FTM Forum

Full Version: Roland Garros
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Hij vindt het gewoon prima in de vijfde set. Dat zie je dus niet bij een Nadal / Djoko / Fed.
Prima dagje. Nishikori en Wawrinka eruit en mijn twee spelers die vandaag in actie kwamen (Mayer en Bellucci) 'gewoon' door. O ja, en Djokovic natuurlijk.
Die SF spot is een oprapertje voor... Murray?

Buursweek!
(26-05-2014, 09:12 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]Die SF spot is een oprapertje voor... Murray?

Buursweek!

Wilde het precies posten ja, die zou nu SF moeten halen.
Grapjassen
Alsof jij Murray zou kiezen als je hem niet minimaal op een SF zet....
Ik gaf hem 50% kans tegen een niet in topvorm zijnde waw

En murray voor 4100 is natuurlijk een koopje

Maar goed, hij zal er ook wel vroeg uitvliegen Confused
Hahaha, wat is het toch altijd heerlijk als het precies goed loopt.
Zondagochtend had ik nog Nishi en Wawrinka.
Nu maar eens tijd voor de grote inhaalslag dan.

Murray gaat eraf tegen Kohl.
Nog meer druk op Monfils nu trouwens.
Ook mijn eerste gedachte. Leuk dat waw eruit is maar die was niet eens heel veel gekozen. Nu gaat daar iemand als nando of murray met 720 punten lopen.
Murray graag
Monfils gaat eraf tegen Fognini (als hij al van Hanescu en Struff wint).
Die Wawrinka inderdaad, zo laat een topper zich niet uit een Grand Slam staan.
Had ik toch voor Ferrer moeten gaan. Weliswaar ook geen absolute topper, maar die flikt dit soort geintjes niet.
(26-05-2014, 09:10 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]Hij vindt het gewoon prima in de vijfde set. Dat zie je dus niet bij een Nadal / Djoko / Fed.

Wat bedoel je met vijfde set? Wawie en nishi gingen er gewoon in 3 af?!
(26-05-2014, 11:16 PM)kooltje Wrote: [ -> ]
(26-05-2014, 09:10 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]Hij vindt het gewoon prima in de vijfde set. Dat zie je dus niet bij een Nadal / Djoko / Fed.

Wat bedoel je met vijfde set? Wawie en nishi gingen er gewoon in 3 af?!

Wat bedoel jij met waw in 3...???? Shhh
(27-05-2014, 07:11 AM)buurs Wrote: [ -> ]
(26-05-2014, 11:16 PM)kooltje Wrote: [ -> ]
(26-05-2014, 09:10 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]Hij vindt het gewoon prima in de vijfde set. Dat zie je dus niet bij een Nadal / Djoko / Fed.

Wat bedoel je met vijfde set? Wawie en nishi gingen er gewoon in 3 af?!

Wat bedoel jij met waw in 3...???? Shhh
Nou ja 4...erg simpel iig.
(26-05-2014, 10:25 PM)andre Wrote: [ -> ]Monfils gaat eraf tegen Fognini (als hij al van Hanescu en Struff wint).
Die Wawrinka inderdaad, zo laat een topper zich niet uit een Grand Slam staan.
Had ik toch voor Ferrer moeten gaan. Weliswaar ook geen absolute topper, maar die flikt dit soort geintjes niet.

Zou kunnen, ik reken bij hem ook niet per se op R4, maar Fognini is zo slecht in vorm de laatste tijd, en Monfils doet het hier vaak zo goed, dat het prima zou kunnen.
Fabio richt zichzelf wel weer op op zo'n toernooi en als hij een showtje kan maken

En monfils is moe van het dansen!
Karlo die Dimitrov breakt...Het wordt steeds verrassender deze Roland Garros.

verder alleen Hewitt-Berlocq op de baan
Dan zal Dimi over 5 sets moeten winnen verwacht ik. Karlo zal er ook wel een tiebreak uittrekken denk ik.
(27-05-2014, 11:40 AM)kooltje Wrote: [ -> ]Karlo die Dimitrov breakt...Het wordt steeds verrassender deze Roland Garros.

verder alleen Hewitt-Berlocq op de baan

Echt onwijze verrassingen zijn er nog niet geweest. Wawrinka en Nishikori waren de grootste, en ook die kwamen niet helemaal uit de lucht vallen.
Net als dat Dimitrov het zwaar heeft tegen Karlo.

Zo, best veel gekozen die Dimitrov zie ik, wordt het opeens belangrijk. Hup Karlo!
(27-05-2014, 11:55 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(27-05-2014, 11:40 AM)kooltje Wrote: [ -> ]Karlo die Dimitrov breakt...Het wordt steeds verrassender deze Roland Garros.

verder alleen Hewitt-Berlocq op de baan

Echt onwijze verrassingen zijn er nog niet geweest. Wawrinka en Nishikori waren de grootste, en ook die kwamen niet helemaal uit de lucht vallen.
Net als dat Dimitrov het zwaar heeft tegen Karlo.

Zo, best veel gekozen die Dimitrov zie ik, wordt het opeens belangrijk. Hup Karlo!

Vandaar ook "het wordt steeds".
Nishi was mogelijk door blessure, Wawrinka was op zoek naar vorm maar Dimi moet Karlo toch verslaan ondanks dat hij in vorm is.
Ah oke, dan las ik het verkeerd.
Vind Hewitt die de eerste set van Berlocq pakt ook best verrassend.

Hup Karlo!
Haha, lekker Doctor!
Volgens CC win je ook sowieso een TB, dus dan komt het wel goed.

En hup Sijsling, maar die is er binnen een 1,5 uur weer af, vrees ik.
Bedankt voor niets weer Grigor.
Karlo is al 30 keer aan het net geweest en wint 34% van de punten op de opslag van Dimitrov. Geen houden aan Wink
Karlo die op gravel van Dimitrov aan het winnen is, tuurlijk.
(27-05-2014, 12:48 PM)Overdune Wrote: [ -> ]Karlo die op gravel van Dimitrov aan het winnen is, tuurlijk.

In een best of 5 nog wel.
Ivo laat het nu op een tb aankomen. Altijd gevaarlijk. Maar als Dimi 'm wint dan kan ie tegen die ouwe lul ook set 4 en 5 winnen.
Haha Dimi. Hoe treurig.
Klasse Ivo!
Hahaha, het wordt steeds leuker.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17