FTM Forum

Full Version: Ad vs. CC
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
ik had hem ook alleen gevraagd op TM te letten, eigen schuld dus.
Jeetje, je hebt nu wel heel weinig gegokt, Querrey en Stepa, Almagro en Horna, Verdasco en Ferrer...

CC: Nalbi, Ferrer, Spadea, Horna, Querrey en Gaudio
Ad: Berrer, Lopez, Chela, Volandri, Massu en Santoro

Kan nog leuk worden, zeker met Ferrer-Chela.
Als Ferrer gewoon op komt dagen komt ie ook in de halve finale, die jongen heeft enorme potentie, in weken zoals de vorige komt dat er allemaal tegelijk uit. Hoop dat ie nu eens doorstoot. Ga er wel van uit. Hij leek me een zekerheidje. Komt ie niet dan kan Verdasco daar ver komen. Durfde hem niet te laten vallen. Mayer in eigen huis oprollen is sterk.

Verder lijkt me Volandri de mindere van Andreev, snap ik Lopez helemaal niet op gravel, Massu wel heel snel tegen Davy en Santoro vind ik wel een leuke keuze maar of die oude man nou 2 weken achter elkaar kan presteren? Berrer zag ik van Delic verliezen maar hij wint toch de 1e set.
Lopez verloor vorige week maar nipt van PHM en Berlocq is natuurlijk niks. Maar het was een beetje een gok inderdaad. Het was hij of Horna uiteindelijk en dan geef ik Lopez meer kans om in de volgende ronde te komen.

Ferrer kan inderdaad de finale halen, maar hij is erg duur en niet constant genoeg. En Verdasco is natuurlijk geen makkelijke jongen. En vergeet Chela niet, die was de man in het voorseizoen en staat 2-0 voor in H2H tegen Ferrer.

Volandri inderdaad wel een gok, maar ik heb er een goed gevoel over. Davy was vorige week ook al niet goed en als hij verliest van Serra, haalt Massu zeker de halve en pakt ie wellicht wel het toernooi. Hij was de enige die Ferrer bij kon benen vorige week.
Berrer wint van Delic. Goeie keuze! Kan nu 8 punten pakken. Misschien meer, maar hoop dat Nalbi weer eens normaal gaat tennissen.

Geef jij Lopez meer kans om van Berlocq te winnen dan Horna van Sluiter? Berlocq schijnt overigens altijd sterk te zijn in challengers, maar hij kan 't op atp-niveau nog niet best bolwerken, lopez gaat hij wel pakken lijkt me.

Ik heb tegen beter weten in weer eens op Gaudio gegokt. :roll:
Dat vond ik idd wel een vreemde keuze tegen JCF on fire.

Maar ik ben ook niet heel blij met Lopez gezien zijn tweede ronde tegen Berdych, maar ja...
Ik ga er wel gewoon vanuit dat hij Berlocq pakt.

Spadea snap ik ook niet echt. Die gaat er gewoon af tegen Tursunov, toch? En anders sowieso tegen Blake.
JCF heeft tegenwoordig gras als zijn beste ondergrond... op gravel is 't nog niet veel dit jaar. :wink:

Spadea neem ik op één of andere manier heel vaak, weet niet waarom, helaas speelt tursu een betere 1e ronde als dat ik had verwacht. Het zal met spadea waarschijnlijk wel met 3 punten stoppen.
feli ad!

erg goed team heb je! =D>
centre court Wrote:feli ad!

erg goed team heb je! =D>
Hier moet ik zeker ook een achterliggende gedachte achter zien?
nee hoor. lijkt me duidelijk dat je een uitstekend team hebt deze week. ik ben dan niet te beroerd je daarmee te feliciteren hoor.
je gaat trouwens op 't wielerforum wel zwaar nat weer met je valverde-vino discussie.

valverde die niet bij de besten hoort in 't hooggebergte? :roll:
Anders ga je dat hier ook nog even aankaarten. En je bent weer eens heel prematuur in je uitspraken, we moeten het allemaal nog zien.
centre court Wrote:nee hoor. lijkt me duidelijk dat je een uitstekend team hebt deze week. ik ben dan niet te beroerd je daarmee te feliciteren hoor.
Nu niet nee...
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:nee hoor. lijkt me duidelijk dat je een uitstekend team hebt deze week. ik ben dan niet te beroerd je daarmee te feliciteren hoor.
Nu niet nee...

normaal ook wel, maar zovaak heb je nog geen uitstekend team gehad dit jaar.
Ad Wim Wrote:Anders ga je dat hier ook nog even aankaarten. En je bent weer eens heel prematuur in je uitspraken, we moeten het allemaal nog zien.

ik zag die discussie op 't wielerforum nu pas, heel opvallend vond ik. heeft niks met prematuur te maken. vooraf waren zijn kansen groot en nu nog groter. zal je prijzen als je eens fouten toegeeft.
Wat een verschillen! :eeeek:

Zal ze zo even op een rijtje zetten.
CC: Seppi, Cilic, Canas, Ferrer, Tursunov, Chela en Ferrero.
AD: RRH, Fognini, Capdeville, Patience, VassaloA, Serra, Horna, Koubek, Lapentti, Wawrinka, Ginepri, Lee, Fish en Calleri.

Weet niet wat ik er van moet zeggen.
Hmm ik post hier even als dissident tussendoor, maar wel prachtige discussies gelezen zeg.

Voor deze week zou ik m'n geld wel op CC zetten als ik de verschillen zo bekijk, maar verder zal ik me er niet mee bemoeien :wink:
centre court Wrote:CC: Seppi, Cilic, Canas, Ferrer, Tursunov, Chela en Ferrero.
AD: RRH, Fognini, Capdeville, Patience, VassaloA, Serra, Horna, Koubek, Lapentti, Wawrinka, Ginepri, Lee, Fish en Calleri.

Weet niet wat ik er van moet zeggen.
Ik heb zelf mijn team niet kunnen maken. Ginepri had ik nooit genomen, gezien het feit dat Berrer in vorm was en Wawrinka en Fish ook niet. Wel balen van Fish, die had gewoon de halve gehaald.

Maar ik had ook nooit dure jongens als Ferrer en Canas genomen in het kleinste toernooi, dat is echt verspilling. Woerdie heeft gelukkig wel de meeste jongens in Kitzbuhel gekozen, daar zijn de punten te halen.

Ik denk dat het verschil niet groot zal zijn, maar ik denk wel dat ik er beter voor sta nu.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:CC: Seppi, Cilic, Canas, Ferrer, Tursunov, Chela en Ferrero.
AD: RRH, Fognini, Capdeville, Patience, VassaloA, Serra, Horna, Koubek, Lapentti, Wawrinka, Ginepri, Lee, Fish en Calleri.

Weet niet wat ik er van moet zeggen.
Ik heb zelf mijn team niet kunnen maken. Ginepri had ik nooit genomen, gezien het feit dat Berrer in vorm was en Wawrinka en Fish ook niet. Wel balen van Fish, die had gewoon de halve gehaald.

Maar ik had ook nooit dure jongens als Ferrer en Canas genomen in het kleinste toernooi, dat is echt verspilling. Woerdie heeft gelukkig wel de meeste jongens in Kitzbuhel gekozen, daar zijn de punten te halen.

Ik denk dat het verschil niet groot zal zijn, maar ik denk wel dat ik er beter voor sta nu.

CC: Canas(15), Tursunov(8.)
AD: 35 punten.

Tursunov nu bezig tegen Nikishori. Dat moet toch kunnen. Dan moet óf canas óf tursu zijn halve finale winnen. dan pak ik je.
Door Tursu nog gewonnen! Icon_twisted

Dure fout om hem niet te nemen achteraf.
centre court Wrote:Door Tursu nog gewonnen! Icon_twisted

Dure fout om hem niet te nemen achteraf.
Net als dat het dure fouten waren om Ferrer en Canas te nemen.

Maar gefeliciteerd, vandaag maak ik gewoon weer m'n eigen team Icon_twisted
Wel weer geinig deze week bij TM:

CC: Horna, Pavel, Haase, Pashanski, Fish, Massu en Spadea
Ad: Safin, Moodie, Berrer, Henman en Calleri

Jij moet het vooral van de verrassingen hebben, ik van de wat 'grotere' jongens.
Paar snelle confrontaties valt me op. Horna-Calleri, Spadea-Moodie en Fish-Berrer. Eerstgenoemden heb ik.

Verder is de kans erg groot dat Pavel verliest van Davy, al lijkt zijn vormcrisis immens. Pavel was wel erg goed vorige week maar zal dat deze week waarschijnlijk niet nog eens op kunnen brengen. Pashanski pakte het supertalent Cuevas wel erg makkelijk vandaag, een vermoeide starace kan ie misschien hebben. Massu kwam budgettechnisch goed uit, moet tegen darcis, die kan normaal niks maar de laatste 2 weken alles. twijfelgevalletje. Safin pas ik gewoon voor. Hij en Nalbi komen er voorlopig niet in. die kunnen echt van iedereen verliezen tegenwoordig.
Goed verhaal, voor de verandering Wink

Pavel vind ik best een goeie. Pashanski ook wel. Was een gok van mij om hem niet te nemen, maar ik moet een beetje gaan gokken nu. Massu vind ik eigenlijk ook wel een goeie, al zal Darcis lastig worden en is hij zelf ook niet in vorm.

Calleri lijkt het weer te hebben en dan moet je hem hebben in zo'n stukje met Horna, Massu en Robredo uit vorm. Safin is altijd lastig, maar hij heeft wel een hele makkelijke loting tot de halve en vorig jaar ook halve finale. En als Haas wegvalt door blessure of vormverlies, haalt ie de finale.

Moodie voelde goed, Berrer redelijk in vorm en Fish blessure en Henman wilde ik gewoon graag hebben. Heeft ook een makkelijke loting.
Wat kom je hier goed weg met Calleri zeg, pfff
:eeeek:

Wat een choke zeg. Onvoorstelbaar. Maar heel erg fijn dit. Ben één van de weinige zonder Calleri. Zijn vorm is natuurlijk niet best en hij is redelijk duur, maar als ik zie dat Horna en Massu alweer lopen te klote had ie best ver kunnen komen.
als massu en horna beide verliezen staat dat gelijk aan het verlies van calleri. dat mag dus zeker niet gebeuren.
En ze verliezen beide. We geven elkaar nog niets toe dus.
centre court Wrote:En ze verliezen beide. We geven elkaar nog niets toe dus.
das toch 200 euro minder hoor calleri als massu en horna