal prima.
Wat heerst er hier ineens een anti-Baak stemming? :roll:
Dat viel mij ook op Baak, ML.

Waar dit op gebasseerd is 8-[
Zolang het met een knipoog is, heb ik er geen problemen mee. Het is natuurlijk ook niet altijd makkelijk om drie van die boerenlullen op het forum te hebben, en dan staan ze ook nog met z'n drieën in de top vijf bij FTM. Als Stille echter ooit nog een keer in Baak wil komen, moet ie op z'n tellen passen :-"