FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ben blij dat Ad vertrouwen in mij heeft. Hij heeft natuurlijk ook gelezen dat ik de Nr.1 van Baak was met de laatste clubkampioenschappen. :8:
Zal graag eens tegen hem spelen.
Federer gaat gewoon de 200 punten pakken jongens. En bjorkman halve finalist op Wimbledon? :eeeek:
En ik heb Bjorki bij de MV. =D> =D> =D>
Jezus, wat speelt die Federer ongelooflijk goed zeg! Hij slaat de enige die maar een beetje wapens heeft om hem te verslaan op gras, helemaal van de baan.

Nadal die voorlopig maar in de buurt gaat komen van de nummer 1 positie Undecided
kuiper Wrote:En ik heb Bjorki bij de MV. =D> =D> =D>
Tja, wie niet? Nummer 2 gekozen.
Ad Wim Wrote:Jezus, wat speelt die Federer ongelooflijk goed zeg! Hij slaat de enige die maar een beetje wapens heeft om hem te verslaan op gras, helemaal van de baan.

Nadal die voorlopig maar in de buurt gaat komen van de nummer 1 positie Undecided

Zeg Ad. Als Nadal hier straks de halve finale gaat halen, dan pakt Federer maar 110 punten op Rafa. En we weten allemaal wie er beter is op de andere ondergronden (ok, indoor is Roger wellicht ook beter)!!!! Ik zeg het al 7 maanden en ik blijf het zeggen: Nadal op nr. 1 na de AO van 2007!!!!
Ik kijk toevallig even naar RTL 7 nu,maar wat is dat vreselijk irritant zeg! Reclameblokken duren zo lang, dat er elke keer al 1 of 2 punten gespeeld zijn. Prutsers....
zo werk je een bp weg..
Nadal is kansloos tegen Federer in het komende najaar. Alleen op de US Open zal ie wat puntjes inhalen.
Tripplexxx Wrote:Ik kijk toevallig even naar RTL 7 nu,maar wat is dat vreselijk irritant zeg! Reclameblokken duren zo lang, dat er elke keer al 1 of 2 punten gespeeld zijn. Prutsers....
dat is al anderhalve week...maar blijft irritant inderdaad
Ad Wim Wrote:Nadal is kansloos tegen Federer in het komende najaar. Alleen op de US Open zal ie wat puntjes inhalen.
we hebben het hier over wimbledon jongens...niet over najaar of zelfs 2007
federer stond 6-4 6-4 *3-0 40-15 voor, maar ancic kreeg net zomaar een bp om op 4-4 te komen. Helaas miste hij. Nu gaat Federer op 5-4 alsnog voor de match serveren.

3x 6-4 wordt 't dan. te goed.
met een ace..dag mario
jonas breekt terug en wordt dan meteen weer gebroken..set kwijt.
kooltje Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ik kijk toevallig even naar RTL 7 nu,maar wat is dat vreselijk irritant zeg! Reclameblokken duren zo lang, dat er elke keer al 1 of 2 punten gespeeld zijn. Prutsers....
dat is al anderhalve week...maar blijft irritant inderdaad

Ja, en ik denk elke keer dat die bal door m'n beeldscherm komt bij die Aquarius reclame....
Ad Wim Wrote:Nadal is kansloos tegen Federer in het komende najaar. Alleen op de US Open zal ie wat puntjes inhalen.

Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided
baghdatis-hewitt 5-0 :roll:

hewitt miste net 0-40.
Knowles/Nestor - Aspelin/Perry krijgen er maar geen genoeg van: 19-19 5de set :eeeek: .
vette partij :eeeek:

hewitt 1-6 0-2
Hewitt pakt de 2e gelukkig. (Niet dat ik wat tegen Baghdatis heb, leuke speler, maar ik heb 'm niet in mijn team :Big Grin )
jonas wint...wat een klasbak! weer in 5 sets. baghdati leidt met 2-1 in sets.
Overdune Wrote:Knowles/Nestor - Aspelin/Perry krijgen er maar geen genoeg van: 19-19 5de set :eeeek: .

Knowles/Nestor winnen em na 6u9min met 23-21 =D> . Langste partij op Wimbledon ooit en langste dubbelpartij in een Grand Slam ooit.
baghdatis ook nog winnen van hewitt..sd bedankt!
Baghdatis wint van Hewitt :eeeek:

Die jongen wordt wel een hele grote, volgens mij.
Ad Wim Wrote:Baghdatis wint van Hewitt :eeeek:

Die jongen wordt wel een hele grote, volgens mij.

Is hij al.
Hij stormt de top 10 binnen :wink:
Ad Wim Wrote:Baghdatis wint van Hewitt :eeeek:

Die jongen wordt wel een hele grote, volgens mij.

Volgens mij beweerde je na de AO (en een paar weken daarna nog eens) dat hij een eendagsvlieg zou zijn?!?!

Baghdatis wordt inderdaad een grote, want tijdens de AO bleek al dat hij veel in huis heeft. Vooral een fantastische forehand (zeker als hij moet reiken en dan een alles of niets squashslag speelt).
Baghdatis blijkt toch wel een soort wonderkind te zijn. Op de AO stond ie er ineens en kan 't Ad moeilijk kwalijk nemen dat ie hem een eendagsvlieg noemde. Hij stond er immers zomaar zonder noemenswaardige resultaten daarvoor. Hij heeft verder dit jaar en zeker nu met Wimbledon laten zien dat hij op meerdere ondergronden bij de beste hoort.

Marcos! =D>
centre court Wrote:Baghdatis blijkt toch wel een soort wonderkind te zijn. Op de AO stond ie er ineens en kan 't Ad moeilijk kwalijk nemen dat ie hem een eendagsvlieg noemde. Hij stond er immers zomaar zonder noemenswaardige resultaten daarvoor. Hij heeft verder dit jaar en zeker nu met Wimbledon laten zien dat hij op meerdere ondergronden bij de beste hoort.

Marcos! =D>

Maar als je nog maar zo jong bent en je presteert het om in de finale van de AO te komen, dan kun je niet meteen oordelen dat het een eendagsvlieg is. Dan is het een talent!!
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Baghdatis wint van Hewitt :eeeek:

Die jongen wordt wel een hele grote, volgens mij.

Volgens mij beweerde je na de AO (en een paar weken daarna nog eens) dat hij een eendagsvlieg zou zijn?!?!

Baghdatis wordt inderdaad een grote, want tijdens de AO bleek al dat hij veel in huis heeft. Vooral een fantastische forehand (zeker als hij moet reiken en dan een alles of niets squashslag speelt).
Hij presteerde toen uit het niets ineens goed en de weken daarna was het elke keer vroeg exit. Daarom zei ik eendagsvlieg en dat was niet zo'n gekke gedachte. De laatste weken heeft hij het eindelijk weer en als je op gras van Grosjean en Hewitt bent, tel je op gras mee. Dat zijn dus al twee ondergronden waar hij bij de 10 besten hoort.
De Bakker gaat goed in zijn kwartfinale =D>

3*-0