FTM Forum

Full Version: Roland Garros
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Il pleut
Merde
Begint weer!
Isner pakt ook tweede tiebreak. Robredo heeft over de hele wedstrijd veel meer punten gemaakt (92 tegen 86). Lekker Johnny !!
Ja hoor. 3-1 voor in de TB en hem ondank 281281732163562 bp 0-2 achter in sets. Gvd mongool!
Klasse Johnny. 1 nog.
Een bp tegen John Isner is ook niet echt een kans. Dat is een klein kansje Wink
Haha, die John. In beide sets minder punten maken, beide sets winnen.
Maar Robredo kun je niet uitvlakken.
Berdych gaat lopen kloten. Ik gun het Buurs zo dat Berdych hier verliest maar Bautista is echt te vaak gekozen.
Isner en Robredo beginnen weer aan een tiebreak. Wink

(30-05-2014, 05:41 PM)centre court Wrote: [ -> ]Berdych gaat lopen kloten. Ik gun het Buurs zo dat Berdych hier verliest maar Bautista is echt te vaak gekozen.

Berdych speelt prima!
Nu dan toch ook een tb voor Tommy.
Berdych wint! Bautista van andre ligt eruit...hoppa!
Isner wint. Dat had ik niet meer verwacht...
Isner wintEusa_clap
3 wedstrijden gespeeld...11 sets...8 tiebreaks waarvan 6x winstBig Grin
0 uit 13. Klasse Tommy. Nog 3 man over
Break eens Gilles
Come on Milos!
Dit is niet alleen een pot voor 180 punten maar ook voor 360. De winnaar pakt Grannollers/Klizan ook.
Ik heb simon, dus raonic zal winnen
Verschrikkelijk.
(30-05-2014, 08:44 PM)buurs Wrote: [ -> ]Ik heb simon, dus raonic zal winnen
(30-05-2014, 06:27 PM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]Berdych wint! Bautista van andre ligt eruit...hoppa!

cry
(30-05-2014, 09:26 PM)Stille Wrote: [ -> ]
(30-05-2014, 08:44 PM)buurs Wrote: [ -> ]Ik heb simon, dus raonic zal winnen
Raonic was toch ook gewoon de favoriet?! Veel constanter de afgelopen weken.

Drie leuke potjes vandaag met Kohlschreiber - Murray als eerste echte ftm pot.
Doe maar gewoon winnen Ferrer. Niemand in de top heeft jou en jij kan het Nadal flink lastig maken in de kwartfinale.
Iemand enig idee waar Fognini-Monfils te zien is? Is weer van alles aan de hand.
Clownfils vergeet vooral door te drukken.
Fognini mist 2 bps op 4-4 en wordt dan easy gebroken de game erna en verliest dus de set. Die man is zo voorspelbaar en irritant hè.
WTF. Begin 4e set en Fognini en Monfils kunnen eigenlijk beide niet meer lopen. Fognini break voor dus 5e set is niet onlogisch. Wat moet dat dan wel niet worden?

Dubbele break Fognini nu. Monfils is helemaal nergens meer en doet maar wat. Maar Fog ook niet okselfris en Fog blijft Fog.
Begint nu genant te worden. Monfils laat ballen door 't midden gewoon lopen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17