FTM Forum

Full Version: Acapulco Delray Beach Dubai
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Overdune Wrote:Wtf, laatste keer dat ik keek stond Nishi op 6-1 *3-1, nu ineens 6-1 6-7 *0-3 voor Chardy. Allez! Tb 8-10, Nishi wrs wel mp gehad.

FML nog meer! :-({|=
Ramos 2 uit 13, wawrinka 3 uit 3 op bp haha
Giraldo 4 uit 5, granollers 2 uit 8 op bp
Omg, die Haggie.
Haggie week!
Dan zal Almagro vanacht er wel de brui aan geven!
Haggie Wrote:Dan zal Almagro vanacht er wel de brui aan geven!

Hij won in 3 sets van toppers als Riba en Paire...

Verdasco in vorm gaat dan wel van hem winnen.
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Dan zal Almagro vanacht er wel de brui aan geven!

Hij won in 3 sets van toppers als Riba en Paire...

Verdasco in vorm gaat dan wel van hem winnen.

Verdasco in vorm? Dat zal dan voor het eerst zijn in 3 jaar tijd. Maar goed, ik ben er ook bang voor.
In Dubai niets meer, maar ook niet echt verwacht. Daar had ik met 4 spelers 2226 gespendeerd en 195 punten opgehaald. Redelijk tevreden mee en eigenlijk ook niet meer verwacht. Maar goed, het kan verkeren Smile
In Acapulco 6 van de 8 kwartfinalisten. Mis Giraldo en Andujar. Dus Hup ferrer en hup Berlocq! Om iig zelf de punten binnen te halen. Nog niet echt gekeken welke van de rest meer zijn gekozen etc. Onderste gedeelte in ieder geval compleet hier.
Delray Beach zal het maken of breken met Tomic, Istomin en Kohlschreiber. Als die alledrie nog iets verder weten te komen (zij het sommige in een underdogrol) maar goed, volgens mij niet kansloos (maar goed, wie ben ik?)
Ga me alvast voorbereiden welke spelers ik moet nemen voor volgende week.
En hup Giraldo en hup Kohlschreiber! Een toernooiwinst voor beiden zal welkom zijn.
Del Potro kan evengoed verliezen van Tsonga, omdat de H2H tussen Berdych en Murray ook in het voordeel van Berdych is.
Klasse Murray! Nu hup Fedex maar vooral allez Jo Wi

Nieminen-Sela is voor mij wel een sleutelwedstrijd
Zie je trouwens niet vaak, zoals nu in Acapulco.

De kwartfinales van de heren worden allemaal op het CC gespeeld.

Alle kwartfinales van de dames op court 2 :8:
Alleen Ferrer niet belangrijk, de rest behoorlijk. Wordt een belangrijke nacht daar.
Maar eerst natuurlijk Potro zo. Die kan mijn goede week maken of breken.
Ik kan er niet van slapen
Jij ook al niet...

Ben erg moe van de laatste slapeloze nachten Xtragaap4de
Come on Sela!
Ad Wim Wrote:Come on Sela!
6x 2e serv en 6x naar Sela.

Dat biedt perspectief.
7x
Dat lijkt me logisch. Nu nog goed serveren en het moet goed komen.
Come on buurs!
Gaat die laffe Sela hier gewoon minstens 45 punten ophalen. Nou dan moet Isner het toernooi maar winnen. Anders is het een klote week
Nieminen had in 1e set 20 UE haha
Vanaf 0-40 3 schitteende punten van Jarkko.
En dan ondanks een enorme blunder van Sela weer de break. Wat een drol! Laffe honden week!
Tuurlijk Dudi! Mustpick! Nu Jo nog.
Oh ja mustpick. Man als ie nog niet door was had je hem geen eens genomen. Allez Tsonga!
Come on Sela, must-pick!

Tampie-week!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17