FTM Forum

Full Version: Acapulco Delray Beach Dubai
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Niet normaal, hoe goed Verdasco speelt.

Ben benieuwd of hij dit kan volhouden.
Dan vind ik het nog maar krap tegen een doodmoeie Almagro.
ha ha, ongelofelijk hoe goed Verdasco speelt :eeeek:

Nauwelijks fouten en veel kanonskogels met die forehand! :eten:
Ad Wim Wrote:Dan vind ik het nog maar krap tegen een doodmoeie Almagro.

Almagro oogt niet moe.
bizar

als in zijn beste dagen.
geweldig Nando...hou vol!
Komt allemaal door Haggie. Sinds hij geen held meer van hem is.... Hij is boos geworden en laat nu zien wel degelijk nog goed te zijn :-({|=
Beetje jammer dat hij Nando niet heeft idd!
Randebiel is het! Na 3 jaar niks, kan het nu ineens wel. :lol:
Ha ha, nando gaat voorzichtig spelen.
Mist nog wel mp.

5-5
Verdasco durft niet meer te tennissen.

Almagro nu favoriet.

Almagro alles behalve moe.
iig wel tb, hup Verdasco!
Nando van 1-4 en 2-5 naar 6-5. =D>
5 enorme fouten van almagro op rij :eeeek:
En 7-5, wat een mentale koning!
jezus wat geeft Almagro het weg in die tie-break, df en een stel afzwaaiers achter elkaar.
Gegokt en verloren zonder Wawrinka en Verdasco. Het ziet er naar uit dat ik in de zomer in ieder geval 5 weken rustig op vakantie kan gaan zonder rekening te hoeven houden met deadlines en volgen van livescores :waf: Maar goed, eerst komende weken nog maar wat leuke teams neerzetten.
Zo, Berlocq gaat even van *5-2 naar *5-6.
Genomico Wrote:Gegokt en verloren zonder Wawrinka en Verdasco. Het ziet er naar uit dat ik in de zomer in ieder geval 5 weken rustig op vakantie kan gaan zonder rekening te hoeven houden met deadlines en volgen van livescores :waf: Maar goed, eerst komende weken nog maar wat leuke teams neerzetten.

Wat is dat toch met oa jou en Tampie? Het spel is net begonnen! Gewoon op jullie manier blijven spelen, gokken maakt het alleen maar erger.
Hup, Berlocq verliest de set zelfs met 5-7. :eeeek:
Wat een heerlijke pot tussen Giraldo en Berlocq zeg. Het is jammer dat Giraldo het fysiek niet aankan en geblesseerd is geraakt, maar het is smullen geweest.
De uitgebreide massage heeft Giraldo goed gedaan, hij staat nu zelfs een break voor terwijl hij zijn eerste service lang niet boven de 120 kmh kreeg.
Werkelijk alles zit tegen bij Berlocq. Giraldo geeft een lesje toneelspelen, hij krijgt een time warning, een DF door een foot fault op 2e service, en dan een bal die slechts een paar centimeter opstuitert en hij volledig misslaat.
Berlocq gaat serve&volley spelen op MP tegen. Het werkt.
Giraldo mist 2 mp op serv Berlocq! HUP CARLOS!
En hij houdt. Die service van Giraldo slaat nergens op dus ik zie nog wel mogelijkheden nu.
GSM Giraldo Undecided
Nou, die finale kan Ferrer niet meer ontgaan in ieder geval.
:lol:

Lijkt een beetje op Chang-Lendl als ik het zo hoor. Wink
Hmm, dat is wel zuur dan. Maar Waw was belangrijker.
Alleen EB heeft hem en de rest van zn team is niet om over naar huis te schrijven. Tegen Ferrer gaat hij er sowieso af, onbelangrijk dus.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17