FTM Forum

Full Version: Acapulco Delray Beach Dubai
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Come on Dog!
Geef ff de break weg met 3 DF
Kom OP Berlocq! Kom op Dolgo
Edit: En Kohltje natuurlijk! :8:
Break eens Ollie!
Die Olli ook weer. Wat een ellendige kut kabouter is dat toch! Paar keer 0-30 en 2 BP's op 4-3 in de 2e set. Gaat echt goed vandaag!
Die Berlocq, al een half uur bezig met 3 games, prachtig!
Stille Wrote:Die Olli ook weer. Wat een ellendige kut kabouter is dat toch! Paar keer 0-30 en 2 BP's op 4-3 in de 2e set. Gaat echt goed vandaag!

:lol: Je hebt 'm niet eens
Ad Wim Wrote:Die Berlocq, al een half uur bezig met 3 games, prachtig!

Dan wordt het nu tijd dat ie eens een stuk of 4 keer op rij zijn service houdt :wink:
Drolgopolov
Inmiddels Berlocq-Simon al 40 minuten bezig, en pas 3 games gespeeld.
Stille Wrote:Drolgopolov

Ach hij breakt nog wel ff terug :wink:
Viper-500 Wrote:Inmiddels Berlocq-Simon al 40 minuten bezig, en pas 3 games gespeeld.

Hier al 5 ...
Jansoe Wrote:
Viper-500 Wrote:Inmiddels Berlocq-Simon al 40 minuten bezig, en pas 3 games gespeeld.

Hier al 5 ...

Nu wel ja. Gaat hard :wink:
Darcis 0x gekozen, best opvallend.
Viper-500 Wrote:
Jansoe Wrote:
Viper-500 Wrote:Inmiddels Berlocq-Simon al 40 minuten bezig, en pas 3 games gespeeld.

Hier al 5 ...

Nu wel ja. Gaat hard :wink:
Wordt echt een record als het een tb wordt.
Was het bij jullie ook zo dat er bij de livescores stond dat Del Potro had gewonnen, toen weer niet en toen weer wel?
Prima Potro, lekker getraind. Nu snel naar bed, morgen nog een trainingspotje en daarna moet je er weer staan.
Atlanta Wrote:Was het bij jullie ook zo dat er bij de livescores stond dat Del Potro had gewonnen, toen weer niet en toen weer wel?
Challenge.
Dat gaat niet gebeuren. Berlocq pakt hem. Misschien de tweede set.
Atlanta Wrote:Was het bij jullie ook zo dat er bij de livescores stond dat Del Potro had gewonnen, toen weer niet en toen weer wel?

Klopt. Dolgo sloeg de bal zogenoemd uit. Lijnrechter gaf hem uit, maar Dolgo maakte gebruik van een challenge en de bal was toch in en dus moest MP worden overgespeeld..
Ad Wim Wrote:
Atlanta Wrote:Was het bij jullie ook zo dat er bij de livescores stond dat Del Potro had gewonnen, toen weer niet en toen weer wel?
Challenge.
Vandaar.
Jansoe Wrote:
Atlanta Wrote:Was het bij jullie ook zo dat er bij de livescores stond dat Del Potro had gewonnen, toen weer niet en toen weer wel?

Klopt. Dolgo sloeg de bal zogenoemd uit. Lijnrechter gaf hem uit, maar Dolgo maakte gebruik van een challenge en de bal was toch in en dus moest MP worden overgespeeld..
Oke, bedankt.
Ik vond Potro niet best, hij zag er ook moe uit.
kuiper Wrote:Ik vond Potro niet best, hij zag er ook moe uit.

Vond je? Hij was af en toe wat slordig maar veel ballen kwamen toch weer lekker van zijn racket af.
Vond ik ook. Wat wisselvallig, maar dat is niet gek in zo'n eerste pot. En het hoefde ook niet beter.
Maar bij vlagen was het erg goed.
Ad Wim Wrote:
Viper-500 Wrote:
Jansoe Wrote:
Viper-500 Wrote:Inmiddels Berlocq-Simon al 40 minuten bezig, en pas 3 games gespeeld.

Hier al 5 ...

Nu wel ja. Gaat hard :wink:
Wordt echt een record als het een tb wordt.

Misschien toch TB.
Verdomme Berlocq. Dubbele break voorsprong verknallen na meerdere setpoints te hebben gehad!
Viper-500 Wrote:Dat gaat niet gebeuren. Berlocq pakt hem. Misschien de tweede set.
Nou, het lijkt wel te gaan gebeuren.
Berlocq *5-2 voor, 5-4 40-15, en nu 55.

80 minuten gespeeld Undecided
Berlocq en Simon maken meer punten als ze ontvangen ipv op hun eigen service
Viper-500 Wrote:
kuiper Wrote:Ik vond Potro niet best, hij zag er ook moe uit.

Vond je? Hij was af en toe wat slordig maar veel ballen kwamen toch weer lekker van zijn racket af.

Nou, ik vond het behoorlijk slordig. Weken hiervoor was hij beter. maar ik hoop het [-o<
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17