FTM Forum

Full Version: Madrid
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Ljubicic is tenminste wel een zekerheid indoor. Maar ja, zoals het vandaag gaat...
Vliegen speelde natuurlijk ook goed en won ook niet voor niets zo dik van mijn troef Tursu.

Blake leek alleen mentaal niet klaar voor deze partij, was met z'n kop nog in Stockholm leek 't wel. Hoop dat dat met Ljubo beter gaat.

Berdych breakt trouwens terug en moet nu de TB winnen.
Met Blake en Calleri weer 2 voorbeelden van gasten die deze week verzaken om een set of wedstrijd uit te serveren. Wat is dat toch deze week?!
Tuurlijk speelde Vliegen goed, maar dan nog had James deze partij gewoon binnen moeten halen. 3-1 voor, kans op 4-1 en ook nog eens op 6-5 voor de wedstrijd serveren. Hij had blijkbaar concentratieproblemen anders word je niet op love terug gebroken. Tja, dat zal het wel zijn met hem. Beetje jammer dat hij dat altijd heeft als ik hem heb.
Vamos Agustin :razz:
Come on Andy :razz:
De schadfe blijft gelukkig redelijk beperkt omdat jongens als Chela, Lopez, Ancic ook verliezen. En dat waren toch de alternatieven.
THE MAILMAN Wrote:Vamos Agustin :razz:
Come on Andy :razz:

Je staat er goed voor postbode. Maar deze 2 gasten gaan toch echt allebei verliezen. En dan ligt 't aan Ljubo hoe hoog je deze week gaat eindigen.
Wat belangrijk is de partij van Ljubicic voor mij. Ik heb hem met beide spellen en mijn grote concurrent Winpagina heeft alleen Murray.

Kom op Ivan, laat me niet in de steek. [-o< [-o<
Berdych wint gelukkig de TB!

Raar dat Buurs en Tampie hier niet zijn tijdens hun onderlinge clash.
centre court Wrote:
THE MAILMAN Wrote:Vamos Agustin :razz:
Come on Andy :razz:

Je staat er goed voor postbode. Maar deze 2 gasten gaan toch echt allebei verliezen. En dan ligt 't aan Ljubo hoe hoog je deze week gaat eindigen.

CC,
Eerst maar eens afwachten tot deze partijen afgelopen zijn, dan weten we pas wie er wint of verliest.
Tenslotte zijn Ljubo en Andy pas bezig aan de 2e game.
Maar ik snap best dat je hoopt dat Andy en Agustin verliezen. :razz:
centre court Wrote:Berdych wint gelukkig de TB!

Raar dat Buurs en Tampie hier niet zijn tijdens hun onderlinge clash.

Heb het druk.

Hoe speelt Ivan???
En ik word er helemaal gek van hoe alles gaat :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Wees blij dat je Blake niet hebt...
Ivan speelt nog voor geen meter, als ik de stats moet geloven. CC?
Ivan is in de rally minder als ik van 'm gewend ben. Al wel 2 aces nu. Hoop echt dat ie 'm gewoon in 2 pakt.
Calleri mist 3 bps in de 2e set. Zal Buurs' humeur niet beter van worden.
Ivan verkloot wel een 0-30 nu.
centre court Wrote:Calleri mist 3 bps in de 2e set. Zal Buurs' humeur niet beter van worden.

:x :letitallout:
Berdych heeft hem nou toch wel in de tas. Onbegrijpelijk dat mensen voor Calleris zijn gegaan.
Ik had wel 50 punten kunnen uitlopen, maar nu wordt ik ingelopen met 50 punten of misschien nog wel meer als het zo doorgaat :letitallout:
buurs Wrote:
centre court Wrote:Calleri mist 3 bps in de 2e set. Zal Buurs' humeur niet beter van worden.

:x :letitallout:

En de game erna breakt Berdych uiteraard wel.
Ad Wim Wrote:Berdych heeft hem nou toch wel in de tas. Onbegrijpelijk dat mensen voor Calleris zijn gegaan.

Net of Berdych zo top is laatste tijd.
Topper dan Calleri. En Calleri was 1100 euro! En de volgende ronde Roddick of Gasquet.
En jullie vinden Berdych toch altijd zo'n topper?
Ad Wim Wrote:En jullie vinden Berdych toch altijd zo'n topper?

jij vindt Berdych, Monfils en Murray alle 3 een drol. Precies de toekomst van 't tennis.
Ad Wim Wrote:Berdych heeft hem nou toch wel in de tas. Onbegrijpelijk dat mensen voor Calleris zijn gegaan.

Beter Calleri dan Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak :8:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:En jullie vinden Berdych toch altijd zo'n topper?

jij vindt Berdych, Monfils en Murray alle 3 een drol. Precies de toekomst van 't tennis.
Ik vind Berdych helemaal geen drol. Monfils en Murray zijn drol 1 en 2.

Ik vind Berdych een fantastische tennisser met een grote toekomst, maar ik vind dat hij momenteel overschat wordt. Hij is te wisselvallig om hem nu al echt een topper te noemen.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Berdych heeft hem nou toch wel in de tas. Onbegrijpelijk dat mensen voor Calleris zijn gegaan.

Beter Calleri dan Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak :8:
Dat was een gok, dat is wat anders dan voor de zekerheid van Calleri gaan. En het pakt nu verkeerd uit, maar het hadden ook 45 punten kunnen zijn, als Blake gewoon zijn niveau had gehaald.
Ad Wim Wrote:En jullie vinden Berdych toch altijd zo'n topper?

Berdych is inderdaad een topper!! Vanaf volgend jaar een vaste top 10 speler.

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:En jullie vinden Berdych toch altijd zo'n topper?

jij vindt Berdych, Monfils en Murray alle 3 een drol. Precies de toekomst van 't tennis.

Murray is natuurlijk ook een drol :wink:
Ljubicic 4x ace, 4x DF
Andy 1 om 1

Vandaar dat de stats (en de beide heren) elkaar weinig ontlopen.
Het zal dus een close match worden.

Voor Calleri lijkt het doek gevallen, al weet je het maar nooit vandaag.
En hoop doet leven.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22