FTM Forum

Full Version: Roland Garros
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Niet te filmen
Teleurstellend, had toch gedacht dat van Bellucci, Berlocq en Cuevas minstens een de derde ronde, of zelfs verder, zou halen. Nu alleen nog Djokovic en Federer over... niet best.
(29-05-2014, 08:40 PM)buurs Wrote: [ -> ]Niet te filmen
Murray wint volgens verwachting, Cuevas en Bellucci verliezen conform verwachting en Mayer was vooraf redelijk gelijkwaardig en wint. Dus volgens mij heb je niets te klagen.
En een Grand Slam is best of 5, dus na 2 gewonnen sets (zeker van de underdog) heb je nog niets gewonnen.
Je kent hem inmiddels toch? Ga er nou gewoon niet op in.
En Mist heeft wel een punt, maar ik ben blij dat die partijen eens volgens verwachting gingen. Ik heb er nog wel wat meer over dan hij, maar nu wordt het pas echt interessant. Eigenlijk moeten Verdasco en Monfils morgen ook winnen, dan wordt het pas echt leuk. Ik zie dat beiden als 50/50, dus zal wel 1 om 1 worden. Doe dan maar Monfils. En Murray mag Kohli pakken.
En Cilic mag vandaag Djoko eens echt testen.
Murray is rustig op weg naar de halve finale, ook Kohlie zal er aan moeten geloven. Gisteren voor het eerst Thiem aan het werk gezien, leuke speler! Die gaat er wel komen.
Gisteren ook weer 13 van de 16 partijen in 3 sets Sleepy

Vandaag duidelijk meer 50-50 potten en hopelijk dus echte gevechten. Ik verwacht alleen een easy doorgang voor Djoko, Federer en Tsonga
Ja we worden nog niet echt verwend dit jaar. Volgens mij pas 1 wedstrijd in het hele toernooi die verder is gegaan dan 6-6 in de 5e.
Vandaag zeer belangrijke dag met Simon en Robredo die moeten winnen. Temperatuur schiet omhoog vandaag, zal allemaal iets sneller worden. Das lekker dan tegen resp Raonic en Isner
Zal wel weer schelden worden vandaag. Bij Klizan-Grannollers geen belang en verder is "mijn" speler maar in 2 vd 7 potten favoriet.
Als Gulbis nou eens start met een overwinning vandaag dan kan de rest alleen maar meevallen. Simon mag dan tot slot Raonic in een paar tbs afsmeren.

Ondertussen graag Fed of Djoko out please. En Berdych moet die vervelende Bautista pakken.
Wie gaan we vandaag is aanmoedigen:
Berdych, isner, stepanek, tursunov, raonic, granollers, janowycz en Djokovic.

Vrees alleen dat Stepanek heel lastig gaat worden.
Federer zal ook wel winnen.
Tsonga en Simon door zou wel leuk zijn voor de Fransen.
Mats Wilander ziet Monfils RG dit jaar wel winnen. Heeft die man al pils op? Was gisteren 2 sets lang de mindere van Struff.

Goede start van Gulbis. Door!
Monfils en Gasquet wel opvallend goed hier. Afgelopen weken nog diverse kwalen gekend.
Fognini-Monfils morgen wordt wel een absolute kraker. Die moet ik zien!
Monfils en Gasquet goed??
Monfils slaat 9 dubbele fouten in de eerste set en is de mindere van Struff twee sets lang, maar komt gewoon zeer goed weg.
Gasquet miste de ene volley na de andere volley en overtuigde geen moment. Ze zijn door naar de derde ronde en redden misschien de volgende ronde ook nog, maar ze maken echt geen kans op meer!

Fognini gaat dat winnen in zijn huidige vorm, maar is zeker leuke partij om naar te kijken.
Klasse Ernest. En nog 2.
(30-05-2014, 11:37 AM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]Monfils en Gasquet goed??
Monfils slaat 9 dubbele fouten in de eerste set en is de mindere van Struff twee sets lang, maar komt gewoon zeer goed weg.
Gasquet miste de ene volley na de andere volley en overtuigde geen moment. Ze zijn door naar de derde ronde en redden misschien de volgende ronde ook nog, maar ze maken echt geen kans op meer!

Fognini gaat dat winnen in zijn huidige vorm, maar is zeker leuke partij om naar te kijken.

Gasquet speelde voor het laatst in Miami, dan is dit toch gewoon een onverwachte prestatie. Speelde best aardig al vond jij het niet overtuigend. Derde set zag je echter al duidelijk vermoeidheidsverschijnselen.

Monfils loopt hier te duiken en te springen voor zijn leven waar hij pas nog 3x opgaf / niet kwam opdagen. Dat hij met 9 dubbele fouten en de mindere is toch nog de set pakt is ook gewoon knap.
Gulbis weer sterk. Daar zou Federer nog wel eens een hele kluif aan kunnen hebben. Goede keuze, al wordt hij pas echt heel rendabel als hij Federer weet te pakken.
(30-05-2014, 12:42 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]Gulbis weer sterk. Daar zou Federer nog wel eens een hele kluif aan kunnen hebben. Goede keuze, al wordt hij pas echt heel rendabel als hij Federer weet te pakken.

Mee eens, hij serveert vooral ijzersterk.
Mentaal alleen zwak, hij maakt ook deze wedstrijd weer ruzie met Stepanek.
Slim ook van de Tsjech, enige kans om hem nog te pakken!
Gulbis wint. Laat Federer dan ook maar gewoon winnen.
Goede start Cilic. Hopen dat hij de break kan vasthouden. Ik heb niet de illusie dat hij gaat winnen, maar overwerk voor Djoko is al lekker.
Wederom weer ene prachtig begin van de dag Angry

Djoko natuurlijk NID straks. Zo n Tursunov ook weer. Krijgt me daar in het begin van de set kansen...
de man met de dikke arm verliest natuurlijk 5-7
4/3 Djokovic. Beetje tegenstand kan geen kwaad Wink
Cilic van 3-1 naar 3-6. Slaat ene game alles op de lijn en de andere alles tegen het hek. Schiet niet op zo.
Tja, Djoko haalt ook gewoon een aardig niveau en dan is dit een ongelijke strijd.

Federer heeft het vrij lastig met Tursunov, dat is verontrustend. Puur scorebord-journalistiek overigens.
Lekker Djokovic 6/3 6/2!! Knap tegen iemand met een sterke service.
Aiaiai, Roger, zoveel kansen... Ik ga er wel nog steeds vanuit dat hij wint, maar toch vervelend, zulk setverlies.
Roger gaat max 720 halen maar ik vrees dat ie er al tegen Gulbis of Robredo af gaat
Hup Berdych en Isner. Knikker die (te)veel gekozen Spaanse gravelaartjes er maar uit.
Djoko niet helemaal fit. Hopelijk kan Cilic die 3e set pakken.

Sp nu!

Easy fh gemist. Zo zonde.
5-1 Cilic in de tb!
(30-05-2014, 03:25 PM)centre court Wrote: [ -> ]Djoko niet helemaal fit. Hopelijk kan Cilic die 3e set pakken.

Sp nu!

Easy fh gemist. Zo zonde.

Djokovic is mega fit joh!!
Cilic speelt gewoon goed eind derde set

Wat een mazzel met die netbal op 5/2
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17