FTM Forum

Full Version: FTM 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
O, ik vind de eer belangrijker dan het geld. Als ik de subleagues zou winnen, maar FTM niet dan voel ik me niet de winnaar (en het medailleklassement is sowieso een subklassement).
helemaal mee eens, andre.

maar volgens mij is er wel een prijs voor de winnaar van het medailleklassement.
Klopt, voor de winnaar van het MK bij FTM is ook een tennisracket te winnen. Maar dat is alleen geldig als je via het AK achter het net vist.

"Let op: in het geval dat de winnaar van het medailleklassement ook in de top3 is geëindigd zal de prijs doorschuiven naar de beste buiten de top3. Bij een gelijke stand zal de totaalscore als tiebreaker gebruikt worden. "

De eer is voor mij ook veel meer dan de centjes, als je het om de centjes doet is de verhouding een beetje zoek met tijd vs. opbrengst Smile

Daarnaast ook eens dat nr.1 in de subleague mij veel minder zegt dan nr.1 FTM, en het MK zie ik ook als een bijzaak. Dat is leuk om voor te spelen als het AK geen haalbare kaart meer is, soort KNVB beker zeg maar.
Eerste in de subleague is nu ook wel eerste met ftm.
En mij boeit de medailles voor ftm in het geheel niets. Het is leuk meegenomen, maar je wint er niets mee. Dan is eerste in het het MK van subleague iig nog een troostprijs.
Ik doe het ook niet voor het geld, maar ik kan wel weer eens een nieuwe racket gebruiken.
Ad, lees de post van Tampie eens goed.
Ja, en? Ik kan toch nog makkelijk buiten de top 3 vallen?
Jou interesseert het medailleklassement niet, terwijl je bij winst van het MK een racket wint, indien je buiten de top 3 valt.
Je hebt gelijk, ik lees verkeerd.
Ik geloof mn ogen niet. Niet eens een discussie van 15 pagina's. Cool
(04-06-2012, 12:03 PM)buurs Wrote: [ -> ]Feli Ad alvast met het goud!

Ik ga zilver halen.

Ongelofelijk die Goffin Idontgetit

nogmaals feli Ad.

Precies gelopen, zoals ik al zei.

Die Goffin heeft het voor jou gedaan, terwijl Waw voor mij heeft gefaald....
Bedankt. Het heeft idd qua gouden medaille niet tegen gezeten, maar dat is eigenlijk altijd wel nodig voor goud.

Medailles bij AO, Monte Carlo, Rome en RG; goed eerste half jaar. Nu maar door zien te trekken.
Feli medaillewinnaars en Ad Wim in het bijzonder.
Helaas vierde, maar niet ontevreden. Feli Ad.
Ad Wim mist nog een gouden medaille, want zowel in week 13 als in week 15 heeft hij goud behaald. Als ik het zo snel bekijk, zijn in de betreffende weken de zilveren en de bronzen medaille wel uitgereikt.
Bedankt voor de oplettendheid. We moeten ook nog even het subleague-klassement bijwerken.
De medaille is aan Ad Wim toegekend!
Thanks, maar ik zie nog steeds maar 1x goud staan...
De scores van de week zijn nog niet uitgerekend, daar heeft dat mee te maken. Dat kan/wil ik nu ook niet doen, aangezien de DB dicht zit. Achter de schermen staan jouw medailles nu wel goed.
Ah oke, prima!
Niet zo heel veel moeilijkheden deze week. Heb toch één jongen moeten laten liggen die ik wel graag gehad had. Kwam net een paar honderd euro tekort.
Medailles zijn nu ook zichtbaar, nu klopt alles (als iemand anders constateert dan horen wij dat graag, maar ik heb alles nog eens nauwkeurig doorgelopen en alleen Ad Wim stond incorrect). De medailles voor de afgelopen week zijn toegekend. Dit kan worden teruggedraaid nog afhankelijk van het organisatie besluit over het geval Nalbandian.
Ad zonder Seppi en Llodra? Toch gevaarlijke jongens op gras. Bagh was de enige speler die ik graag wilde maar dat lukte niet meer. Gasquet pakt hem wel.
Stonden allebei hoog op m'n lijstje omdat het idd gevaarlijke jongens zijn. Maar vind Llodra te onzeker en Seppi moet van Kohl winnen om rendabel te zijn.
Maar die kan daar idd zo de finale halen. Maar mijn alternatieven Rochus, Falla en Baghdatis kunnen ook zomaar ver komen.
Dit kan weleens mijn laatste week worden.

Vorig jaar werd er gefraudeerd en nu dit weer...
Prima, good riddance.
Nog 1 figurant boven mij, al valt daar niet tegen te spelen...
Omdat die wekelijks van die goede teams maakt?
(22-06-2012, 02:08 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Omdat die wekelijks van die goede teams maakt?

Dat mag jezelf invullen Wink
Petzschner heeft 12 pnt te weinig.
Ik heb ook begrepen dat Paire doping heeft gebruikt. Blijven zijn punten nu ook staan Wink
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18