FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Dan klopt het dus toch behoorlijk, dat dit zeer gunstig voor Thiemo was. 3e ronde Wimbledon man!
Ad Wim Wrote:Dan klopt het dus toch behoorlijk, dat dit zeer gunstig voor Thiemo was. 3e ronde Wimbledon man!

En PHM pakt ie ook!
toch een game voor isner, leuk voor die jongen
Ad Wim Wrote:En vrijwel de hele wereld kan niet meer normaal iets zeggen zonder smileys, maar ik had van jou toch wel verwacht dat je wel kunt interpreteren. Gezien ons verleden is ook gelul, want ik ben niet rancuneus. Ik vind alleen dat je heel slecht discussieert.

heb ik je ook gewoon uitgelegd he, jij maakt nooit een grap hier. je bedoelde het wel degelijk beledigend en laatdunkend, daar had ik alleen over getwijfeld als je die opmerking over de formatie achterwege had gelaten. nu dus niet.

en mijn stellige overtuiging is dat je dat zelf ook inziet en het enige dat je dan nog kunt zeggen is dat het je bedoeling niet was en dat ik het verkeerd interpreteer. gewoon ontzettend terugkrabbelend gedrag wat mij betreft, maar laat het al waar zijn, dan nog heb je dit allemaal aan je zelf te danken door daar niet direct duidelijk over te zijn. je doet net of het hier voor iedereen duidelijk moet zijn of je niet rancuneus bent. hoe moet ik dat nou weten? het enige dat ik van je weet is dat je ontzettend (misplaatst) arrogant bent en dat je niet kunt discussieren. :excited:
waf Wrote:
buurs Wrote:1e set is cruciaal.

ik denk toch dat isner favoriet is.

als hij fit zou zijn wel. en ik denk dat de kans bestaat dat het juist voor isner mentaal lastig is om zich voor deze partij op te laden...

godverredomme, ik ga gewoon meedoen met tennismanager volgend jaar. ik maak jullie helemaal gek!
hoe weet jij dat dit mentaal is en niet een fysieke kwestie?
2e set is ook binnen. zou wel klasse zijn van isner als hij de wedstrijd gewoon uitspeelt.
Mac Wrote:hoe weet jij dat dit mentaal is en niet een fysieke kwestie?

hij heeft gisteren maar heeeeel kort op de baan gestaan. :razz:
waf Wrote:
waf Wrote:
buurs Wrote:1e set is cruciaal.

ik denk toch dat isner favoriet is.

als hij fit zou zijn wel. en ik denk dat de kans bestaat dat het juist voor isner mentaal lastig is om zich voor deze partij op te laden...

godverredomme, ik ga gewoon meedoen met tennismanager volgend jaar. ik maak jullie helemaal gek!

We hebben al figuranten genoeg :wink: .
_Tampie Wrote:
waf Wrote:
waf Wrote:
buurs Wrote:1e set is cruciaal.

ik denk toch dat isner favoriet is.

als hij fit zou zijn wel. en ik denk dat de kans bestaat dat het juist voor isner mentaal lastig is om zich voor deze partij op te laden...

godverredomme, ik ga gewoon meedoen met tennismanager volgend jaar. ik maak jullie helemaal gek!

We hebben al figuranten genoeg :wink: .

dat spel is toch bij gebrek aan interesse ter ziele?

hoeveel deelnemers hebben jullie eigenlijk?
waf Wrote:
Mac Wrote:hoe weet jij dat dit mentaal is en niet een fysieke kwestie?

hij heeft gisteren maar heeeeel kort op de baan gestaan. :razz:
Maar die 7 uur van de dag ervoor zitten ook nog in de benen.
_Tampie Wrote:
waf Wrote:
waf Wrote:
buurs Wrote:1e set is cruciaal.

ik denk toch dat isner favoriet is.

als hij fit zou zijn wel. en ik denk dat de kans bestaat dat het juist voor isner mentaal lastig is om zich voor deze partij op te laden...

godverredomme, ik ga gewoon meedoen met tennismanager volgend jaar. ik maak jullie helemaal gek!

We hebben al figuranten genoeg :wink: .

hoho dat mag alleen buurs bepalen he, of iemand waardig genoeg is om mee te doen. Wink
andre Wrote:
waf Wrote:
Mac Wrote:hoe weet jij dat dit mentaal is en niet een fysieke kwestie?

hij heeft gisteren maar heeeeel kort op de baan gestaan. :razz:
Maar die 7 uur van de dag ervoor zitten ook nog in de benen.

eerder in de armen denk ik. ze hoefden niet echt veel te lopen. :razz:

jullie gaan toch niet zeggen dat tennissers sissies zijn he. die moeten elke dag 5 uur op debaan kunnen staan. volgens mij is het meer de focus, het mentale, maar als jullie dat me me oneens zijn, dan mag dat hoor! ik ben ad wim kok niet!
ik ben het met je oneens.

2 bp's de bakker!
en de beslissing, netjes!
Easy voor Thiemo. =D>
Idd klasse dat Isner dit gewoon uitspeelt.
Speelt Isner hier nou gewoon de langste en daarna de kortste wedstrijd op Wimbledon dit jaar?
isner 0!! aces
Ad Wim Wrote:Idd klasse dat Isner dit gewoon uitspeelt.

dat lijkt me gewoon normaal he. afhaken zou slecht zijn, spelen is normaal.

heeft helemaal niets met klasse te maken.
Mac Wrote:isner 0!! aces

ja, hallo, hij speelt wel tegen de bakker he, niet tegen een willekeurige fransoos.
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Idd klasse dat Isner dit gewoon uitspeelt.

dat lijkt me gewoon normaal he. afhaken zou slecht zijn, spelen is normaal.

heeft helemaal niets met klasse te maken.
Je hebt duidelijk weinig tennis gevolgd de laatste jaren...
Mac Wrote:isner 0!! aces

Alleen dat is al tekenend dat het fysiek niet in orde is met hem. Mentaal dat weet ik niet, ik kan niet in zijn hoofd kijken.

Lekker Thiemo; Youzhny is next (of Mathieu)!!
Thiemo speelt morgen alweer. Laat PHM-Youhzny maar een mooie lange 5 setter worden.
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Idd klasse dat Isner dit gewoon uitspeelt.

dat lijkt me gewoon normaal he. afhaken zou slecht zijn, spelen is normaal.

heeft helemaal niets met klasse te maken.
Je hebt duidelijk weinig tennis gevolgd de laatste jaren...

het feit of het wel of niet vaker gebeurd is de afgelopen jaren is volstrekt irrelevant voor mijn mening.

opgeven als je in staat bent de wedstrijd uit te spelen is slecht, uitspelen hoewel je niet top bent is normaal en moet de norm zijn.

wederom ontzettend arrogante houding trouwens: je hebt een andere mening dan ik, maar als je net zoveel tennis als ik gevolgd had had je wel beter geweten.

ad wim kok, dat zijn geen argumenten. dat zijn redeneringen gebaseerd op drijfzand. maar blijf vooral in de veronderstelling dat je ontzettend goed discussieert.
_Tampie Wrote:
Mac Wrote:isner 0!! aces

Alleen dat is al tekenend dat het fysiek niet in orde is met hem. Mentaal dat weet ik niet, ik kan niet in zijn hoofd kijken.

Lekker Thiemo; Youzhny is next (of Mathieu)!!

waarom is het slaan van aces. of het niet slaan van aces per definitie een fysieke kwestie? dat lijkt mij eerder een mentale kwestie. ik verwijs graag naar het verschil in services van haase in de derde en de vierde set gisteren. we zijn er toch inmiddels over uit dat dat een mentale kwestie was?

jezus, jullie springen echt van de hak op de tak hier. een beetje consitente mening van de tannissers zou voor pretense leken zoals ik wel wat houvast bieden! :nanana:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Idd klasse dat Isner dit gewoon uitspeelt.

dat lijkt me gewoon normaal he. afhaken zou slecht zijn, spelen is normaal.

heeft helemaal niets met klasse te maken.
Je hebt duidelijk weinig tennis gevolgd de laatste jaren...

het feit of het wel of niet vaker gebeurd is de afgelopen jaren is volstrekt irrelevant voor mijn mening.

opgeven als je in staat bent de wedstrijd uit te spelen is slecht, uitspelen hoewel je niet top bent is normaal en moet de norm zijn.
O, gaf je een mening?

En waar zeg ik dat ik het niet met je eens ben?

Ik zeg alleen dat het in het licht van de (recente) geschiedenis klasse is dat hij deze partij uitspeelt. Het gebeurt (helaas) regelmatig dat mensen er de brui aan geven als het niet gaat, dat had Isner nu ook makkelijk kunnen doen, iedereen had dat begrepen.
dit forum is dan ook voor gevorderden waf. Voor beginners zoals jij verwijs ik je door naar <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.menstennisforums.com/">http://www.menstennisforums.com/</a><!-- m -->
Ad Wim Wrote:En waar zeg ik dat ik het niet met je eens ben?

als je het prdikaat klasse geeft ben je het dus niet met me eens.

Quote:Ik zeg alleen dat het in het licht van de (recente) geschiedenis klasse is dat hij deze partij uitspeelt. Het gebeurt (helaas) regelmatig dat mensen er de brui aan geven als het niet gaat, dat had Isner nu ook makkelijk kunnen doen, iedereen had dat begrepen.

de term klasse blijft misplaatst. zo heurt het gewoon, heeft niets met klasse te maken.

hetgeen jij doet is de norm naar beneden bijstellen en dan hard klappen als iemand iets meer dan de norm doet. tsja....
Mac Wrote:dit forum is dan ook voor gevorderden waf.

dat dacht ik ook, maar dat valt me enorm tegen!