FTM Forum

Full Version: FTM 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Ook hier blijft het nu liggen
Stille Wrote:We hebben het hele jaar 2x gewonnen (2x tegen 9 man) en gaan gewoon verliezen morgen. Wij kunnen er namelijk geen hout van. Ach als het maar gezellig is :beerbros:

Je bent bekend met de uit-resultaten van VVV de laatste 1,5 jaar??
I rest my case :8: Ben er vrijwel zeker van dat jullie gaan winnen...en nee ik kom niet naar Rotterdam..zeker niet met dit weer...ben wel gek maar niet zo gek :wink: :beerbros:
Ik heb 2 uur en 40 minuten over het stukje Den Haag-Utrecht gereden, wat een kutdag zo. Overigens Kraai, ik denk dat Excelsior ook zou moeten kunnen winnen, ook al hebben jullie op iedere positie een betere speler. VVV doet 't uit gewoon niet best.
MAC. Ik kan geen berichten meer plaatsen bij de forumleague op fantasymanager.nl
Admin is weg? klopt dat?
Hier geen problemen...dus nee klopt niet. Is het linkje van moderate subleague weg?
Hmm vreemd. Nu staat hij er op een andere computer wel weer. Ik heb niets gezegd! :Big Grin
Mac. Nu was ik bezig met de medaillestand van onze subleague vanochtend. Is dit misschien ook mogelijk om in te voeren onder mijn moderate optie? Dat het naast de stand komt?
Voorlopig niet...sorry maar is gewoon even teveel werk op dit moment + vereist behoorlijke database aanpassingen
Mac Wrote:Voorlopig niet...sorry maar is gewoon even teveel werk op dit moment + vereist behoorlijke database aanpassingen

geen enkel probleem! :Big Grin
Haggie Wrote:Mac. Nu was ik bezig met de medaillestand van onze subleague vanochtend. Is dit misschien ook mogelijk om in te voeren onder mijn moderate optie? Dat het naast de stand komt?

Je kan het er boven zetten als mededeling (maar dat wordt op een gegeven moment wat veel).
_Tampie Wrote:
Haggie Wrote:Mac. Nu was ik bezig met de medaillestand van onze subleague vanochtend. Is dit misschien ook mogelijk om in te voeren onder mijn moderate optie? Dat het naast de stand komt?

Je kan het er boven zetten als mededeling (maar dat wordt op een gegeven moment wat veel).

Ja idd. Ik heb nu de verwijzing naar het forum erbij gezet!
Medailles zijn verwerkt van afgelopen week, Bigbossie, marcd en ML feli met het eremetaal!
Feli mannen. Ikzelf 5e plaats in SL, het begin is er.
Klopt het dat we nog geen team in kunnen voeren?
Ik wil niet zeuren, maar wel een beetje laat, of niet?
Ja dat vond ik ook al! Draws zijn toch bekend?
Doe ff rustig aan zeg.

Ga lekker schaatsen.
Morgen kan er een team gemaakt worden.
Morgen ga ik werken en sporten. Het liefst vandaag dus.
Dat lijkt me ook, gewoon vandaag.
Morgen heb ik er helemaal geen tijd voor. Nee, ook niet 's avonds.
Degene die dienst heeft is volgens mij pas vanavond thuis
Gevraagd of het gewisseld kon worden maar daar helaas niets over gehoord
Db is nu open. Het kostte letterlijk bloed, zweet en tranen.
Hoezo heb je het rennend gedaan, ben je gevallen en moest je toen huilen?
Thnx, mn team is weer gemaakt.
Sao Paulo was pas gisteravond bekend volgens mij. De db kan niet eerder open dan dat je alle draws hebt, je kan natuurlijk niet altijd je zaterdagavond vrij plannen als je 'dienst' hebt.
Sao Paolo was idd laat bekend. Database meteen open gezet toen ik vandaag wakker werd. Excuses voor het ongemak
Mijn team staat voorlopig klaar.
Helaas zijn wij ook afhankelijk van wanneer de draws bekend zijn. Dat is het nadeel van het kunnen kiezen uit schema's. Als de lotingen pas zaterdagavond laat bekend zijn kun je niet verwachten dat deze altijd op zondagochtend vroeg ingevoerd zijn (meestal wel en dat is al een prestatie op zich).
Ik vind zondag rond de lunch al beginnen te piepen dat het laat is een beetje treurig. Wees vooral welkom de organisatie volgend jaar te komen versterken en doe het zelf beter zou ik zeggen.
Sorry hoor, niet te snel gepikeerd. Het was niet lullig bedoeld. Maar in al die jaren stond het er al op zondagmiddag.
Maar geeft niet, het was een soort reminder...
In de praktijk maakt toch vrijwel iedereen pas op maandag zijn team, dus ik vind het fantastisch dat op zondagmiddag de database open is.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18