FTM Forum

Full Version: Acapulco Delray Beach Dubai
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Kom op Berlocq, verdomme!
Ik kijk ff niet vanaf 5-2 en het is 6-6 :roll:
Kaam on Bachinger!! Heeft in R'dam m'n tennishart gestolen.
Zal deze set bij Berlocq-Simon een record zijn? Overigens is deze set denk ik direct cruciaal voor de zege. Je neemt dan mentaal zo'n voorsprong
Stille Wrote:Zal deze set bij Berlocq-Simon een record zijn? Overigens is deze set denk ik direct cruciaal voor de zege. Je neemt dan mentaal zo'n voorsprong

Neu. Die set Mahut Isner deed iets langer dacht ik :wink:
Voor een TB-set lijkt het me wel ja.
Kom op Charly!
Vamoooooos!
Na Stakkie eindelijk weer eens goed nieuws! Prima Charly! Jarkko ook goed bezig
Je zal maar de partij na Simon-Berlocq moeten spelen Undecided
Stille Wrote:Je zal maar de partij na Simon-Berlocq moeten spelen Undecided

Die liggen al in bed.
Een vrouwen wedstrijd in Acapulco is gestaakt vanwege de hitte. Is het daar zo heet?
Lekker Berlocq. EB moet niet te veel wegkomen met dit soort missers.
Ad Wim Wrote:Lekker Berlocq. EB moet niet te veel wegkomen met dit soort missers.

Dat was makkelijk geld verdienen met een quote van 2.05 bij 1-1 in de 1e set.
Ligt lang stil nu bij Simon-Berlocq
Darcis mist effe 3 mp op rij
Stille Wrote:Ligt lang stil nu bij Simon-Berlocq

t is al afgelopen...tipex staat stil
Ok ik zag wel dat de rest van de toernooien wel door liep. Maar goed nieuws! Darcis heeft MP4 wel benut
Ik vind dat Cilic knap meedoet na 3 maanden afwezigheid.
Zeker al maakt hij wel veel domme fouten zoals net bij 15-30. Slaat een hele simpele smash in het net. Nieminen speelt echt niet zo heel sterk
Genomico Wrote:Ljubicic als enige troef. Wawrinka, Del Potro, L. Mayer en Verdasco mogen er z.s.m. uit.

De kans dat Wawrinka én Verdasco beide winnen is (0,67 * 0,63) 42%, dus een grote kans dat er weer 1 weggestreept kan worden straks Smile
Faalt Ramos daar even om de 1e set uit te serveren:
6-5 *40-0
6-5 *Ad-40

Gewoon tiebreakje nu. Hup Juan!
Smyczek vergeet hier de wedstrijd te beslissen. Hoop niet dat het een Davy gaat worden. 4man op de baan nu : hup Isner, Monaco, Chardy en Wawrinka
Nalbi ook op de baan. En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet
En dan breakt Melzer natuurlijk. Gaat ie het weer doen?
Monaco, foei!
Nalbandian, Monaco, Chardy, Isner en Anderson op de baan en hopen op een overwinning van Ferrero. Genoeg te volgen zo Smile
Kom eens op bolle!
Vamos Ramos! Alles lijkt erop dat je gaat winnen! Icon_twisted

Hup Wawje, Giraldo en Chardy!
Lol, 15-15 in de tiebreak bij Isner en Levine en er staat een rode auto OP de baan waar Levine bijna tegenaan knalde na het halen van een bal!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17