FTM Forum

Full Version: Ad vs. CC
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
En toen won Koubek opeens van Ancic :razz:

Als Verdasco nu wint, kan het nog leuk worden!
als verdasco had gewonnen wel ja. Icon_twisted
Tja, het is een hele gekke week. Toch haal ik weer meer punten. En CM ziet er ook goed uit :razz:
huntelaar geblesseerd en cziommer en koef gepasseerd waarschijnlijk. wat een drama gaat dat dan worden. :roll:
En vergeet niet Ajax gewoon weer koploper is en Feyenoord het wel erg moeilijk heeft met NAC in de eigen Kuip. Je mag van geluk spreken dat je in deze fase zulke tegenstanders treft.
Ad Wim Wrote:En vergeet niet Ajax gewoon weer koploper is en Feyenoord het wel erg moeilijk heeft met NAC in de eigen Kuip. Je mag van geluk spreken dat je in deze fase zulke tegenstanders treft.

Gelukkig weet ik na vandaag helemaal zeker dat PSV kampioen gaat worden. Ajax is gewoon te slecht en alleen AZ is een bedreiging, maar die zijn gewoon niet constant genoeg.
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:En vergeet niet Ajax gewoon weer koploper is en Feyenoord het wel erg moeilijk heeft met NAC in de eigen Kuip. Je mag van geluk spreken dat je in deze fase zulke tegenstanders treft.

Gelukkig weet ik na vandaag helemaal zeker dat PSV kampioen gaat worden. Ajax is gewoon te slecht en alleen AZ is een bedreiging, maar die zijn gewoon niet constant genoeg.
Haha, wat een lachertje. PSV met zijn zakelijke voetbal die een keer niet wint en Ajax die een lastige uitwedstrijd terecht wint. Lijkt me inderdaad heel logisch dat na vandaag PSV kampioen gaat worden Undecided
Kan je het niet hebben, Geno? :lol: :lol: :lol:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:En vergeet niet Ajax gewoon weer koploper is en Feyenoord het wel erg moeilijk heeft met NAC in de eigen Kuip. Je mag van geluk spreken dat je in deze fase zulke tegenstanders treft.

Gelukkig weet ik na vandaag helemaal zeker dat PSV kampioen gaat worden. Ajax is gewoon te slecht en alleen AZ is een bedreiging, maar die zijn gewoon niet constant genoeg.
Haha, wat een lachertje. PSV met zijn zakelijke voetbal die een keer niet wint en Ajax die een lastige uitwedstrijd terecht wint. Lijkt me inderdaad heel logisch dat na vandaag PSV kampioen gaat worden Undecided
Kan je het niet hebben, Geno? :lol: :lol: :lol:

Nee serieus, ik heb een prima dag. PSV heeft een veel moeilijkere wedstrijd gehad dan AZ en toch hebben ze hetzelfde resultaat. En wat Ajax doet, doet niet ter zake als we het over het kampioenschap hebben.
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:En vergeet niet Ajax gewoon weer koploper is en Feyenoord het wel erg moeilijk heeft met NAC in de eigen Kuip. Je mag van geluk spreken dat je in deze fase zulke tegenstanders treft.

Gelukkig weet ik na vandaag helemaal zeker dat PSV kampioen gaat worden. Ajax is gewoon te slecht en alleen AZ is een bedreiging, maar die zijn gewoon niet constant genoeg.
Haha, wat een lachertje. PSV met zijn zakelijke voetbal die een keer niet wint en Ajax die een lastige uitwedstrijd terecht wint. Lijkt me inderdaad heel logisch dat na vandaag PSV kampioen gaat worden Undecided
Kan je het niet hebben, Geno? :lol: :lol: :lol:

Nee serieus, ik heb een prima dag. PSV heeft een veel moeilijkere wedstrijd gehad dan AZ en toch hebben ze hetzelfde resultaat. En wat Ajax doet, doet niet ter zake als we het over het kampioenschap hebben.
En Ajax had de moeilijkste wedstrijd van het weekend, zelfs een van de moeilijksten van het seizoen.
Als ik Buurs zou heten, zou ik je laatste zin als onderschrift gebruiken. We zullen het nog wel zien, Geno. Blijf jij maar lekker in die waan; voorlopig staan wij 1e en jullie 4e :lol: :lol: :lol:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:En vergeet niet Ajax gewoon weer koploper is en Feyenoord het wel erg moeilijk heeft met NAC in de eigen Kuip. Je mag van geluk spreken dat je in deze fase zulke tegenstanders treft.

Gelukkig weet ik na vandaag helemaal zeker dat PSV kampioen gaat worden. Ajax is gewoon te slecht en alleen AZ is een bedreiging, maar die zijn gewoon niet constant genoeg.
Haha, wat een lachertje. PSV met zijn zakelijke voetbal die een keer niet wint en Ajax die een lastige uitwedstrijd terecht wint. Lijkt me inderdaad heel logisch dat na vandaag PSV kampioen gaat worden Undecided
Kan je het niet hebben, Geno? :lol: :lol: :lol:

Nee serieus, ik heb een prima dag. PSV heeft een veel moeilijkere wedstrijd gehad dan AZ en toch hebben ze hetzelfde resultaat. En wat Ajax doet, doet niet ter zake als we het over het kampioenschap hebben.
En Ajax had de moeilijkste wedstrijd van het weekend, zelfs een van de moeilijksten van het seizoen.
Als ik Buurs zou heten, zou ik je laatste zin als onderschrift gebruiken. We zullen het nog wel zien, Geno. Blijf jij maar lekker in die waan; voorlopig staan wij 1e en jullie 4e :lol: :lol: :lol:

:wink:
Ad Wim Wrote:En vergeet niet Ajax gewoon weer koploper is en Feyenoord het wel erg moeilijk heeft met NAC in de eigen Kuip. Je mag van geluk spreken dat je in deze fase zulke tegenstanders treft.

jammer zo'n opmerking. Feyenoord moest 4 wedstrijden ''winnen''. Excelsior en Nac thuis en verder bekeren tegen Veendam en Sofia. Is allemaal gelukt. we zullen wel zien hoe 't nu verder gaat. knijp je handjes nou maar dicht met de overwinning in Utrecht, want zo soepeltjes ging dat ook niet. en dat je nou beweert dat utrecht uit moeilijker is als heerenveen uit begrijp ik niet zo goed. Utrecht gaat dit jaar niet meedoen om playoffs plaatsen, heerenveen wel. en die speelden ook nog eens voor 't afscheid van riemer en annie. kan je wel zeggen dat utrecht voor ajax altijd een lastige ploeg is maar dat is alleen maar omdat utrecht ajax altijd fel aanpakt. mag de rest een voorbeeld aan nemen.

on topic: jammer van je arveladze en de cler.
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:En vergeet niet Ajax gewoon weer koploper is en Feyenoord het wel erg moeilijk heeft met NAC in de eigen Kuip. Je mag van geluk spreken dat je in deze fase zulke tegenstanders treft.

Gelukkig weet ik na vandaag helemaal zeker dat PSV kampioen gaat worden. Ajax is gewoon te slecht en alleen AZ is een bedreiging, maar die zijn gewoon niet constant genoeg.
Haha, wat een lachertje. PSV met zijn zakelijke voetbal die een keer niet wint en Ajax die een lastige uitwedstrijd terecht wint. Lijkt me inderdaad heel logisch dat na vandaag PSV kampioen gaat worden Undecided
Kan je het niet hebben, Geno? :lol: :lol: :lol:

Nee serieus, ik heb een prima dag. PSV heeft een veel moeilijkere wedstrijd gehad dan AZ en toch hebben ze hetzelfde resultaat. En wat Ajax doet, doet niet ter zake als we het over het kampioenschap hebben.
En Ajax had de moeilijkste wedstrijd van het weekend, zelfs een van de moeilijksten van het seizoen.
Als ik Buurs zou heten, zou ik je laatste zin als onderschrift gebruiken. We zullen het nog wel zien, Geno. Blijf jij maar lekker in die waan; voorlopig staan wij 1e en jullie 4e :lol: :lol: :lol:

Lijkt me een prima onderschrift en ook een stuk mooier dan die die je nu hebt.
Omdat je die niet begrijpt zeker.
centre court Wrote:jammer zo'n opmerking. Feyenoord moest 4 wedstrijden ''winnen''. Excelsior en Nac thuis en verder bekeren tegen Veendam en Sofia. Is allemaal gelukt. we zullen wel zien hoe 't nu verder gaat. knijp je handjes nou maar dicht met de overwinning in Utrecht, want zo soepeltjes ging dat ook niet. en dat je nou beweert dat utrecht uit moeilijker is als heerenveen uit begrijp ik niet zo goed. Utrecht gaat dit jaar niet meedoen om playoffs plaatsen, heerenveen wel. en die speelden ook nog eens voor 't afscheid van riemer en annie. kan je wel zeggen dat utrecht voor ajax altijd een lastige ploeg is maar dat is alleen maar omdat utrecht ajax altijd fel aanpakt. mag de rest een voorbeeld aan nemen.

on topic: jammer van je arveladze en de cler.
Maar dan nog mag Feyenoord van geluk spreken dat ze zulke tegenstanders treffen in een zo'n cruciale fase. Het is nog steeds niet best en ze winnen niets overtuigend, zelfs niet tegen NAC en Excelsior thuis.
Ajax wint een van de moeilijkste wedstrijden van het seizoen, waar ze vaak geen 3 punten pakken, verdiend met goed voetbal. Daar kun je tenminste wel mee thuis komen.
We zullen nog zien of Utrecht dit jaar mee gaan doen. Vorig jaar begonnen ze ook dramatisch, maar stonden ze er wel aan het eind. Heerenveen is een leuke ploeg, maar had UEFA-Cup gespeeld en dat was te zien.

En waarom mag ik zo'n opmerking niet maken? Als Ajax er in de voorronde UEFA-Cup onterecht afgaat, lacht iedereen hier het hardst en als Feyenoord slecht speelt en heel moeizaam tegen mindere clubs wint, mag ik dat niet even melden?

En on topic: jammer van de 9 punten minder bij CM en dat ik je nu weer voorbij ben.
ajaks voorronde uefa cup eruit?

on topic: had huntelaar en cziommer. dat heeft meer met pech te maken dan met goed managen. zo'n blessure van huntelaar is niet te voorzien.
murray/ancic tegen nieminen/djokovic is mijn eerste reactie als ik onze teams vlot vergelijk.
Nou, het is wel wat hefitger hoor!

Jij: Djokovic, Youzhny, Lee, Nieminen, Becker, Berrer en Koubek
Ik: Moodie, Murray, Dancevic, Ancic, GGL en Bracciali
Jij bent Berrer kwijt, ik Dancevic. Maar ik krijg er 3 punten voor :razz:

Maar dit is allemaal klein grut, het gaat natuurlijk om Ancic en Murray, Nieminen en Djokovic. Wat er vandaag in Metz gebeurt, is belangrijk.
Zie mijn post hierboven. :razz:

Het gaat om ancic/murray tegen djoko/nieminen.

Lee, Becker, Koubek, Moodie, GGL en Braccie zullen niet veel punten pakken.
O, dat bedoelde je dus met die post :razz:

Maar het gaat er ook wel om om net dat kleintje te hebben dat ver komt. Bij jou zouden dat Becker en Lee kunnen zijn, bij mij GGL en Bracciali.
Youzhny-Safin is belangrijk. Winnaar kan ver komen. Hopelijk wordt Youzhny dat, heb ze beide, maar Safin zal iedereen wel hebben.
Onze cluppies gaan nu loten ad.

beide in pot 1 dus even grote kansen op een leuke, zware, makkelijke poule. we zien 't wel! Ajax zal wel gematst worden. :8:
Voor Feyenoord is alles lastig :razz:
centre court Wrote:Youzhny-Safin is belangrijk. Winnaar kan ver komen. Hopelijk wordt Youzhny dat, heb ze beide, maar Safin zal iedereen wel hebben.

Nope, heb alleen Youzhny.
Maar jij hebt ook ginepri :razz:
had Ginepri.
Hij heeft Ginepri voor 1 punt :lol:
jij hebt ancic voor 0 punten als 't (voor mij) meezit. :8:
Ad Wim Wrote:Maar jij hebt ook ginepri :razz:

Ik moet zeggen dat m'n vriendin een prima team heeft neergezet. Tja, Ginepri. Kan gebeuren...
Al mijn hoop ligt nu nog op Ancic en een beetje op Bracciali.