FTM Forum

Full Version: Acapulco Delray Beach Dubai
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Tja, het vrij waarschijnlijk dat degene uit de bovenste helft van de sheet in Delray Beach gaat winnen.
Roddick mag van Anderson winnen.
Inderdaad!
Giraldo blijkt gister 3x een medical te hebben gehad. Berlocq was er niet zo blij mee. Schijnt na afloop nog flink gezeik met elkaar geweest te zijn
Roddick smashte zijn racket tegen de grond na de break van Anderson in de 3e set, zo is Roddick nou eenmaal.
Roddick, ontzettende zak stront, ga je het hier nou weggeven?
Hup Giraldo!!
Hij lijkt goed partij te geven.
Baggerweekje zeg! En dan druk ik me zachtjes uit!
Kijk die Buurs eens omhoog sluipen, van 33 naar 20 al
Laat Isner en Anderson maar een zware partij hebben, het liefst met 3 tie-breaks.
Stille Wrote:Kijk die Buurs eens omhoog sluipen, van 33 naar 20 al

maar ik kom geen punt dichterbij :wink:
Waar zijn cc en tampie eigenlijk deze week...???

Laatste weken toch aardig actief.
Wat een grap! Matosevic serveert bij 5/3 voor de partij komt op 40-15 dus 2 mp en verneukt de game. Houd het geluk voor ad nou nooit op
Matosevic wint alsnog de partij, gelukkig.
Waarom klaag je stille?

Sela mist nog even een 0-40 bij 5-5...
Het houdt eindelijk op. Her 5e mp (na 4 gemist op eigen serve) is eindelijk raak. Straks moet isner hem eruit slepen
Matosevic, NID natuurlijk. Hakkuh
Buurs : het had al klaar moeten zijn natuurlijk. Sela kon op due 3 bp's weinig beginnen tegen die kanonskogels
Ik ben pitten. Alvast dromen over emmen uit volgend jaar :-)
Matosevic moet wat mij betreft het toernooi winnen.
Ik schrijf Johnnie vast op voor 250 puntjes. :razz:
In dat geval win ik zelfs de week zie ik nu. [-o<
Isner is niet best
Wat een drama pot! Ik heb geloof ik een maximale rally van 4 shots gezien. Was te verwachten. DF van Isner in de TB deed hem de das om
](*,)
Ik word 19e in de week en verlies meer dan 200 op oa ad en skolt en ad durft dan te zeggen dat ik een goede week heb haha
Andre is opnieuw de weekwinnaar, in beide scenario's. Gefeliciteerd!
Stille Wrote:Ik word 19e in de week en verlies meer dan 200 op oa ad en skolt en ad durft dan te zeggen dat ik een goede week heb haha
Je bent echt treurig...
Atlanta Wrote:Andre is opnieuw de weekwinnaar, in beide scenario's. Gefeliciteerd!

De man in vorm! =D>
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17