FTM Forum

Full Version: Acapulco Delray Beach Dubai
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
berlocq - simon wordt nu al de sleutelpartij van de week voor mij. Heb ook heel lang getwijfeld tussen die twee, gelukkig stelt simon me altijd teleur dus zijn de verwachtingen niet heel hoog
Bellucci faalt ook week-in week-uit, maar dat zal binnenkort wel in zijn ranking tot uitdrukking komen denk ik zo.
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Kom je verdomde goed weg, gewoon een misser.

55% kans op winst in de 1e ronde, een stuk minder in de 2e ronde en een bovengrens van 90. De kans dat ik goed weg zou komen was 45% kans, dus geen mazzel.
Dan is ie al rendabeler dan Isner bij toernooiwinst en helemaal dan Kohlschreiber.

Verder lijken me Sela en Wawrinka ook missers.

Tja, als je Berrer al rendabel vindt, dan was L. Mayer dat ook inderdaad. En Wawrinka komt niet langs Monaco en de kans voor Sela op meer dan 20 punten is ook vrij klein (ik zou er i.i.g. niet iemand van mijn team voor willen opofferen).
Nou, ik wel hoor.

Ik dacht trouwens dat jij zo'n berekenende speler was, dat is dit team niet. Dit is meer een medailleteam. Gasten in Delray kunnen allemaal vroeg verliezen, maar ook ver komen.
Maar ik snap dat je wat moet gokken na je dramatisch verlopen vorige week.
Prima Nollie, dit wordt jou week.
Chela lekker warmgedraaid om Nando eruit te tikken. Waarom iedereen voor hem is gegaan is me een raadsel :roll:
Mooie keuze, Heggie!

Nando was toch 1 van jouw favorieten?
Andre heeft weer een mooi team hoor, die is in vorm!
buurs Wrote:Mooie keuze, Heggie!

Nando was toch 1 van jouw favorieten?

Hij heeft het verbruikt. Laatste 2 jaar niet aan de verwachtingen kunnen voldoen. Die lagen hoog, maar hij heeft ook een enorme potentie.
Laat 'm aub modellenwerk gaan doen ofzo.
Troef Berrer breakt Murray direct. CC week! :eten:

Stakhy obv ook al de break, maar Davy een break achter tegen Chiu. Het zal toch niet nu ik Davy voor het eerst sinds maanden weer heb.
Mooie week...Helaas Mayer al kwijt...Achteraf uiteraard stomme keuze maar zag hem 90 punten halen...

Davydenko meteen gebroken...kom op jongen ging juist wat beter....
davy denk ik toch nog niet fit genoeg
1e game was een rampmaar daarna gaan ze service games wel aardig. Lastig om de serve van Chiudinelli te breken. Stakkie zoals verwacht geen problemen met die tulband
Die Chiudinelli doet het dit jaar sowieso wel aardig. Come on Andy! Supertroef
En dan ineens de break op love voor Davy =D>
Tuurlijk Davy! Als hij de vorm heeft pakt ie Murray!
Murray loopt weer te klagen als een Ad/Buurs
ik zie dat stille davy heeft, dan gaat hij wel winnen. :8:
Lijkt niet helemaal fit. Of is het spel? Berrer raakt ze af en toe lekker hoor
En dan opeens weer 0-40 Chiu
En de break. Davy drol!
Davy gaat vast het toernooi wel winnen.
Jankerd!
Die Berrer joh. Wat een kansen. 2 uit 9 ook.
en cc heeft davy ook...kansloze missie dus.

ik zet 10.000 op toernooiwinst davy!
Gasquet geeft op.

Berrer weer kansen op setwinst.
2 sps Berrer!
Hop! 6-4, geef maar op Andy.
God Andy loser
Undecided
Klasse Berrer!
Chiudinelli gaat dit gewoon winnen hoor Buurs
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17