FTM Forum

Full Version: Ad vs. CC
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Op 't voetbalforum zijn er tenminste wel wat nuchtere ajacieden, als je een grote bek hebt als je wint en je gedraagt alsof je de beste bent moet je ook tegen een stootje kunnen als je verliest. dan krijg je commentaar. eerlijk van die jongens.

en heel nederland, behalve 020, vindt 't mooi als ajax verliest. dat is nou eenmaal zo.
036 vind het verschrikkelijk. en je bent in waarde gezakt cc...vind het een zeer domme reactie
misschien had ik mijn blijdschap alleen op 't voetbalforum moeten uitten. dat spijt me jongens, maar ik ben niet minder blij met de uitschakeling van ajax, als jullie dat niet begrijpen dan is dat niet mijn probleem. daarnaast heb ik nog geen argumenten gehoord waarom ik er niet blij mee zou mogen zijn, anders dan: ''kinderachtig!, slecht voor 't ned. voetbal, enz''.
nee een goed argument is: dat iedereen buiten 020 het leuk vind. Ajax is de grootste club van heel Nederland dusdat is ook onzin. En slecht voor t nederlands voetbal is gewoon aarheid..dus geen slecht argument. En als jij dan uiteindelijk zegt. Ik vind het niet erg dat ajax verliest want ik heb niks met die club, dan alleen kan ik dat begrijpen. Maar je hoopt niet dat een club verliest omdat ad ervoor is bijv.
kooltje Wrote:nee een goed argument is: dat iedereen buiten 020 het leuk vind. Ajax is de grootste club van heel Nederland dusdat is ook onzin. En slecht voor t nederlands voetbal is gewoon aarheid..dus geen slecht argument. En als jij dan uiteindelijk zegt. Ik vind het niet erg dat ajax verliest want ik heb niks met die club, dan alleen kan ik dat begrijpen. Maar je hoopt niet dat een club verliest omdat ad ervoor is bijv.

wat kan mij 't schelen dat Ad voor ajax is. ook voor dat ik op dit forum zat was ik in Europa zwaar tegen ajax. nogmaals zo slecht is 't niet voor 't ned. voetbal. je krijgt punten voor overwinningen, ongeacht of je in de CL of in de Uefa Cup speelt. in de CL had ajax niet veel gewonnen, niet zo erg dus. En voor de Nederlandse competitie is 't ook niet erg, anders was ajax alleen maar rijker geworden tov de andere clubs, nu lopen ze 9 miljoentjes mis. Icon_twisted

p.s. ajax is misschien de beste club van Nederland, zeker niet de grootste kooltje! Icon_evil
centre court Wrote:
kooltje Wrote:nee een goed argument is: dat iedereen buiten 020 het leuk vind. Ajax is de grootste club van heel Nederland dusdat is ook onzin. En slecht voor t nederlands voetbal is gewoon aarheid..dus geen slecht argument. En als jij dan uiteindelijk zegt. Ik vind het niet erg dat ajax verliest want ik heb niks met die club, dan alleen kan ik dat begrijpen. Maar je hoopt niet dat een club verliest omdat ad ervoor is bijv.

wat kan mij 't schelen dat Ad voor ajax is. ook voor dat ik op dit forum zat was ik in Europa zwaar tegen ajax. nogmaals zo slecht is 't niet voor 't ned. voetbal. je krijgt punten voor overwinningen, ongeacht of je in de CL of in de Uefa Cup speelt. in de CL had ajax niet veel gewonnen, niet zo erg dus. En voor de Nederlandse competitie is 't ook niet erg, anders was ajax alleen maar rijker geworden tov de andere clubs, nu lopen ze 9 miljoentjes mis. Icon_twisted

p.s. ajax is misschien de beste club van Nederland, zeker niet de grootste kooltje! Icon_evil
zeker wel de grootste...al noemt feijenoord zich zo.omdat het een "volksclub" is. Vorig jaar onderzocht dat ajax dat is. Kan me niet voorstellen dat er veel verandering in is gekomen afgelopen jaar
maar ik ben weg...want dit is jullie topic. sorry ad heb even voor je ingevallen
Is goed, jongen. Ik heb er weinig aan toe te voegen.
hoe onderzoek je zo iets dan? wat is dan de definitie?

bij Feyenoord komen op de Open dag 50000 man, bij Ajax 20000?
1e training zit 6000 man, bij ajax 60?
Feyenoord neemt mee supporters mee Europa in.

Ajax heeft heel veel nepsupporters, die als je ze er na vraagt zeggen dat ze voor ajax zijn, maar nog nooit in de arena zijn geweest. die tel ik dus voor 't gemak echt even niet mee hoor.

Kom nou niet aan met prijzen en prestaties... want dan hebben we 't echt over de beste club en dat is nu gewoon PSV.
Nutteloze discussie betreffende de grootste club.

Verder heeft Ajax natuurlijk verreweg het meest gepresteerd, dus als je al een beste club wilt aanwijzen, is het Ajax.
Ander forum graag...
Op dit moment is PSV de beste club van Nederland ad. laten we daar niet moeilijk over doen. verder hebben we gister ook gezien dat als japie stam en kjh niet thuis geven en verder ook weinig van 't arme ajax overblijft.
De zeperd van Ajax in de voorronde van de Champions League en de punten die FC Twente heeft laten liggen in de kwalificatiereeks van de UEFA Cup, hebben grote gevolgen. Want virtueel is Nederland twee tickets voor de UEFA Cup kwijtgeraakt.
Op de coëfficiëntenranglijst zakt Nederland van de zevende naar de negende plaats, omdat Rusland en Roemenië zijn gepasseerd. Zo kwalificeerden Steaua Boekarest, Spartak Moskou en CSKA Moskou zich wel voor de Champions League. Hetgeen beide landen flink wat bonuspunten opleverde.

Het gevolg is dat Nederland bij deze stand niet meer in aanmerking komt voor de vier tickets voor de UEFA Cup, waarop de clubs dit jaar nog wel recht hebben. Mocht Nederland aan het einde van het huidige seizoen nog steeds de negende plaats bezetten, dan krijgt Nederland in het seizoen 2008/09 slechts twee startbewijzen voor de UEFA Cup.

Van die twee tickets is er eentje bestemd voor de winnaar van de KNVB beker, zodat er via de Eredivisie slechts één toegangsbewijs voor de UEFA Cup te winnen is. Voor de deelname aan de Champions League verandert er niets. Ook met een negende positie bezit Nederland één plaats in het hoofdtoernooi van de Champions League en één plaats in de voorronde van de kampioenencompetitie.

De resultaten van Nederland vallen mede zo laag uit omdat de door Ajax en FC Twente vergaarde punten door alle zeven Nederlandse deelnemers aan het Europese voetbal moeten worden gedeeld voor de coëfficiënt. Zo hebben de Russen (vier) en de Roemenen (drie) minder deelnemers, wat een reden is waarom het gemiddelde van deze landen dit seizoen hoger is.
Feyenoord speelt straks geen Europees voetbal meer..... :lol: Undecided

Ben je nu nog zo blij CC???? :lol: :lol: :o
buurs Wrote:Ander forum graag...
Ander forum graag Wink
buurs Wrote:Feyenoord speelt straks geen Europees voetbal meer..... :lol: Undecided

Ben je nu nog zo blij CC???? :lol: :lol: :o

buurs lees dan zelf ook eerst even dat stuk, 't is een virtuele stand, een momentopname. Feyenoord, ajax, az, groningen en misschien twente gaan echt wel veel punten pakken in de uefa cup, hopelijk haalt ook psv de 2e ronde in de CL en dan doen we 't leuk. die russische en roemeense ploegen pakken niet veel punten in de CL en dus halen we ze fijn weer in in de loop van het jaar.

daarnaast is 't maar de vraag, wie er dan geen europees voetbal speelt als de stand zo blijft. daar hebben we de playoffs voor. Je hebt Feyenoord, ajax, psv en az. daar wordt er 1 van kampioen, de andere 3 spelen samen met een subtopper(de nr5) in de playoffs, dan wint de club met de beste vorm van de dag.

en ja... ik ben nog steeds super blij met de uitschakeling van ajax. de arrogantie is er voorlopig wel weer af.
On topic: iedereen weet dat je een slechte week hebt ad, maar hoe kan je 't presteren om in een week met alleen een 6-toernooi op 't programma maar 36 punten te halen? dat is nog minder dan dat de winnaar alleen al krijgt. aangezien dat Malisse wordt pak ik alleen met hem al meer punten als jij met je hele team. Icon_twisted
Knap man. Zie me nou eerst maar eens in te halen, dan praten we wel weer verder. Zolang ik slechte weken in zulk soort toernooitjes heb en goede weken in grote toernooien, zoals in de afgelopen twee TMS, zie ik het wel zitten.
Ad Wim Wrote:Knap man. Zie me nou eerst maar eens in te halen, dan praten we wel weer verder. Zolang ik slechte weken in zulk soort toernooitjes heb en goede weken in grote toernooien, zoals in de afgelopen twee TMS, zie ik het wel zitten.

je weet wat ik voor elk GS altijd zeg toch? voorlopig heb ik met alle 3 Grand Slams gelijk gekregen. Op Wimbledon pakte ik je zelfs met 100 punten.
Ad Wim Wrote:Soderling, Malisse en Nieminen had ik eerst ook maar ik vond hun loting toch iets te lastig.
:cry: :cry: :cry:

Maar ik ben weg CCtje. Red je het wel zonder mij?
Ik kan niet wachten tot maandagavond, ik ga tot dan op het strand alle mogelijke opties na. Na zo'n dramaweek kan het iig niet slechter.

Ik spreek je volgende week weer. En veel succes met het zoeken naar de opvolger van Dirk.
Ad Wim Wrote:
Ad Wim Wrote:Soderling, Malisse en Nieminen had ik eerst ook maar ik vond hun loting toch iets te lastig.
:cry: :cry: :cry:

Maar ik ben weg CCtje. Red je het wel zonder mij?
Ik kan niet wachten tot maandagavond, ik ga tot dan op het strand alle mogelijke opties na. Na zo'n dramaweek kan het iig niet slechter.

Ik spreek je volgende week weer. En veel succes met het zoeken naar de opvolger van Dirk.

Die is al gevonden. Kluivert!! :wink:
Ad Wim Wrote:
Ad Wim Wrote:Soderling, Malisse en Nieminen had ik eerst ook maar ik vond hun loting toch iets te lastig.
:cry: :cry: :cry:

Maar ik ben weg CCtje. Red je het wel zonder mij?
Ik kan niet wachten tot maandagavond, ik ga tot dan op het strand alle mogelijke opties na. Na zo'n dramaweek kan het iig niet slechter.

Ik spreek je volgende week weer. En veel succes met het zoeken naar de opvolger van Dirk.

ad jongen. ik wens je een fijne vakantie. geniet er van met je vrouwtje, dan kom je ook wel weer over deze teleurstellende week heen... US Open wordt gewoon zeer belangrijk. ik zie je team maandagavond wel verschijnen. maar kom niet uithuilen als je fedex neemt en als ie in de 2e ronde verliest. :wink:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Ad Wim Wrote:Soderling, Malisse en Nieminen had ik eerst ook maar ik vond hun loting toch iets te lastig.
:cry: :cry: :cry:

Maar ik ben weg CCtje. Red je het wel zonder mij?
Ik kan niet wachten tot maandagavond, ik ga tot dan op het strand alle mogelijke opties na. Na zo'n dramaweek kan het iig niet slechter.

Ik spreek je volgende week weer. En veel succes met het zoeken naar de opvolger van Dirk.

Die is al gevonden. Kluivert!! :wink:

Kluivert staat op geen enkel lijstje!! :lol: :lol:
Zal me wel benieuwen hoe ze zo'n echte Ajaxied verwelkomen. Wat zullen ze juichen bij elk doelpunt. :wink:
fedex ad? :8:
Neuh. Jij?

Al een nieuwe spits?
jij gaat weer meer dan 200 punten halen met je ''vervangers''? :8:

nieuwe spits wordt zo gepresenteerd door johan de snor. maar dat kan jij natuurlijk niet zien he. :wink:
Op 't eerste oog weinig verschillen ad. zal ze zo even nauwkeurig weergeven.

zie wel dat jij robredo hebt. had ik niet verwacht.
De verschillen van de US Open 2006:

CC: Blake, Malisse, del Potro en Srichaphan.
AD: Robredo, Tursunov, Kubot en Djokovic.

Weinig verschil dus. Beide 1 Q die nog in actie moet komen. Verder met Blake en Robredo allebei een dure gok. Malisse en Tursunov ontlopen elkaar in principe ook niet zoveel. Met de Thai tegen Djoko kan ik 't zomaar afleggen nu de Thai in de 5e set is beland. Dan moet Fish Djoko maar meteen pakken.
Even een kort berichtje, Rickie.

Ik was dus maandag bezig met mijn team en toen crashte de computer hier, precies zoals je voorspeld had. Kut dus! Op dat moment had ik net Clement eruit geknikkerd en Novak erin gedaan. Ik dus snel Woerdie smsen dat ik dan maar RObredo wilde, omdat ik de gok met Malisse tegen Nieminen niet aandurfde. Hij heeft toen maar Soderling, Malisse en Beck eruit gehaald voor Robredo. Maar zien hoe dat uitpakt.

Ik ben morgenmiddag weer terug en dan praten we verder.
Ik las dat Buijs komt, mooie aankoop!