FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
delgado en gonzalez missen een belangrijk bp :x
Rafa!!!!!!!!
set naar safin. game naar grosjean.
Komop Fernando!!
Fish, Tursunov, Murray, Safin en Roddick moeten er snel uit, dus het zou wel mooi zijn als er van die laatste 4 er vandaag nog wat naar huis kunnen.
kut kut kut bjorki plaatst een zeer belangrijke break. hii is hiermee zelfs vrijwel zeker van winst. dat verwacht je toch niet als je die oude man de 4e set met 6-1 ziet verliezen? typisch voorbeeld van een setje tanken. :x
bjorki mist op 5-2 4 mps. :Big Grin
en wordt gebroken. hij had 40-0!

dlouhy serveert nu op 3-5 5e set.
nadal wint 6-7 3-6 7-6 7-5 6-4 :eeeek:

3e ronde tegen agassi. prachtige pot.
bjorki mag 't op 5-4 nog eens proberen.
jonas wint!!
nu is mijn hoop gevestigd op delgado en gonzalez. safin is veel gekozen, grosjean wat minder, maar hij mag er ook wel uit vandaag.
bracciali gewoon gewonnen? dat heb ik even gemist?
kooltje Wrote:bracciali gewoon gewonnen? dat heb ik even gemist?

in 4
ok. ze zijn weer te laat begonnen. roddick, hewitt n murray lijken hun wedstrijd weer niet af te kunnen gaan maken vandaag.
safin 2-0 in sets voor... :letitallout:
grosjean op weg naar overwinning. set en break voor. safin pakt ook de tweede set..wel met veel moeite.
grosjean is de break alweer kwijt hoor...
kooltje Wrote:grosjean op weg naar overwinning. set en break voor. safin pakt ook de tweede set..wel met veel moeite.

Break was alweer ongedaan gemaakt hoor :roll:
niks zeggen ze...tot er wat te kraken valt hoor
Haha =D>
tursu in record tempo eerste set binnen
Kom Op, Gonzalez!!! Laat me niet in de steek en pak Marat alsnog!!
Pak in ieder geval 1 setje :lol:
Als Safin dan opgeeft is het goed.
safin gaat hem gewoon in 3 pakken :roll:
Nou, ik ben weer terug en het is een lekkere binnenkomer om Agassi en Kohlschreiber te zien winnen. Wel jammer dat Gimelstob de eerste set gaat verliezen.
durf het bijna niet te zeggen. maar grosjean breakt delgado en mag serveren voor wedstrijd
Ad Wim Wrote:Nou, ik ben weer terug en het is een lekkere binnenkomer om Agassi en Kohlschreiber te zien winnen. Wel jammer dat Gimelstob de eerste set gaat verliezen.
40 minuten te laat Wink. ja agassi knap. kohl kreeg het nog even flink lastig. gimbelstob de laatste games kansloos.
wawrinka gaat even 4 uur op de baan staan voor een dubbelpartij die hij ook nog gaat verliezen. dat wordt een makkie morgen mario