FTM Forum

Full Version: Roland Garros
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Wat een wedstrijd, gaat alle kanten op. Zure break gelijk in het begin van de set
Hop! Meteen 2-0. En laat je nou eens een keer niet meteen terug breaken.
(01-06-2014, 04:45 PM)centre court Wrote: [ -> ]
(01-06-2014, 04:41 PM)andre Wrote: [ -> ]Opvallend dat dit toernooi de cruciale partijen op het nippertje de richting op vallen van degenen die het meest klagen.

Ik neem aan dat je daarbij mede op mij doelt. En op welke cruciale partijen doel je dan?

1-0 Gulbis. Nu meteen breaken die ouwe.

Misschien wel op zichzelf aangezien dit voor hem de belangrijkste pot van het toernooi is.
Dit is gebeurd..
3-0. Al die backhands gaan we onderin het net. Prima ontwikkeling.
Gulbis speelt slim alles op de backhand en die loopt voor geen meter.

Alles valt ook wel goed bij Gulbis...
Hoopgevende game, nu maar breaken dan.

Klasse eerste punt, maar mag wel iets aanvallender.

En dan maar weer een service op de lijn...
5-2. Mag niet meer mis.
En weer zit het niet mee...

Tja, slecht begin van de set niet meer te boven gekomen. Gulbis prima gespeeld.
2-0 in sets en je weet dat een headcase als Gulbis de weg kwijt raakt. Daar ging het mis.

Weg topweek, al de leuke uitslagen tot nu toe kun je hiertegen wegstrepen.
Jammer Ad
Prima Ernest. Nu ook Berdych pakken voor de bonuspunten.
(01-06-2014, 02:25 PM)centre court Wrote: [ -> ]Het zal best zo zijn dat t volgens de odds gaat maar het zit ook wel weer allemaal tegen. Mag vandaag ook best een verrassing bij zitten hoor.

Nu niet meer zeuren nu hè.
Federer dus weer met zijn tradtionele choke Sleepy
(01-06-2014, 05:15 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(01-06-2014, 02:25 PM)centre court Wrote: [ -> ]Het zal best zo zijn dat t volgens de odds gaat maar het zit ook wel weer allemaal tegen. Mag vandaag ook best een verrassing bij zitten hoor.

Nu niet meer zeuren nu hè.

Net wat je zelf al zei. Dit compenseert de zure nederlagen van oa Kohl en Simon een beetje. Blijft overeind dat het allemaal kinderspel blijft als je kijkt naar de echte punten. Halen Nadal en Djoko de finale? Wie pakt die extra 800 punten? Etc etc.
(01-06-2014, 04:45 PM)centre court Wrote: [ -> ]
(01-06-2014, 04:41 PM)andre Wrote: [ -> ]Opvallend dat dit toernooi de cruciale partijen op het nippertje de richting op vallen van degenen die het meest klagen.

Ik neem aan dat je daarbij mede op mij doelt. En op welke cruciale partijen doel je dan?
Hiermee bevestig ik wel een beetje mijn eigen uitspraak.
Ik doelde niet op jou en vooral op Monfils en Murray-Kohl, maar deze was natuurlijk ook cruciaal.
Al hoeft het nog niet zo veel te betekenen, omdat de volgende pot net zo makkelijk weer richting Berdych kan vallen.
(01-06-2014, 04:53 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Gulbis speelt slim alles op de backhand en die loopt voor geen meter.

Alles valt ook wel goed bij Gulbis...

En Federer speelde oerdom door steeds maar weer de backhand rally aan te gaan....en dan ook nog echt serieus denken dat zijn backhand beter is als die van Gulbis hahaha...zooo triestcrycry
(01-06-2014, 05:20 PM)centre court Wrote: [ -> ]
(01-06-2014, 05:15 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(01-06-2014, 02:25 PM)centre court Wrote: [ -> ]Het zal best zo zijn dat t volgens de odds gaat maar het zit ook wel weer allemaal tegen. Mag vandaag ook best een verrassing bij zitten hoor.

Nu niet meer zeuren nu hè.

Net wat je zelf al zei. Dit compenseert de zure nederlagen van oa Kohl en Simon een beetje. Blijft overeind dat het allemaal kinderspel blijft als je kijkt naar de echte punten. Halen Nadal en Djoko de finale? Wie pakt die extra 800 punten? Etc etc.

Die waren de underdog en hebben op zich genoeg punten gehaald voor hun waarde. Federer eruit voor 180 is funest, zeker tegen zo'n veelgekozen speler.

Maar het gaat idd voornamelijk om Djokovic en Nadal. Laat Tsonga maar stunten nu dan.
(01-06-2014, 05:25 PM)andre Wrote: [ -> ]
(01-06-2014, 04:45 PM)centre court Wrote: [ -> ]
(01-06-2014, 04:41 PM)andre Wrote: [ -> ]Opvallend dat dit toernooi de cruciale partijen op het nippertje de richting op vallen van degenen die het meest klagen.

Ik neem aan dat je daarbij mede op mij doelt. En op welke cruciale partijen doel je dan?
Hiermee bevestig ik wel een beetje mijn eigen uitspraak.
Ik doelde niet op jou en vooral op Monfils en Murray-Kohl, maar deze was natuurlijk ook cruciaal.
Al hoeft het nog niet zo veel te betekenen, omdat de volgende pot net zo makkelijk weer richting Berdych kan vallen.

Ik heb eindelijk je mysterie ontrafeld: Buurs!
(01-06-2014, 05:27 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Maar het gaat idd voornamelijk om Djokovic en Nadal. Laat Tsonga maar stunten nu dan.
Bijna. Raonic lijkt me een betere graadmeter.
Zie nu dat Federer een wel heel makkelijke smash miste op 5*-3 40-15 in set 2.
Die Federer...

Wat een choker

Een goat overkomt dat niet
Morgen Nadal nid. Ferrer geeft hooguit een setje weg aan Anderson. Die andere 2 zullen iets spannender zijn. Alle 4 hebben lange wedstrijden gehad. Normaal zullen Murray en Monfils favoriet zijn maar zeker GGL geef ik een goede kans.
Het lijkt me sterk dat Anderson een set wint tegen Ferrer.
Verdasco en monfils winnen denk ik
Nando is 1-9 tegen Murray. Murray verdedigt alles en dan gaat nando de fout in. Gasquet speelde ook alles op de FH van nando. Murray zal nando de UE laten maken
(01-06-2014, 10:06 PM)buurs Wrote: [ -> ]Verdasco en monfils winnen denk ik
Alweer aan het indekken?
Kom op Kiki!
Het begin is goed van Kiki!
Dat mag je wel zeggen! 5-1!
En 6-1, ongelooflijk goed.
Ze staat lekker te meppen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17