FTM Forum

Full Version: Madrid
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Mooi, de break voor Ginepri is alweer terug. D'rop en d'rover nu!
Ancic heeft het elke service game zwaar. Ginepri mist 2 bp's voor een 4-2 voorsprong en lijkt beter.

Gonzo-Thai gaat compleet gelijk op. Dat is toch echt wel een belangrijke. Hup Thai!
GODVER! THai mocht bij 5-3 voor de set serveren, maar wordt terug gebroken :letitallout:
We gaan weer verder waar we gister gebleven waren... :roll:
Gewoon nu breaken Thai! Gonzo moet toch ook vermoeid raken.
Medical timeout for Gonzo
Ongelooflijk, Srichaphan mist een 0-40 en daarna nog een setpoint #-o
Yes, Gonzo breakt en mag serveren voor de set.

Vamos Fernando...... :Big Grin :razz:
Dit is echt niet normaal meer. Sricha mag op 5-3 voor de set serveren, wordt gebroken. Krijgt daarna op 5-4 4 setpoints, pakt ze niet en nu mag Gonzo voor de set serveren :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Dit is toch werkelijk niet te geloven!!! :letitallout:

zoveel kansen voor de Thai, maar Gonzo gaat gewoon van 3-5 naar 7-5 zo. Icon_evil
ancic pakt ook nog wel even de TB! #-o

edit: ancic mocht 2x serveren en stond 4-1 voor. nu ineens 4-5 achter. Kom op dan Robby!
Sjonge jonge, hoe kan het zo tegenzitten? En in zo'n belangrijke partij nog wel. Hopelijk pakt Sricha hem alsnog. Kom op jongen, vechten!
wat is dat toch deze week dat gasten 't nota bene indoor niet gewoon uitserveren... Chela, Benneteau, Thai enz enz.
sp robby op eigen service!
Robby wint de TB, dat is gunstig. Maar Thai-Gonzo is veel en veel belangrijker. Gelukkig geeft de Thai het nog niet op.
Ace! =D>

Zo hoort dat!
Ad Wim Wrote:Robby wint de TB, dat is gunstig. Maar Thai-Gonzo is veel en veel belangrijker. Gelukkig geeft de Thai het nog niet op.

Als-ie ook de 2e set heeft verloren moet-ie wel opgeven. :razz:
centre court Wrote:wat is dat toch deze week dat gasten 't nota bene indoor niet gewoon uitserveren... Chela, Benneteau, Thai enz enz.

Ik had ze alle 3 en Tampie niet...dat is het :|
buurs Wrote:
centre court Wrote:wat is dat toch deze week dat gasten 't nota bene indoor niet gewoon uitserveren... Chela, Benneteau, Thai enz enz.

Ik had ze alle 3 en Tampie niet...dat is het :|

Me too. Tel daar Tursu nog bij op en je kent mijn week. Maar Tursu is achteraf gewoon een stomme keus. De 3 heren hierboven hebben kansen zat gehad.
centre court Wrote:wat is dat toch deze week dat gasten 't nota bene indoor niet gewoon uitserveren... Chela, Benneteau, Thai enz enz.
Niet uitserveren vind ik nog wat anders dan een 0-40 hebben op 5-4. Dat is nog veel erger!
buurs Wrote:
centre court Wrote:wat is dat toch deze week dat gasten 't nota bene indoor niet gewoon uitserveren... Chela, Benneteau, Thai enz enz.

Ik had ze alle 3 en Tampie niet...dat is het :|

jullie hebben straks met Calleri-Berdych een enorme kraker natuurlijk. En ik zie Gasquet wel winnen van Djokovic. Dan gaat 't met jou nog niet zo slecht hoor.
Thai is zo belangrijk, omdat hij weinig gekozen is en ook omdat Gonzo 5x gekozen is. 1 punt voor Gonzo zou super zijn.
Ancic slaat nu pas z'n 2e ace. dan is ie gewoon niet top dus. dan moet robby 'm ook kunnen pakken. maar laten we ons inderdaad op thai-gonzo richten.
centre court Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:wat is dat toch deze week dat gasten 't nota bene indoor niet gewoon uitserveren... Chela, Benneteau, Thai enz enz.

Ik had ze alle 3 en Tampie niet...dat is het :|

jullie hebben straks met Calleri-Berdych een enorme kraker natuurlijk. En ik zie Gasquet wel winnen van Djokovic. Dan gaat 't met jou nog niet zo slecht hoor.
Dat gaat Berdych wel winnen. Gasquet-Djoko zal een kraker worden. Ik hoop op Gasquet natuurlijk!
Thai geeft de partij nu weg, ONGELOFELIJK :letitallout:
3 bps gonzo. wat een leven.
en dan pakt ie verdomme de 3e! :letitallout:
Hopelijk heb ik nu de pech al gehad en gaan de partijen van Blake en Ljubicic wel goed.
centre court Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:wat is dat toch deze week dat gasten 't nota bene indoor niet gewoon uitserveren... Chela, Benneteau, Thai enz enz.

Ik had ze alle 3 en Tampie niet...dat is het :|

jullie hebben straks met Calleri-Berdych een enorme kraker natuurlijk. En ik zie Gasquet wel winnen van Djokovic. Dan gaat 't met jou nog niet zo slecht hoor.

Tja, Calleri zal wel moeten winnen, anders wordt het wel allemaal een drama natuurlijk... hij heeft Federer nog
De nr 20 van de ranglijst heeft Nalbi en Gonzalez. Die waren we echt helemaal kwijt geweest als Benneteau en Sricha het gewoon af hadden gemaakt :cry: :cry:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22