FTM Forum

Full Version: Ad vs. CC
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik zeg ook niet dat Soderling kansloos is, jij zegt dat wel over Benneteau, Gicquel en Clement. En ik snap dus niet dat je nog steeds niet inziet dat je niet van spelers als Robredo en Ferrer uit kunt gaan. Ze zullen waarschijnlijk wel winnen, maar ze zijn nou niet zo constant dat ze zomaar even die jongens uitschakelen.

Ik geef Stepanek en Soderling net zoveel kans tegen hun tegenstanders als Clement en Benneteau. En dan zijn Stepanek en Soderling een stuk duurder.
Adje, jou mailadres doet niet?!?!
Gicquel weg is voor beide spellen top! Hakkuh
Jij lijkt TM te gaan winnen, ik zit wel goed bij MV tot nu toe.
Als Soderling ook de 2e set van davy wint en benneteau en clement ''gewoon'' verliezen vandaag moet ik 't met MV ook nog zien.
Bij MV allebei iemand door en allebei iemand kwijt. Alleen is die van jou 450 euro meer waard Hakkuh
centre court Wrote:dat je zomaar genoegen neemt met 7 punten voor benneteau, clement en gicquel... apart. nadal is natuurlijk de koning en moet de 100 punten voor je halen.

ik zie toch nog wel wat dingen goed.
Knap joh =D>

Ik zie Gasquet eenvoudig doorgaan.
Die heb ik ook.
O ja, is dat zo? Waarom maakte je zo druk dan gisteren? :lol:
Met TM niet. Maar dat is weer een ander verhaal.
Dit is toch ons topic, heeft niet specifiek met TM of MV te maken.
Nee ok. Maar omdat we 't net even over MV hadden. Gasquet is ook al zo'n dubbel geval, net als Kohli, Soderling en Nadal.

Nadal moet voor TM ver komen. Soderling, Gasquet en Kohli moeten voor TM eruit. Voor MV is 't andersom.
Ik vind het wel mooi dat Kohlschreiber wint ook omdat Nalbi er dan bij beide spellen uitvliegt, maar aan de andere kant is het wel zuur, omdat ik hem bijna had bij TM.

Voor de rest heb ik eigenlijk geen dubbele belangen meer deze week, maar dat heb ik ook bewust gedaan: Nadal moet het toernooi winnen, Mirnyi moet van SOderling winnen, Berdych van Robredo, Stepanek er nu af tegen Ivan, anders tegen Richard, Ferrer moet van Djoko winnen en Ferrero van Andreev.
Als Djoko van Federer verliest, wat ik verwacht, dan heb ik een goede kans om beide spellen te pakken deze week.
MV ziet er sowieso goed uit, TM wordt wat moeilijker.
Ad Wim Wrote:Weinig verschillen deze week bij TM.

CC: Djokovic, Stepanek
Ad: Gaudio, Gasquet en Gicquel

Djokovic lijkt me te duur. Van Gaudio zal ie vast nog wel winnen, maar ik denk niet van Ferrer en al helemaal niet van Federer.
Gicquel moet waarsch tegen een LL, dus grote kans op 15 punten.
Stepanek gaat er natuurlijk af tegen Ljubicic.
Van Gasquet weet ik het niet, maar hij kan gewoon de halve finale halen, net als twee jaar geleden.

CC: Djoko
Ad: Gasquet + 7 pnt.

Djoko moet Ferrer pakken en Ljubo Gasquet.
Ad Wim Wrote:Heb je bij MV ook Djokovic?! Daar is ie nog veel duurder!

CC: Djokovic, Chela, Safin, Soderling en Stepanek
Ad: Benneteau, Gicquel, Nadal en Clement

Hier hebben we wat meer verschillen, echter hetzelfde commentaar als bij TM. Jij zult wel wat budget inhalen door mijn keuze voor Nadal, maar ik sta dan ook een stuk voor op dat gebied.

CC: Djokovic, Soderling
Ad: Nadal

2 tegen 1 en 0 punten verschil vooralsnog. Nadal moet ver komen om Djoko/Soderling voor te blijven. Als 't goed is pak ik je iig op budget. Icon_twisted
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Heb je bij MV ook Djokovic?! Daar is ie nog veel duurder!

CC: Djokovic, Chela, Safin, Soderling en Stepanek
Ad: Benneteau, Gicquel, Nadal en Clement

Hier hebben we wat meer verschillen, echter hetzelfde commentaar als bij TM. Jij zult wel wat budget inhalen door mijn keuze voor Nadal, maar ik sta dan ook een stuk voor op dat gebied.

CC: Djokovic, Soderling
Ad: Nadal

2 tegen 1 en 0 punten verschil vooralsnog. Nadal moet ver komen om Djoko/Soderling voor te blijven. Als 't goed is pak ik je iig op budget. Icon_twisted
Op budget zul je me best pakken, maar Djoko en Soderling zullen natuurlijk niet zoveel punten halen als Nadal.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Weinig verschillen deze week bij TM.

CC: Djokovic, Stepanek
Ad: Gaudio, Gasquet en Gicquel

Djokovic lijkt me te duur. Van Gaudio zal ie vast nog wel winnen, maar ik denk niet van Ferrer en al helemaal niet van Federer.
Gicquel moet waarsch tegen een LL, dus grote kans op 15 punten.
Stepanek gaat er natuurlijk af tegen Ljubicic.
Van Gasquet weet ik het niet, maar hij kan gewoon de halve finale halen, net als twee jaar geleden.

CC: Djoko
Ad: Gasquet + 7 pnt.

Djoko moet Ferrer pakken en Ljubo Gasquet.
Tja, dit wordt spannend. Ik denk dat Djoko meer kans heeft tegen Ferrer dan Gasquet tegen Ljubicic.
Ik denk echter dat ze beiden winnen en dat Gasquet dan meer kans heeft tegen Ferrero of Andreev dan Djokovic tegen Federer.
Beide post niks tegen in te brengen. Zal spannend worden. Steppie eruit was een tikkie.

Baal wel van de dubbele belangen bij nadal, gasquet, kohli en soderling.
Tm heb ik binnen. Ik had ook niet gedacht dat Djoko van Ferrer zou verliezen, maar wel van Federer. Dit is natuurlijk alleen maar mooi meegenomen.
Ik snap dat het zuur voor je is gezien de eerste set. Maar dat had ik ook bij Soderling vanochtend.

MV ziet er nu ook goed uit. Hopelijk pakt Berdych Soderling morgen, dan komt het goed. Als Soderling dat wint, pak je flink wat budget op me.
Voor ons allebei een zuur verloop van twee afzonderlijke partijen. Helaas blijft het nu maar bij 17 punten meer bij TM.
Schade blijft beperkt, maar ik moet toch echt beter gaan presteren. Top 10 wordt al erg moeilijk al zijn we pas net begonnen.
MV gaat de laatste weken beter dan TM helaas. Bij TM baal ik van Gasquet, want die was belangrijk in mijn strijd met Vos en Omyaca.

Komt goed CC, dat weet jij ook. Gewoon blijven onthouden dat je dure spelers uit de gedeeltes van Nadal en Federer moet mijden.
Met TM weinig verschillen. Beide een hoop kleintjes en geen Nadal.

AD: Calleri, Lopez, Hernandez, Pavel.
CC: Tipsarevic, Montanes, Grosjean, Gicquel.
Ik had eerst ook Tipsa en Montanes ipv Calleri, maar ik hoop dat Agustin weer gaat vlammen deze week. We zullen elkaar niet veel ontlopen deze week.

Maar ik snap niet dat je Pavel en Hernandez niet hebt, dat zijn toch zekerheidjes gezien hun loting?
3e ronde exit in Barca is toch maar 5 punten? meer zullen ze er niet halen.
Dat klopt, maar denk je dat Grosjean en Montanes meer gaan halen?
Die hebben na 2 winstpartijtjes toch al 8 punten. Daarnaast is 't niveau in dat toernooi een stuk lager.

Dat is ook ons verschil. Jij neemt er 4 extra in Barca, ik in Maroc.
Dat is inderdaad het verschil. Het niveau is daar wel lager, maar uiteindelijk wel minder punten te verdienen.
En ik zie Grosjean en Montanes geen 2 partijtjes winnen.