FTM Forum

Full Version: FTM 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
oké. thanks.

het heeft ook geen haast, maar het viel me vanochtend op.
Ik sta op de 2e pagina Hakkuh
Nou dan zal je wel wat actiever gaan worden op het forum. Dan komen de praatjes weer terug :Big Grin
Maar by the way 2e pagina is nog steeds figurantenrol Notworthy
Stille Wrote:Maar by the way 2e pagina is nog steeds figurantenrol Notworthy

absoluut!

Pas in de top 5 hoor je erbij....ik blijf nog een tijdje figurant... Sad :wink:
Stille Wrote:Nou dan zal je wel wat actiever gaan worden op het forum. Dan komen de praatjes weer terug :Big Grin

Dat heeft vooral met de drukte op het werk te maken.
Ben nu weer eens in Tienray...dat kost me een hele dag.
Met dit weer duurt het denk ik 2 dagen Sad
Hier hebben we nog strak blauwe hemel :8:
Hier in Barendrecht nog een flauw zonnetje. Hoop wel dat de derby Emmen-Veendam doorgaat. Forza Veendam fanatics!
Hier in Hoogeveen sneeuwt het al hoor.
Stille Wrote:Hier in Barendrecht nog een flauw zonnetje. Hoop wel dat de derby Emmen-Veendam doorgaat. Forza Veendam fanatics!

Haha, drie man en een paardekop aanwezig voor dit 2e klasse duel.
Hoop echt dat het allemaal mee gaat vallen anders kan ik morgen weer uren gaan sneeuwschuiven op Woudestein. Is overigens wel gezellig hoor met een grote groep/erwtensoep/chocolademelk etc. Maar ja beter valt het allemaal mee
Hier gebeurt ook nog niks. Heel klein beetje sneeuw vanochtend, maar nu weer niks.
De grachten zijn wel voor het eerst dichtgevroren.
Er mogen toch ook geen boten meer over de grachten? Wel kick als de grachten morgen vol met schaatsers zijn
hier nog steeds strak blauwe hemel
Zeker kick, zeer zeldzaam ook. Maar dan moet het nog wel even doorvriezen hoor Nu ligt er onder nog helemaal niks.
Ja en als er veel sneeuw op komt dan zal het niet aan gaan aansterken
Stille Wrote:Hoop echt dat het allemaal mee gaat vallen anders kan ik morgen weer uren gaan sneeuwschuiven op Woudestein. Is overigens wel gezellig hoor met een grote groep/erwtensoep/chocolademelk etc. Maar ja beter valt het allemaal mee

Hebben jullie daar veldverwarming Stille? :8:
Nee we hebben kunstgras dus geen verwarming nodig. Wel moet die handel er af gehaald worden en de paden in en rondom het stadion vrijgemaakt worden
Oke dus dan kan ik er vanuit gaan dat de wedstrijd morgen doorgaat...gefeliciteerd alvast met de 3 punten ! :8:
We hebben het hele jaar 2x gewonnen (2x tegen 9 man) en gaan gewoon verliezen morgen. Wij kunnen er namelijk geen hout van. Ach als het maar gezellig is :beerbros:
Kom je naar Rotterdam dan?
Het is hier nu flink aan het sneeuwen, mooi.
Hier wordt de lucht steeds dreigender. Ik vind het maar niets met autorijden etc
Hier ligt echt al een flink pak. Geen hond meer op straat, prachtig. En het houdt voorlopig niet op.
Maak eens een fototje Adje Smile

Zometeen de weg op naar huis.... leuk over boerenweggetjes....
Hier ligt al veel te veel. Dadelijk sneeuwruimen dus. En als er iets is waar ik een hekel aan heb.......

Nou ja, vul zelf maar in Icon_evil
In Barendrecht is het nu ook aan het sneeuwen maar voorlopig nog redelijk normaal en het blijft (nog) niet liggen. Houden zo! [-o<
zo is t dus in amsterdam
Als het wat opgeklaard is, zal ik wel een foto maken.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18