FTM Forum

Full Version: Madrid
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
6-5 Chela.
spannend, had gedacht dat Robbie nu wel zou doordrukken..
Dat is dan ook wel weer Robredo...
Wat een ontzettende loser zeg die Chela, 5-3 en 5-2 voor en beide sets verliezen. Dramatisch.
4 mp's Hakkuh
Op al die wedburo-sites hebben ze het natuurlijk alweer over een 'fixed match' :lol:
Robredo wint 'm, VAAAAMOOOOSSS!
Tja, mooie overwinning van Robredo, maar wel te verwachten natuurlijk :wink:
Genomico Wrote:Tja, mooie overwinning van Robredo, maar wel te verwachten natuurlijk :wink:
Uiteraard!
Alle 4 wedstrijden verkeerd tot nu toe vandaag... het zal wel weer zo'n toernooi zijn. Icon_evil
Nu Safin nog even winnen en mijn keuze Safin en Joachim ipv Chela is sowieso al goed.
Joachim moet er natuurlijk wel af tegen Del Potro. :8:
Nu eerst Roddick eraf!!
Daarom zeg ik ook dat Safin moet winnen, laat Joachim maar verliezen :razz:
Chela concurreert na vandaag wel met PHM voor de titel Choker van het Jaar :razz:
roddick en henman zo op de baan.

Zie Roddick wel winnen, Henman zal er wel af gaan.
_Tampie Wrote:Nu eerst Roddick eraf!!
Come on Roddick Icon_twisted
Roddick breakt :razz:
Roddick gaat lekker maar mist wel een 15-40 op 3-3 in de tweede set voor de beslissing.
Tiebreak 2e set.
Roddick wint in 2 sets! =D>
Roddick wint 'm en hij speelde weer erg goed als ik de mensen die het gezien hebben op MTF moet geloven.
Mijn eerste grote jongen is door, maar dit was dan ook meteen de meest verwachte. Ljubicic en Blake zijn een stuk onzekerder.
Ljubo is erg belangrijk!
1 of 15 punten, dat is wel een groot verschil!
Henman-Ferrer nu de baan op. Ik denk dat Henman dat wel wint, maar het zou geen ramp zijn als hij verliest. Del P en Benneteau zijn een stuk belangrijker.
Ad Wim Wrote:1 of 15 punten, dat is wel een groot verschil!

Daarnaast moet Murray er gewoon af voor 7 punten.
Roddick wint. Die Buurs heeft weer eens geluk, het houdt ook nooit een keer op voor hem.... :wink:
Eindelijk van z'n gemekker af :razz:
come on timmy boy!
Zou leuk zijn als Tim deze wint, maar niet noodzakelijk.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22