FTM Forum

Full Version: Ad vs. CC
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ad Wim Wrote:Gabri en Maduro niet beter dan Lucius cry

Sorry Ad, niet iedere ploeg kan nu eenmaal 11 toppers hebben. Hoef je niet om te huilen. Wees maar blij met jullie ene topper.
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Gabri en Maduro niet beter dan Lucius cry

Sorry Ad, niet iedere ploeg kan nu eenmaal 11 toppers hebben. Hoef je niet om te huilen. Wees maar blij met jullie ene topper.

niet te negatief Geno. ajax heeft 2 toppers, stam en kjh. de rosalesjes, heitinga's, perezzen en maduro's zijn ook gewoon subtop, zoals ad dat straks noemde, alleen deze heren werken er niet voor.
Fout, deze heren zijn in potentie drie keer beter dan eerdergenoemde spelers. Het komt er alleen niet altijd uit inderdaad, en dan helpt hard werken nog wel eens. Daar zijn ze niet vies van, maar het is een mindere kwaliteit dan bij de Feyenoorders.
He jongens, anders gaan jullie ff slapen of zo :wink: De belangrijkste wedstrijd van de week voor jullie is morgen pas :Big Grin Spaar jullie krachten daar maar voor :razz:
morgen gonzo-roddick wordt een toppertje. helaas ben ik dan denk ik wel stappen. of 't moet tegen 6 uur al beginnen, maar ik verwacht dat dat toch echt de avondwedstrijd wordt.
Ik ga ook wel zuipen, maar misschien ben ik wel, net als nu, bijtijds thuis om Roddick weer zo te zien knallen!

Welterusten, waarde managervrinden!
ik hoop voor je dat roddick wat aces kan slaan, je weet wat er anders staat te gebeuren. Icon_twisted
Vandaag sloeg hij er al 16 tegen zo'n goede retourneerder, dat komt wel goed. Bovendien is hij maar 1x gebroken vandaag en toen deed het er eigenlijk niet eens meer toe.
Ad Wim Wrote:Vandaag sloeg hij er al 16 tegen zo'n goede retourneerder, dat komt wel goed. Bovendien is hij maar 1x gebroken vandaag en toen deed het er eigenlijk niet eens meer toe.

je hebt vandaag ineens nog al een hoge pet op van murray, je hebt hem zeker de laatste maand al diverse keren zwart gemaakt en voor alles wat los en vast zit uitgemaakt. zou wel fijn zijn als je een keer een duidelijke lijn trekt in je meningen over spelers en dat niet veranderd wanneer ze een keer in je team staan of tegen iemand spelen die in je team zit.
Het zou wel eens een keer fijn zijn als jij zou luisteren naar wat ik zeg. Ik vind Murray een ongelooflijke drol, een onsympathieke gast en een watje. Maar hij kan wel tennissen, dat heb ik nooit ontkend.
Meestal pas je je meningen wel aan naar je manager-belangen. je noemt murray o.a. een uitstekende retourneerder in dit topic en je hebt 't ook al eerder gehad over zijn sterke service. Eerder gaf je altijd nog af op zijn service, zijn fysieke gesteldheid en zijn voorkomen.
Ga jij maar eens zoeken waar ik Murray een sterke serveerder vind. Zijn service is niet zo sterk, maar van achteruit kan hij met iedereen mee.
Gelul dus wat je zegt. Misschien leg ik de nadruk wel naar managerbelangen, maar ik spreek mezelf niet tegen.
1 uur vannacht komen de titanen op de baan ad? ben je er dan bij?
Nee, ga zo de stad in.
En weer pak ik je, grote vriend. Als Roddick het toernooi wint, zelfs met 56 punten =P~
Jammer dat je Ajax vandaag niet live gezien hebt, want dan had je zeker je mening over Heitinga en Sneijder bijgesteld.
Ad Wim Wrote:Jammer dat je Ajax vandaag niet live gezien hebt, want dan had je zeker je mening over Heitinga en Sneijder bijgesteld.

Sneijder kan soms leuk trappen en heeft een goede techniek, maar zo bijster goed vind ik hem niet (niet goed genoeg voor het NL elftal i.i.g.). En Heitinga? WHOEHAHAHA!!!! Ik zal Talpa vanavond kijken, maar als hij goed speelt, zal het wel een uitzondering in die vele wedstijden zijn.
Sneijder is in potentie een van de beste middenvelders die er in NL rondloopt. Hij heeft een onwijs scorend vermogen voor een middenvelder en strooit regelmatig met assists. Het is alleen jammer dat hij een vrij zwak gestel heeft.

Ik heb het ook nooit echt op Heitinga, maar aan het eind van vorig seizoen was hij enorm sterk. En dat was ook deze wedstrijd weer zo. Hij heeft een prachtige lange bal in de benen en scoort ook nog eens regelmatig. Verdedigend moet hij echt zijn dag hebben, maar het ziet er goed uit de laatste wedstrijden.
Ja, scoren kan Heitinga wel en hij heeft ook een goede lange pass (jaja, dat ik dat zomaar zeg :wink: ), maar ik doelde inderdaad zijn verdedigende kwaliteiten. RKC is met alle respect ook nog niet echt een graadmeter. Meer een wedstrijd om vertrouwen op te doen.
Dat is wel gelukt Wink
En ook nog eens met bijzonder leuk voetbal!
Ondanks een rustige week toch enorm veel verschillen. Jij bent duidelijk voor de halve jongens gegaan en ik voor meer kleintjes.

CC: Monfils, Soderling, Chela, Malisse, Acasuso en Nieminen
Ad: Gicquel, Berrer, Mahut, Vik, Seppi, Rusedski, Baghdatis, Pashanski en Clement

Soderling, Malisse en Nieminen had ik eerst ook maar ik vond hun loting toch iets te lastig. Querrey is goed bezig, Vik wint dik van Santoro en Rusedski wint ook een knappe partij. En de drie van jou zijn nou ook niet bepaald constant.
Acasuso snap ik echt niet en Monfils vind ik ook moeilijk te begrijpen. Chela is vrij logisch al is wel de vraag of hij 2x op rij kan presteren. Ik vrees eigenlijk alleen echt jouw Nieminen.
Voor de rest veel clashes morgen: Acasuso-Mahut, Seppi-Chela, Malisse-Vik, Nieminen-Rusedski en Monfils-Gicquel. Morgenavond weten we dus heel veel meer wie er deze week gaat scoren, want ik denk wel dat een van ons dat gaat doen.
Tjonge, dat je in zo'n week nog zo kunt presteren om zo'n slecht team op te stellen :wink: Aan 2 punten heb je niets hoor.

Gicquel, Berrer, Mahut, Vik, Seppi, Rusedski, Pashanski. Allemaal goed voor 2 punten. 14 punten voor 3730 euro. Clement ook een grote kans dat hij er maar 2 haalt. En dan kun je dus alleen scoren met Baghdatis.

Ik heb maar 1 verschil met CC. Hij heeft Gimelstob en ik Berrer.
We zullen het zien, Geno. Inmiddels is toch wel duidelijk dat er bijzonder weinig jongens zijn die twee weken achter elkaar kunnen presteren. Ik zet dus mijn vraagtekens bij Chela en Soderling. En ook Malisse, Acasuso, Nieminen en Monfils zijn nou niet bepaald constant.
Genomico Wrote:Tjonge, dat je in zo'n week nog zo kunt presteren om zo'n slecht team op te stellen :wink: Aan 2 punten heb je niets hoor.
Ik heb ook wel de 4 halve finalisten: Blake, Fish, Baghdatis en Clement. Voor de rest weinig risico genomen en gewoon voor de jongens gegaan die al door zijn. Dat is dit seizoen vaak de goede tactiek gebleken.
Clement gaat er toch ook gewoon uit tegen Davy?

en net wat Geno zegt, aan 2 punten heb je hier niks hoor ad, zelfs aan 4 eigenlijk niet.

waarom dan in hemelsnaam jongens aan pashanski, mahut, berrer, vik enz enz. zou me sterk verbazen als ik deze week verlies van jou.
Nogmaals, Pashanski ben ik niet tevreden mee. Maar ik denk echt dat Mahut van Acasuso gaat winnen en dat Seppi, Rusedski en Gicquel een goede kans maken tegen resp. Chela, Nieminen en Monfils.
En in zo'n weekje voor een GS kunnen er rare dingen gebeuren. Daarom ben ik maar voor zekerheid gegaan.
Bovendien blijf ik erbij dat het kiezen van mensen die al door zijn een goede basis is. Je weet nooit hoe de geplaatste spelers met een bye zich voelen. Ze kunnen ook zomaar besluiten om niet te spelen. Daar komt nog bovenop dat vrijwel niemand constant elke week presteert.
Er zullen vast een aantal clashes tussen ons jouw kant op gaan, maar ik verwacht ook zeker een paar mijn richting op.
Ad Wim Wrote:Ondanks een rustige week toch enorm veel verschillen. Jij bent duidelijk voor de halve jongens gegaan en ik voor meer kleintjes.

CC: Monfils, Soderling, Chela, Malisse, Acasuso en Nieminen
Ad: Gicquel, Berrer, Mahut, Vik, Seppi, Rusedski, Baghdatis, Pashanski en Clement

Soderling, Malisse en Nieminen had ik eerst ook maar ik vond hun loting toch iets te lastig. Querrey is goed bezig, Vik wint dik van Santoro en Rusedski wint ook een knappe partij. En de drie van jou zijn nou ook niet bepaald constant.
Acasuso snap ik echt niet en Monfils vind ik ook moeilijk te begrijpen. Chela is vrij logisch al is wel de vraag of hij 2x op rij kan presteren. Ik vrees eigenlijk alleen echt jouw Nieminen.
Voor de rest veel clashes morgen: Acasuso-Mahut, Seppi-Chela, Malisse-Vik, Nieminen-Rusedski en Monfils-Gicquel. Morgenavond weten we dus heel veel meer wie er deze week gaat scoren, want ik denk wel dat een van ons dat gaat doen.

5 partijen met directe confrontaties. heerlijk. mijn andere speler die jij niet hebt krijgt in de 3e ronde een directe confrontatie met Baghdatis. Ga voor vanavond uit dat ik met 4-1 van je win.
Ik verwacht een 3-2 voor mij. Sowieso Mahut en ik hoop op twee winsten uit de overige partijen en daarin geef ik Rusedski en Seppi de grootste kans.
ik mis even wat er mis is met acasuso dan denk ik? hij is ook ontzettend weinig gekozen, dus je zult wel ergens gelijk hebben, maar ik zie 't niet zo eerlijk gezegd.
Het blijft natuurlijk een pure gravelgast. Ik denk dat zijn run in Toronto een bijzondere uitzondering en daar had hij ook, muv Robredo, een hele simpele loting. En tegen Robredo had hij gewoon moeten verliezen, ik heb die partij gevolgd via livescores. Robredo gaf het behoorlijk weg toen.
Bovendien is hij toch behoorlijk duur en dan moet hij ook nog tegen een goede coming man. Kortom, het lijkt me een grote gok.