FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
GODVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!

KUT BLAKE!

WAT IS DIT JOH?!
Ad Wim Wrote:GODVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!

KUT BLAKE!

WAT IS DIT JOH?!

Is het zo verrassend dat Max beter is dan Blake?
2 bp nalbi voor de ommekeer in de partij.
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:GODVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!

KUT BLAKE!

WAT IS DIT JOH?!

Is het zo verrassend dat Max beter is dan Blake?
Nogal ja. Blake haalde finale van Queen's!
En Nalbi breakt ook nog eens terug. Dit gaat helemaal mis...
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:GODVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!

KUT BLAKE!

WAT IS DIT JOH?!

Is het zo verrassend dat Max beter is dan Blake?

voor mij niet, heb ze allemaal gewaarschuwd.
Kijk, als het nou verdiend was...
Maar Blake was in de eerste set gewoon gelijkwaardig. 4 bp's gemist. Dat mag gewoon niet op gras.
braccie pakt een game en youzhny lijkt er weer wat beter in te komen. hij kan 'm nog winnen.

federer nu op baan 1.
heb mirnyi-blake op BBC 1!! jullie ook?

meteen weer BP mirnyi!
Blake nu op de Belg. Hij mist wel een beetje de intensiteit die ik van hem ken. Het is echt niet best.
Hij weert het nu goed af met een toverbal, dat moet de ommekeer zijn!
Hij serveert trouwens niet heel hard.
Leuke ontwikkelingen:

Nalbi gaat de zaak wel redden, Björkman gaat verder naar ronde 4 en Blake er af tegen Max? Van mij mag het. Ik had al zo'n gevoel dat hij het hier niet zover zou schoppen en daarom staat hij NIET in mij team.

Vamos David :razz:

Heya Jonas :razz:

Come on Max :razz:
max breakt alles terug en staat meteen aan 't net, moeilijk tegen te spelen. nu kijken hoe max serveert.
James begint grip te krijgen op de service van Max, hij laat nu Max alles volleren.
en weer deuce! =D>
Wat een schijtzooi! Weer twee bp's gemist. Dit kan niet lang goed gaan.
Ad Wim Wrote:Kijk, als het nou verdiend was...
Maar Blake was in de eerste set gewoon gelijkwaardig. 4 bp's gemist. Dat mag gewoon niet op gras.

Dit is flauwekul. Max kan ook goed serveren op die breakpoints. Dat heeft helemaal niks met missen te maken.
max krijgt ook kansen zat op de service van james hoor ad. kan alle kanten op.
Blake is echt niet de Blake van Queen's. Hij moet gewoon echt een van die kansen pakken, Max is kwetsbaar op zijn service.
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Kijk, als het nou verdiend was...
Maar Blake was in de eerste set gewoon gelijkwaardig. 4 bp's gemist. Dat mag gewoon niet op gras.

Dit is flauwekul. Max kan ook goed serveren op die breakpoints. Dat heeft helemaal niks met missen te maken.
Als je 4 kansen krijgt, moet je er gewoon een maken. OF hij nou goed serveert of niet.
Sjongejonge, wat een kans weer op bp :letitallout:
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Kijk, als het nou verdiend was...
Maar Blake was in de eerste set gewoon gelijkwaardig. 4 bp's gemist. Dat mag gewoon niet op gras.

Dit is flauwekul. Max kan ook goed serveren op die breakpoints. Dat heeft helemaal niks met missen te maken.
Als je 4 kansen krijgt, moet je er gewoon een maken. OF hij nou goed serveert of niet.

Het gaat erom dat je zegt dat hij gelijkwaardig is. Dat is onzin. Max speelt beter op de cruciale punten...
yes gewoon 3-1 mirnyi. en nu aanvallen op blakes service.
Ongelooflijk dit, wat een kansen mist Blake hier weer! Hij moet toch echt wat beter gaan spelen, hij zit verder onder zijn niveau.
Max speelt vrij goed, maar dan nog...
zie je nog kansen voor mahut tegen federer ad?
bjorkman wint dik. helaas. djokovic 2-1 in sets voor, youzhny miste nog een cruciaal bp.
Weer een redelijk eenvoudige servicegame. Breaken nou James, je verdient het zo!
centre court Wrote:zie je nog kansen voor mahut tegen federer ad?
Hij mag blij zijn als hij een set pakt.
Ad Wim Wrote:Breaken nou James, je verdient het zo!

:roll: