FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hij pakt dan wel de belangrijke punten in de TB, maar mist wel meteen 3 bp's aan het begin van de vijfde Icon_evil
Dubbele break Tursu *5-2. Niet meer verwachte punten voor Adje! =D>
pff kohlschreiber weert 2 bps af, dan was 't gebeurd geweest met 'm in de 3e set.
kut toch de break voor nieminen. serveert op 5-3 voor de 3e set. vooral goed voor cruijff... hij heeft als enige nieminen en als 1 van de weinige geen kohlschreiber.

nu kunnen wel wawje en ancic op de baan komen!! zowel voor TM als MV super belangrijk dat Wawje deze wint.
Tursunov \Big Grin/

Eindelijk weer eens wat goed nieuws. Op naar de halve finale, Dimitri!
nieminen gaat winnen. Sad
Dat is jammer, maar Mario gaat ook winnen Hakkuh
En nieminen gaat 't waarschijnlijk in de TB doen.
De twee Andy's tegen elkaar nu. Sowieso gaat er een veelgekozen speler uit die ik niet heb. Het maakt me niet zoveel uit. Als ik moet kiezen, liever Roddick exit omdat die gevaarlijker is.
centre court Wrote:En nieminen gaat 't waarschijnlijk in de TB doen.
Kohl kwam nog terug van 4-2 tot 4-4, maar verliest hem met 7-4 Icon_evil
jammer dat wawje-ancic gister is gestaakt, wawje lijkt me nu enkele maatjes te klein terwijl ie gister minstens gelijkwaardig was. maar ancic gaat er op z'n laatst tegen Federer uit. daar kan ik wel mee leven.
Roddick verliest!

Wat een strop voor Haggie en Mailman. En dan heeft Haggie nog geluk met Fish.
Wat een derde set bij Grosjean! Al 6 breaks in 9 games. Allez Grosjean, houd je service nu!

Maar nee hoor, GODVER! Zo goed terugvechten elke keer, maar wel gebroken worden als je voor de set serveert :letitallout:

Ze zullen er wel mee kappen nu.
Grosjean gaat toch niet van Baghdatis verliezen op gras?! :eeeek:
Mirnyi gaat me helaas niet de gehoopte 90 punten brengen. Sad
Stepanek-Bjorkman voor een plek in de halve finale van Wimbledon. :eeeek:
Henmiet Hill stil.....Mount Murray stil....heel England (voetbal) stil Hakkuh Hakkuh Hakkuh
centre court Wrote:Mirnyi gaat me helaas niet de gehoopte 90 punten brengen. Sad
Stepanek-Bjorkman voor een plek in de halve finale van Wimbledon. :eeeek:
Wat dacht je van Baghdatis en straks ook Nieminen in de kwart?! :eeeek: :eeeek:
Ja ongelofelijk. Met RG was 't ook allemaal al zo verrassend.
Behalve dan die ene zekerheid...

Tursunov wordt trouwens weggespeeld door Jarkko. Dat vind ik wel heel verrassend.
die ancic is onverzadigbaar. als federer 'm er dan maar uit slaat.
federer en djokovic breaken! :Big Grin
Flink servicegeweld op baan 2. Allebei pas 1 bp gehad, maar wel allebei meteen gepakt.
Tursunov heeft al wel 3 kansen gehad om terug te breaken in de derde, maar pakt ze nog niet. Het blijft natuurlijk wel een beest die dit gewoon weer in 5 kan winnen.
En weer een kans.....
Al 5 kansen gemist in de 3e set :cry:
Federer op z'n best =D> =D> =D>
Echt ongelovelijk wat hij laat zien =D>
nu wel raak...
Jippie!
Ancic mist een 15-40 om terug te breaken naar 5-5 :letitallout:
1-1 in sets bij ancic.

come on djoko =D>