FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Andre staat goed te serveren zeg!
Ai, RRH mist 2 bp's op 15-40.
andre moet op gras tegen boris pashanski ad. :roll:

ga nou geen positieve dingen halen uit deze wanprestatie.
Je hebt de eerste set blijkbaar niet gezien. Die Pashanski kan echt wel tennissen hoor. Hij speelde toen alles of neits en vrijwel alles lukte. Kijk naar de stats.
Maar ik beaam wel dat het beter moet. Maar ik zie toch ook wel dat hij een makkelijke loting heeft in de eerste twee rondes. Die kan hij gebruiken om te groeien in het toernooi.
die k*t thai 3bp's tegen op 3-1
mirnyi gaat nu ook nog setpoints missen. wat een kalf.
mirnyi =D>

die wawrinka kan totaal niet meer in de buurt van een break komen. hoe moet dat nu gaan met 2 games verschil... dat gaat ie nooit van z'n leven redden vandaag.
Robredo staat er toch ook maar weer op een GS. Knap.

Waw nu bp!
bp waw op 5-5
En RRH verkloot weer een 15-40 op de service van Max :letitallout:
Mathieu 6-5 voor.
Wawrinka-Karlovic 6-6 in de 5e set. dat kan wel 25-23 worden op deze manier. Come on Wawje!!
RRH mist 3 bp's in een game. Kom op nou man! Die Minyi is echt te pakken.

Edit: de game erna wordt ie gebroken Icon_evil
nu 0-40 voor Max!
Calleri wint van Srichaphan. Dat is verrassend, zeg! Wel mooi voor Mario, maar helaas ook voor Ivo.
Ad Wim Wrote:RRH mist 3 bp's in een game. Kom op nou man! Die Minyi is echt te pakken.

Edit: de game erna wordt ie gebroken Icon_evil

gewoon pas 30-40 ad.

come on max.
Agassi mist 5 bp's in het begin van de vierde set. Ik probeer het maar positief te zien en te denken dat hij zo meer wedstrijdritme krijgt.
mathieu in een hele belangrijk TB, als ie deze pakt moet ie scud toch qua fysiek kunnen pakken in de 5e set.

waw-karlo 7-7 5e set.
de break voor Max!
Scud wint 'm. Max moet toch ook te doen zijn.
Ad Wim Wrote:Scud wint 'm. Max moet toch ook te doen zijn.

staat gewoon 6-6 toch? come on PHM!
sp mathieu!!

wawje 8-8 :Big Grin

vorig jaar verloor karlovic op deze manier van bracciali. :8:
Scud is ook niet meer wat ie geweest is. Was 6-5 op eigen service, leek me duidelijk.
17 aces al voor Agassi =D>
Wawrinka breakt naar 10-9 :razz:

Scud 12-12 in de TB :eeeek:
Agassi wint in 4. Mooi dat hij zo vroeg stond, dan heeft hij nog een dagje rust voor de tweede ronde.
Scud wint 'm! Maar dat Karlovic eruit gaat is veel belangrijker. :Big Grin
Scud en Stanislas winnen ook Hakkuh
haas en rochus hebben 't vooralsnog moeilijk met op 't oog makkelijke tegenstanders.
Nu Nadal en Murray de baan op, geen boeiende partijen. Murray mag wel verliezen trouwens. Het is een drol en hij is vaak gekozen.

Ik ga voetballen.
Murray en Safin moeten er toch echt wel snel af hoor ad. Zie rusedski daar nog wel toe in staat tegen safin.