FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
En ook alweer meteen de minibreak voor die kleine Koreaan.
Die hewitt :Big Grin Weer 4-2 achter bij de wissel..
Hewitt weer 5-2 achter met Lee 2x aan service. Ben benieuwd of hij weer zo'n stunt tevoorschijn kan toveren.
Nou weer 6-3 Voor de spleetoog =P~
Opnieuw 6-3, laat die comeback maar weer komen Smile
Graag!
En nu heeft ie 2x zijn eigen service, dus moet het makkelijker zijn :roll: En anders moet hij het morgen maar doen...
Hij serveert zich terug naar 5-6, dat was net andersom. Nu moet ie nog een keer minibreaken.
5-6 come on
fuck nee dus, morgen weer aan de bak...
Nee hoor, hij verliest de TB. Drol! Serveren voor de wedstrijd...
en play suspended.
Geno, jij bent er toch wel blij mee? Minder tegenstand voor Roddick zo.
Ad Wim Wrote:Geno, jij bent er toch wel blij mee? Minder tegenstand voor Roddick zo.

Ik heb geen Roddick Ad!!!! Alleen Federer, Ancic, Blake en Hewitt... (En bij MV een hele rits spelers i.p.v. Federer)
O sorry, laat dan maar.
ik ben er wel blij mee :lol:
cruijff Wrote:ik ben er wel blij mee :lol:

Ik ook :wink:
morgen mijn belangrijkste wedstrijd meteen om 2 uur op Centre Court: Mirnyi-Blake!

come on Max!! Icon_twisted
ik zie dat alle mannenpartijen meteen vroeg beginnen. alleen op CC en Baan 1 worden aan 't eind vd middag nog mannenpartijen gespeeld.
Ik weet dat jullie er niet van houden, maar ik baal van mezelf dat ik Nalbi heb ingewisseld voor Blake en Malisse. En dat komt niet alleen omdat Malisse vandaag verloor, maar vooral omdat ik Nalbi voorlopig niet zie verliezen en dat Blake moeilijke potten voor de boeg heeft met Mirnyi en Bjorkman/Bracciali. En bovendien denk ik dat Blake Nalbi in deze vorm niet verslaat.
Federer gaat jou gewoon weer de meeste punten kosten ad. maar ik kan jou redenen om hem niet te nemen wel begrijpen, 't is een kans om een grote klapper te maken, wanneer ie per ongeluk in de 1e of 2e ronde verliest een keer. Dan pak je zomaar 150-200 punten op een grote groep managers.
wat een matige wedstrijd van hewitt..of heeft lee zijn wimbledon vorm weer? denk dat hewitt hem nog wel pakt die vijfde set. voor murray gunstig dat hij wedstrijd over twee dagen mag spelen. anders hadden vier en 5 zeker naar julien gegaan. mirniy-blake. zal zeker niet in straight sets worden afgerond. hopen dat blake kan retouneren op de service van max.
Murray mag vandaag redelijk vroeg zijn partij afmaken, morgen zal hij wel weer aan 't eind vd dag staan. Kan ie 't weer spreiden.
Hewitt gaat Lee nog wel pakken in de 5e set, al is Lee gewoon een goeie grasspeler.
jonas moet alweer vroeg aantreden, hopen dat het goed gaat. geniet maar van het tennis want de tour de france gaat helemaal fout..doodzonde. :cry:
centre court Wrote:Murray mag vandaag redelijk vroeg zijn partij afmaken, morgen zal hij wel weer aan 't eind vd dag staan. Kan ie 't weer spreiden.
Hewitt gaat Lee nog wel pakken in de 5e set, al is Lee gewoon een goeie grasspeler.
Tegen Roddick valt weinig te spreiden :razz:
Al hoop ik eigenlijk wel dat hij wint, want Roddick is gevaarlijker.
kooltje Wrote:jonas moet alweer vroeg aantreden, hopen dat het goed gaat. geniet maar van het tennis want de tour de france gaat helemaal fout..doodzonde. :cry:
Jonas had het opvallend genoeg bijzonder zwaar met Dlouhy. Ik denk en hoop dat hij er vandaag af gaat tegen Brakke Ali.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Murray mag vandaag redelijk vroeg zijn partij afmaken, morgen zal hij wel weer aan 't eind vd dag staan. Kan ie 't weer spreiden.
Hewitt gaat Lee nog wel pakken in de 5e set, al is Lee gewoon een goeie grasspeler.
Tegen Roddick valt weinig te spreiden :razz:
Al hoop ik eigenlijk wel dat hij wint, want Roddick is gevaarlijker.

Toch wel :roll: Icon_twisted
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:jonas moet alweer vroeg aantreden, hopen dat het goed gaat. geniet maar van het tennis want de tour de france gaat helemaal fout..doodzonde. :cry:
Jonas had het opvallend genoeg bijzonder zwaar met Dlouhy. Ik denk en hoop dat hij er vandaag af gaat tegen Brakke Ali.
ja dat denk ik ook. al verloor die ook een set van galvani.
jonas stond gisteren miraculeus op in de 5e set. denk niet dat hij nog een zware partij kan trekken. braccie moet in 't begin dus scherp zijn en 't liefst de 1e set winnen. en sinds wanneer is jonas weer iemand waar je rekening mee moet houden? zelfs op gras. Die man presteert al jaren niks meer. Braccie moet hem vandaag dan maar stoppen. 30 punten voor 500 euro is een beetje teveel van 't goede.
Eigenlijk wel stom van ons dat we Bracci niet hebben... Alleen Scholten is zo slim geweest. Toch een vrij zekere 15 punten met kans op meer.