FTM Forum

Full Version: Roland Garros
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Hoe laat moet Wawrinka vandaag? Zie hem niet op het schema staan #wanker
Kan Murray Buurs zijn seizoen nog redden?
Kan Dinkelman het verlies beperken t.o.v. de bovenste in de ranglijst met enkel nog Djokovic?
Donflexie de weekwinst in de Subleague met nog Djoko, Ferrer en Murray?

Zelf is het in ieder geval weer een prutweek. Als Nadal hem weet te winnen is het nog maar een matige.
Ivm vele regen van vannacht en vanmorgen zal de baan zwaar en traag zijn. Spinballen van Rafa werken dan minder.
Als het trager wordt kan het toch onmogelijk slecht zijn voor rafa?
Wel wat betreft de spinballen. Deze komen dan minder door omdat de baan zwaarder is. Dat worden rallies van gemiddeld 30 slagen.
Gunstig voor Beest hoop ikCool
Ze verwachten omstreeks 16:00 weer te beginnen.

Gunstig voor Djoko/Gulbis in ieder geval
(04-06-2014, 01:24 PM)Stille Wrote: [ -> ]Wel wat betreft de spinballen. Deze komen dan minder door omdat de baan zwaarder is. Dat worden rallies van gemiddeld 30 slagen.

Dat hoeft zeker niet. Ligt er een beetje aan wat t vergelijkingsmateriaal is maar als het gravel iets dikker is kan de spin ook juist beter opgepakt worden. Zeker als je het vergelijkt met een hele droge baan kan dit dus juist voordelig zijn voor m.
Eerste set voor Ferrer!! Yessss
Wat een armoe. Elke bal slaat Nadal halfcourt, vaak nog voor de servicelijn. Daarnaast speelt Ferrer gewoon agressiever en maakt Nadal ook nog eens meer UE's. Dikverdiend dit. Als er niet snel iets veranderd dan is dit snel klaar.
Nu zijn de mannen stil...knap herstel maar twijfel of hij het vandaag mag afronden
(04-06-2014, 08:42 PM)kooltje Wrote: [ -> ]Nu zijn de mannen stil...knap herstel maar twijfel of hij het vandaag mag afronden

Ik ben eerlijk. Ben eind 2e set voetbal gaan kijken. Scorebordtechnisch wel erg sterk van Nadal in het verloop. Vertrouwen voor de HF nu.

Monfils Murray nu aan 5e begonnen. Lastig om te zeggen wie dat moet winnen. Monfils lijkt me echt kansloos tegen Nadal, dus laat die maar winnen. Is wel net iets meer gekozen dan Murray.
Snelle vijfde set...voor het donker binnen
Toch Murray dus. Ja je zit in Buurs z'n team of je zit het niet.

Wel mooi dat troef Gulbis zich tussen de grote 3 heeft geschaard in de HF.
Moet nu toch voor Djoko zijn, anders wordt het missen van Gulbis wel heel duur.
(06-06-2014, 01:00 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]Moet nu toch voor Djoko zijn, anders wordt het missen van Gulbis wel heel duur.

Dat komt wel goed zo te zien
Djoko gelukkig zoals verwacht redelijk easy. Murray moet(!) zo winnen voor een goede RG.
Kan niet meer hoger eindigen dan 71 Big Grin dan moet djoko de finale winnen van rafa
(26-05-2014, 08:11 AM)buurs Wrote: [ -> ]Ik heb lang getwijfeld tussen m'n huidige team en:

Mayer
Cuevas
Murray
Federer
Djokovic

Nadal heb ik niet overwogen

Ik heb sterk het gevoel dat Tsonga weleens kan gaan verrassen
Daarom niet voor djoko gegaan

En ik word weer hard gestraft voor een verkeerde keuze bij een gs

Als het na Wimbledon niet beter is, stop ik ermee

Heb eigenlijk al de laatste jaren geen motivatie meer, maar ja ik ben verslaafd aan dit spel
Xtragaap4de
Djoko niet al te goed, lees ik, en weer een setje langer op de baan gestaan.
Rafa gaat nu in 3 door, neem ik aan, en dan moet het zondag maar gebeuren.
(06-06-2014, 03:52 PM)buurs Wrote: [ -> ]
(26-05-2014, 08:11 AM)buurs Wrote: [ -> ]Ik heb lang getwijfeld tussen m'n huidige team en:

Mayer
Cuevas
Murray
Federer
Djokovic

Nadal heb ik niet overwogen

Ik heb sterk het gevoel dat Tsonga weleens kan gaan verrassen
Daarom niet voor djoko gegaan

En ik word weer hard gestraft voor een verkeerde keuze bij een gs

Als het na Wimbledon niet beter is, stop ik ermee

Heb eigenlijk al de laatste jaren geen motivatie meer, maar ja ik ben verslaafd aan dit spel

Buurs is een soort Stille, denkt er ook zo over en gaat dan toch weer door (tegen beter weten in)
Rafa serveert nog steeds zacht, moet tegen Djoko wel wat beter.
Zulke services van 180 kmh zijn direct weg te slaan.
(06-06-2014, 04:34 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Rafa serveert nog steeds zacht, moet tegen Djoko wel wat beter.
Zulke services van 180 kmh zijn direct weg te slaan.

Murray bekend om zijn goede return maakt maar liefst 7 punten op die zachte service in de eerste set.
Vooral op de BBC wordt zijn return bewierookt, in de rest van de wereld valt dat wel mee.
(06-06-2014, 03:52 PM)buurs Wrote: [ -> ]
(26-05-2014, 08:11 AM)buurs Wrote: [ -> ]Ik heb lang getwijfeld tussen m'n huidige team en:

Mayer
Cuevas
Murray
Federer
Djokovic

Nadal heb ik niet overwogen

Ik heb sterk het gevoel dat Tsonga weleens kan gaan verrassen
Daarom niet voor djoko gegaan

En ik word weer hard gestraft voor een verkeerde keuze bij een gs

Als het na Wimbledon niet beter is, stop ik ermee

Heb eigenlijk al de laatste jaren geen motivatie meer, maar ja ik ben verslaafd aan dit spel
De nieuwe spelregels gaan een prominent slachtoffer opleveren?
Daar gaan we, ben heel benieuwd.
De laatste keren was Djoko echt duidelijk de betere, maar de aanloop en omstandigheden zijn in het voordeel van Nadal. Op naar de kraker dan maar.
Poeh, Nadal speelt eerst een dramatische game op 3-4, met drie makkelijke forehandfouten en slaat dan op 15-40 in de volgende game 2x een mishit met de forehand op een makkelijke bal. Weg set.
Eerste set verkloot Nadal door een serie onbegrijpelijke fh missers. Echte afzwaaiers. En gewoon ook daardoor 15-40 missen als Djoko voor de set serveert.

Wordt lastig dit.
Ze kwamen ook echt uit de lucht vallen. Ging prima gelijk op in de set namelijk, en die fouten waren ook echt compleet onnodig. Niet dat ie onder druk stond of zo.
Wellicht nervositeit. Nog niet gespeeld, gewoon tweede set pakken.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17