FTM Forum

Full Version: Madrid
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Internet lag er hele dag uit vrienden, heb wel veel wedstrijden gezien. Ginepri won goed van Robredo, Berdych speelde erg sterk maar Roddick was geblesseerd. Weer zo'n dure nederlaag!! Safin was ijzersterk en kan ver komen en Soderling is niks minder dan Federer. Stond in de TB zelfs 5-2 voor maar verloor met 5-7! Wat een pech deze week. En 1 minuut geleden had ie een sp voor de 2e set. Nu weer een TB. Zal Roger vast wel weer pakken. Gast staat er altijd op 't goede moment en raakt nooit in paniek. Henman gaat nu wel Nalbi pakken. Staat 4-2 voor in de 3e set.
minibreak soderling
2-2 weer. #-o
Het is niet eens spannend eigenlijk... :roll:
buurs Wrote:Het is niet eens spannend eigenlijk... :roll:

waarom niet? 4-2 soderling!
Federer wint uiteindelijk toch
4-4
buurs Wrote:Federer wint uiteindelijk toch

Daar heb je gelijk in, maar Soderling zit er oh zo dichtbij de hele wedstrijd al, echt een geweldige speler kan dat worden. Ook pas 22 geloof ik. come on sod!
5-5
MP Fed. Hij zal 'm vast wel meteen benutten. :roll: Icon_evil
6-6!

Henman lijkt toch echt te gaan winnen, al weet je dat deze week nooit en zeker niet met Nalbi aan de overkant.
7-7

Elke keer is 't nu MP of SP. Kom op nou Robin!
MP#2 Federer.
8-8 Klasse Robin! Nu weer op SP komen en dan 1 vd 2 services van Federer pakken!
Sp Robin! Now or Never.

Henman serveert voor de wedstrijd op 5-4!
10-8 Federer. Onvoorstelbaar wat een pech. Het gaat maar door en 't gaat maar door. Icon_evil
centre court Wrote:Sp Robin! Now or Never.

Henman serveert voor de wedstrijd op 5-4!

Uiteraard wordt Henman ook gewoon nog gebroken! Ik kap er mee deze week. Wat een hel. Nalbi kwam tegen Benneteau al terug van 2-5 en nu weer van 3-5! :letitallout: :letitallout:
Nalbi 6-5 voor en Henman serveert om een allesbeslissende TB af te dwingen.
Come On Timmy.
bye bye Timmy.......gebroken worden op 5-6 achter betekent EXIT.
Shit. :letitallout:
Leuk speeltje Hawkeye :lol:
Werd een stuk of 5x gebruikt door Federer en Soderling in laatste tiebreak...laatste 2 ballen van Soderling werden in gegeven maar beide keren gebruikte Federer Hawkeye en was de bal dus uit...
Tennis

Madrid

TM

Pech

:letitallout:
Ik kom terug van college en die uitslagen weer...
Joachim die opgeeft tegen Gonzo terwijl ik dacht dat juist Gonzo geblesseerd was. Nalbi die weer uit kansloze positie terug komt.

Ik kan er eigenlijk alleen maar om lachen.
centre court Wrote:
centre court Wrote:Sp Robin! Now or Never.

Henman serveert voor de wedstrijd op 5-4!

Uiteraard wordt Henman ook gewoon nog gebroken! Ik kap er mee deze week. Wat een hel. Nalbi kwam tegen Benneteau al terug van 2-5 en nu weer van 3-5! :letitallout: :letitallout:

Je hebt de poll nog waar je een goede positie hebt.
Nalbi mag dan wel winnen, maar sjonge jonge wat mag hij zich eigenlijk diep schamen. Zul je zien dat hij ook van Safin wint :|
Genomico Wrote:
centre court Wrote:
centre court Wrote:Sp Robin! Now or Never.

Henman serveert voor de wedstrijd op 5-4!

Uiteraard wordt Henman ook gewoon nog gebroken! Ik kap er mee deze week. Wat een hel. Nalbi kwam tegen Benneteau al terug van 2-5 en nu weer van 3-5! :letitallout: :letitallout:

Je hebt de poll nog waar je een goede positie hebt.

Dat blijf ik zeker doen. :8:
De belangrijkste partijen tot nu toe vallen goed, Federer en Berdych.

Maar het opgeven van Johansson is wel erg jammer, als hij 2 games had gespeeld had Gonzalez opgegeven. Om over Henman maar niet te beginnen.

Ach, voor de strijd om de bovenste plaats is het allemaal van secundair belang. Daar is vanavond Djokovic-Murray ineens weer een stuk belangrijker geworden. Ik weet niet hoe geblesseerd Gonzalez was, maar de winnaar van Djoko-Murray zou dus zomaar een halve finalist kunnen zijn.

Als Berdych dan zijn goede vorm doortrekt en Nadal verslaat, en Federer gewoon het toernooi wint...... ai ai ai....
Het erge is ook dat ik Joachim vorige week niet heb en dat hij dan drie zware partijen achter elkaar kan spelen. En dat hij nu al na een zware partij opgeeft. Had dan opgegeven tegen Del Potro of Davy, dat was allebei beter geweest.
Hij had keelontsteking dus had niets met vermoeidheid te maken.
O oke. Maar het blijft zuur.
Rafa is een zakelijk potje aan het afwerken. Laat hem het toernooi nu maar winnen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22