FTM Forum

Full Version: FTM 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
kuiper Wrote:Sorry hoor, niet te snel gepikeerd. Het was niet lullig bedoeld. Maar in al die jaren stond het er al op zondagmiddag.
Maar geeft niet, het was een soort reminder...

We hebben een vast team van admins en iedereen weet voor dit jaar al precies welke week hij aan de beurt is (reminders zijn dus niet nodig) en het streven is altijd de boel zo snel mogelijk (i.e. wanneer alle lotingen bekend zijn) open te doen. Binnen het redelijke natuurlijk, maar uiterlijk zondag rond de middag in een normale week is het streven. Verder hebben we een apart forumgedeelte (niet bij iedereen bekend mss) waar we elkaar scherp houden en ook dingen bespreken, evt door jullie hier aangedragen, die FTM kunnen verbeteren. Dit ter info. Smile
Het geeft alleen maar aan hoe graag we FTM spelen he! Kunnen niet wachten tot er weer een nieuwe week komt.
Jaaaaa, ik sta op de 1e pagina Hakkuh
Vossie heeft een prachtig team!! =D>
buurs Wrote:Vossie heeft een prachtig team!! =D>

Stuk beter dan die van jouw idd. :eeeek:
1e pagina en slechts 2 plekken onder buurs Hakkuh
Mac Wrote:1e pagina en slechts 2 plekken onder buurs Hakkuh

Ondanks 5 0-punters een lekker teampje Mac!
Mac, ik heb problemen met de lay-out van de website, zowel in IE en Chrome.
Als ik het scherm verklein, past de pagina zich niet aan aan het kleinere formaat en valt er een heel deel links weg waardoor ik geen spelers meer kan kiezen.
Zelfde probleem als bij de mobiel, valt helaas niks aan te doen.
Klote.
kutzooi, ik was om 21.55 uur thuis...heb ik zomaar wat aangeklikt... :|
Dan heb je nog geluk met zo'n week, je kon alles in Memphis aanklikken.
pfff, zie nu dat berlocq de 1e set al had verloren... en hanescu een break voorstaat in de 3e set Undecided
Ad Wim Wrote:Dan heb je nog geluk met zo'n week, je kon alles in Memphis aanklikken.

idd...maar heb niet naar de schema's kunnen kijken.
ha ha, dat team van Ad Undecided

Isner en Muller :eeeek:
Melzer en Istomin :eeeek:
blake en Sweeting :eeeek:
bogomolov en rochus :eeeek:
malisse en roddick :eeeek:

echt het meest laffe team dat ik ooit heb gezien Undecided
Raak ik straks misschien toch een directe concurrent kwijt, sorry Ad.
Als ik bij aantal keer gekozen kijk, is Levine niet groen.
Ad staat een keer bovenin en gaat direct heeeeeeeeeeel raar doen :lol:
buurs Wrote:ha ha, dat team van Ad Undecided

Isner en Muller :eeeek:
Melzer en Istomin :eeeek:
blake en Sweeting :eeeek:
bogomolov en rochus :eeeek:
malisse en roddick :eeeek:

echt het meest laffe team dat ik ooit heb gezien Undecided
EB Sports Wrote:Raak ik straks misschien toch een directe concurrent kwijt, sorry Ad.
Deze noteren we even.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dan heb je nog geluk met zo'n week, je kon alles in Memphis aanklikken.

idd...maar heb niet naar de schema's kunnen kijken.
Die staan er toch als je je team maakt?
Ja dat snap ik ook niet van Buurs
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dan heb je nog geluk met zo'n week, je kon alles in Memphis aanklikken.

idd...maar heb niet naar de schema's kunnen kijken.
Die staan er toch als je je team maakt?

als je een paar minuten hebt, kijk je niet wie waar staat...
alleen wie tegen wie speelt en wellicht tegen wie ze in de volgende ronde spelen.
Das toch voldoende? Ik kijkal uit naar volgende week waar echt keuzes gemaakt moeten worden
Genomico Wrote:Als ik bij aantal keer gekozen kijk, is Levine niet groen.

apart...bij mij ook niet. Ga ik vanavond even naar kijken

edit: never mind, al opgelost. Bedankt voor het doorgeven
Staan de 2 grootste klagers van het forum nou samen bovenaan?

Feli Ad en Stille!
centre court Wrote:Staan de 2 grootste klagers van het forum nou samen bovenaan?

Feli Ad en Stille!

1x goed kijken. :wink:
centre court Wrote:Staan de 2 grootste klagers van het forum nou samen bovenaan?

Feli Ad en Stille!

De 2 grootste klagers zijn berekenend en laf geworden! :razz:
Hoho ik ben niet zo laf. Ik had maar 1 wedstrijd met 2 man tegen elkaar (stepanek-reynolds). Moet je eens Ad en CC kijken Undecided
Stille Wrote:Hoho ik ben niet zo laf. Ik had maar 1 wedstrijd met 2 man tegen elkaar (stepanek-reynolds). Moet je eens Ad en CC kijken Undecided

Leer nou eens dat 't gaat om het halen van de meeste punten. Door gasten als Sweeting, Kubot en Ollie moet bij jou Waw of Monaco het toernooi al winnen om me in te halen. Dat gaat met Almagro en Beest erbij natuurlijk niet lukken.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18