FTM Forum

Full Version: Roland Garros
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Buurs heeft zowel Berdych als Nedo... #tja
Toch 5 posts tijdens een drukke RG dag. Waar zijn de tijden gebleven Confused

Knuppel Haase verliest natuurlijk de 5e set
@TheDolgo: Sorry to my fans,but unfortunately got injured in the 1 game of the 4 set. Hope it's not to serious and I can play queens club!

Kak.
(28-05-2014, 05:07 PM)centre court Wrote: [ -> ]@TheDolgo: Sorry to my fans,but unfortunately got injured in the 1 game of the 4 set. Hope it's not to serious and I can play queens club!

Kak.

Daar valt niet tegenop te managen.

Is ook de enige verrassende uitslag vandaag.
(28-05-2014, 04:48 PM)Stille Wrote: [ -> ]Toch 5 posts tijdens een drukke RG dag. Waar zijn de tijden gebleven Confused

Knuppel Haase verliest natuurlijk de 5e set

Er valt ook gewoon bar weinig te melden op deze saaie tennisdag, tevens maar weinig ftm belangen die er toedoen
Mooi dagje om wat meer tennis te kijken. Belangrijkste is dat Nadal wint. Lastige horde op weg naar Ferrer. Verder moeten Kohli en Mayer winnen en moeten kleine rukkers als Bellucci en Cuevas eruit. Upset van de dag zal op naam van Struff komen. Aardige speler.
Zo zonde van Kiki Bertens.
5/4 voor. De hele set ging zo gelijk op en duurde een uur.
Kom op!!
Ze pakt de tweede set. Dit gaat een wedstrijd over de drie uur worden...
Winst! Tegenstandster geeft op. Prima loting om nog verder te komen...
Soler is ook goed in vorm. Volgens Clijsters werd Wickmayer helemaal zoek gespeeld. Maar wie weet..
(29-05-2014, 01:51 PM)Stille Wrote: [ -> ]Soler is ook goed in vorm. Volgens Clijsters werd Wickmayer helemaal zoek gespeeld. Maar wie weet..

Xtragaap4de
Klasse Kohl! Murray weet echter ook te overtuigen...dat wordt een mooie pot
(29-05-2014, 05:10 PM)kooltje Wrote: [ -> ]Klasse Kohl! Murray weet echter ook te overtuigen...dat wordt een mooie pot

Dat gaat een hele mooie en belangrijke pot worden.
Ik verwacht veel van Murray dit toernooi, maar durfde het niet aan met hem door deze pot.

Cuevas pakt eerste set tegen Verdasco!
(29-05-2014, 05:16 PM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]
(29-05-2014, 05:10 PM)kooltje Wrote: [ -> ]Klasse Kohl! Murray weet echter ook te overtuigen...dat wordt een mooie pot

Dat gaat een hele mooie en belangrijke pot worden.
Ik verwacht veel van Murray dit toernooi, maar durfde het niet aan met hem door deze pot.

Cuevas pakt eerste set tegen Verdasco!

Jij bent daar natuurlijk extreem in. Jij durft (zoals je het zelf zegt) zelden voor de grote speler te gaan. Liever 6 kleinere.
(29-05-2014, 05:18 PM)kooltje Wrote: [ -> ]
(29-05-2014, 05:16 PM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]
(29-05-2014, 05:10 PM)kooltje Wrote: [ -> ]Klasse Kohl! Murray weet echter ook te overtuigen...dat wordt een mooie pot

Dat gaat een hele mooie en belangrijke pot worden.
Ik verwacht veel van Murray dit toernooi, maar durfde het niet aan met hem door deze pot.

Cuevas pakt eerste set tegen Verdasco!

Jij bent daar natuurlijk extreem in. Jij durft (zoals je het zelf zegt) zelden voor de grote speler te gaan. Liever 6 kleinere.

Klopt, heeft ook met mijn positie te maken.
Als ik 30e gestaan had was ik voor Murray gegaan...
Wat doet die Verdasco nou?!
(29-05-2014, 05:34 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Wat doet die Verdasco nou?!

Na negen games op rij voor Cuevas wint hij een game Wink
Ongelofelijk. Net had Cuevas BPs voor 5-0, en nu staat het plotseling 4-4.
Kom op Cuevas. Pak wel ff die tweede set.
Fognini is ook begonnen...
Ha ha, niet te geloven
Cuevas 4/2 in tiebreak
De laffe herders gaan weer beloond worden met 45 extra puntjes voor cuevas.
Cuevas heeft nog niet gewonnen, maar wel mooi twee setjes al.
Struff mist een sp
(29-05-2014, 06:21 PM)centre court Wrote: [ -> ]De laffe herders gaan weer beloond worden met 45 extra puntjes voor cuevas.

Hoezo is Cuevas een laffe keuze? Hij had zijn eerste ronde wedstrijd nog niet gespeeld, i.t.t een Schwartzman of Nedovyesov.
Struff mist 3 sp
Struff speelt sterk. Mentaal ook goed. Easy naar 6-5 na die gemiste sps. Wel mustwin set deze.
7 sp inmiddels
Struff eerste set 3 uit 12, Monfils 3 uit 3. Wel set verloren.
2e set struff break voor, diverse kansen om op 5-3 te komen maar nu gewoon weer *4-5 en een dikke arm.
Beter geef je dit niet weg Verdasco.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17