FTM Forum

Full Version: Ad vs. CC
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik zie net dat Charisteas jullie nieuwe spits wordt. Sorry, maar dan kan ik alleen maar dit op zeggen Undecided
Ad Wim Wrote:Ik zie net dat Charisteas jullie nieuwe spits wordt. Sorry, maar dan kan ik alleen maar dit op zeggen Undecided

weet ook niet wat ik er op moet zeggen, toch nog een paniekaankoop dus. Jammer.
centre court Wrote:De verschillen van de US Open 2006:

CC: Blake, Malisse, del Potro en Srichaphan.
AD: Robredo, Tursunov, Kubot en Djokovic.

Weinig verschil dus. Beide 1 Q die nog in actie moet komen. Verder met Blake en Robredo allebei een dure gok. Malisse en Tursunov ontlopen elkaar in principe ook niet zoveel. Met de Thai tegen Djoko kan ik 't zomaar afleggen nu de Thai in de 5e set is beland. Dan moet Fish Djoko maar meteen pakken.

het gaat helaas niet goed. del potro en srichaphan zijn eruit. Daarnaast zitten er al 3 van jou in de 3e ronde. Malisse en Blake zullen veel punten moeten gaan halen. Ze moeten alleen wel snel tegen Nadal en Federer. Het kan trouwens ook al snel Blake-Tursunov worden.
Del Potro is mooi dat die eruit is. Srichaphan eruit is eigenlijk wel balen, want Novak is veel vaker gekozen. Malisse-Nadal wordt belangrijk, al is Novak ook wel een lastige klant. Als Malisse van Novak of Nadal verliest, ben ik al behoorlijk tevreden. Belangrijk is dan wel nog dat Robredo ver gaat komen.

Blake was op mijn lijstje allerminst rendabel. 30 punten zal ie wel halen, maar dan worden Berdych of Tursunov toch erg lastig. Zeker in de vorm waarin hij verkeert. Tegen Monaco overtuigde hij allerminst, las ik. Mocht hij de kwart halen, gaat hij er zeker af tegen Roger. Davydenko leek me dan een betere optie voor dat geld, of wellicht Robredo. Maar we zullen het zien.
robredo zal er toch wel af gaan tegen Wawje? die wint gewoon makkelijk van chela en kruipt weliswaar tegen soderling extreem door 't oog van de naald maar wint de 4e en 5e set wel met 6-1 en 6-0 geloof ik. daarnaast is robredo i.t.t. jongens als davy en blake die jij noemt natuurlijk geen HC-topper.

heb wel vertrouwen in Malisse, hopelijk kan hij novak én nadal pakken. dan wordt ie echt rendabel. Icon_twisted
Is Wawrinka dan wel een HC-topper? :roll:
Robredo is gewoon een onwijze vechter en in een best-of-five heel moeilijk te verslaan. Wawrinka zal ook wel wat vermoeid zijn en hij is natuurlijk goed weggekomen tegen Soderling. En vergeet niet dat Robredo de halve finale haalde in Toronto, waar hij van Gasquet en Ljubicic won.
Hij presteert tot nu toe in het Amerikaanse HC-najaar niet minder dan Davy en Blake.
En Nadal gaat natuurlijk gewoon de finale halen.
Ad Wim Wrote:En Nadal gaat natuurlijk gewoon de finale halen.

Nee hoor.
Elke GS waar ie aan heeft meegedaan dit jaar, haalde hij de finale. Waarom nu niet?
Omdat ie niet top is. tegen malisse gaat ie eruit.
Op Wimbledon was hij nog minder. In een best-of-five winnen alleen de allerbesten van Nadal.
Kendrick kwam op Wimbledon een heel eind anders.
Een heel eind is niet ver genoeg.
Hopen dat Moya wint van Mathieu en dat het niet over 5 sets gaat; dan maakt hij ook wel een kans tegen Blake. ik zag trouwens dat Blake maar 1 keer is gekozen in de top 25, dus geen ramp als hij 50 punten haalt.
Blake gaat gewoon Federer pakken ad. :lol:
Ik hoop het!
weet 't niet precies maar we hebben zometeen nog 1 tegen 1. blake tegen robredo. jij hebt geloof ik 22 punten meer dus blake moet sowieso een ronde verder komen dan robredo. lijkt me dus ook een sterk plan dat youzhny meteen even van robredo wint. :8:
Tja, ik had geen beste dag vandaag met een verrassend verlies van Djokovic en een zuur verlies van Tursunov. Maar Robredo wint dik van Wawrinka (iets wat jij niet bepaald voorspeld had) en heeft ook wel kansen tegen Youzhny. Blake moet eerst nog maar eens winnen van Moya en daarna echt aan de bak tegen Berdych. We zullen het zien.
youzhny vrij goed gespeeld tegen ferrer zo te zien. robredo is zelfde type speler. hopelijk kan hij hem ook pakken. ben er voor blake ook nog niet helemaal gerust op tegen moya. hopelijk pakt ie 'm.

heb er voor de rest van de nacht sowieso een zwaar hoofd in.... ollie, ginepri en moya kunnen zomaar winnen van resp. safin, haas en blake.
Nogmaals, Safin en Haas spelen morgen pas.
Wel belangrijk dat ze ook daadwerkelijk beide winnen.
Absoluut! Al de favorieten moeten vanavond winnen: Safin, Haas, Robredo, Nadal en Roddick.
alleen youzhny moet van robredo winnen, verder ben ik 't wel met je eens. :8:
centre court Wrote:alleen youzhny moet van robredo winnen, verder ben ik 't wel met je eens. :8:

En ik ben het helemaal met CC eens, behalve dat wat mij betreft die Safin heel gauw naar huis moet.
Allez Olivier dus.
Precies die ik wilde gaan ook winnen!! Wat een goeie dag! Hakkuh
Jij hebt niemand meer en ik heb Blake nog. Jij staat nu 22 voor. Als Blake van Berdych wint krijgt ie er weer 20 punten bij en sta ik dus nog maar 2 punten op je achter. Daarna moet ie wellicht tegen Federer en dan zal 't weleens afgelopen kunnen zijn. Weet al wel dat ik iig niet veel op je verlies. Icon_twisted
Het zal elkaar niet veel ontlopen deze week. Ik weet alleen wel dat je ervan uit ging dat je 'weer' een flinke klapper ging maken deze US Open dus je moet wel flink teleurgesteld zijn.
Ach wat is teleurgesteld he. van sommige spelers had ik meer verwacht. malisse én srichaphan verliezen van Novak. had niemand verwacht natuurlijk. fish en del potro verliezen van gelijkwaardige spelers... had ook becker kunnen hebben ipv del potro. zo'n keuze scheelt nu 30 punten, maar als je er vooraf achter staat moet je nu niet zeuren vind ik. 't is uiteraard wel jammer als ons verschil na 2 weken US Open op 2 punten blijft steken. daar ben je dan 2 weken druk voor. Maar dan moet Blake wel eerst winnen van Berdych.
Ons verschil is maar twee punten, maar we doen het vrij goed overall.

En ik vind het zuur dat ik Novak in mijn team heb genomen en dat toen die computer crashte. Woerdie heeft het toen overgenomen en Novak eruit gehaald omdat hij 4-2 achter stond in de derde, en Gimelstob genomen. Dat kost me ook 23 punten.
Iedereen had Novak natuurlijk voor dat geld toen ie 2-0 in sets voorkwam 21.30. Daarna leek Clement terug te komen en had ik echt 't gevoel dat hij 'm er nog uit zou slepen. helaas mocht 't niet zo zijn en was novak ook nog eens verantwoordelijk voor de uitschakeling van thai en malisse. best zuur.