FTM Forum

Full Version: Madrid
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Gasquet smeert Djoko trouwens even flink af in de 2e set. =D>
Ljubo 3-4 achter. Elke misstap is nu fataal. Die Murray moet toch nu zo de zenuwen gaan krijgen?
Misschien werkt het nu wel omdat we samen voor iemand zijn.
Ivan pakt gewoon niks op zijn tweede, daar gaat het mis. En hij serveert te weinig 1e.
Dit gaat mis, een zwarte week voor ons CC.
Andy Murray, the King of Scotland.

:razz: :razz: :razz:
Dit is verschrikkelijk. Wat een week gaat dit worden voor Tampie en Mailman! Feli mannen.

Nogmaals de finalisten van afgelopen week zijn hier niet top. Ljubo, Gonzo, Blake en Nieminen waren alle 4 slecht en alleen Gonzo redde zich nog, al was dat ook al miraculeus. Balen omdat dat eigenlijk de belangrijkste was, samen met Ljubo.
Hopelijk is Davy dan ook niet top en kan JoJo hem pakken.
Wat een drama. Murray wint de afgelopen weken geen wedstrijd, maar nu wint hij opeens van Ljubicic. Dit geloof je toch gewoon niet?
Door dit gekloot hebben we straks een kwart met Davy-Gonzo en Djoko-Murray als 't tegen zit. Precies de 4 die daar niet mochten komen.
En gasquet wordt ook nog een gebroken, zucht. Je hebt soms van die dagen...
Gasquet wint de 2e set met 6-1, maar in de 3e set is 't meteen 2-0 voor Djokovic. Het mag gewoon niet goed gaan deze week.
JoJo - Gonzo en Gasquet - Murray lijken me ook wel aardige affiches.
Daarvan heb ik er 3.
mooi dat die Ljubi eruit ligt. Dat verzacht de pijn van het verlies van Blake/Ancic wer een beetje. Gedeelde smart is deze week duidelijk halve smart :wink:
Djoko moet er wel af anders worden we straks ingehaald door de nummer 20.

Het wordt echt nog zo spannend of we in de top 20 eindigen.
Soderling gaat niet veel games weggeven aan JCF.
Ad Wim Wrote:Djoko moet er wel af anders worden we straks ingehaald door de nummer 20.

Het wordt echt nog zo spannend of we in de top 20 eindigen.

Die Nr. 20 heeft geen JoJo, dan moeten we daar straks maar voor duimen. Die Rinie van Koert is eigenlijk nog gevaarlijker. Ook al zo'n gast zonder Ljubo. Bah wat laat die kale ons zitten zeg.
Over en sluiten voor gasquet. Alle partijen tot nu kut. Jij hebt iig het verlies van Blake nog.
Ad Wim Wrote:Over en sluiten voor gasquet. Alle partijen tot nu kut. Jij hebt iig het verlies van Blake nog.

Mijn dinsdag was met het verlies van Tursu en Chela weer slechter dan die van jou, maar 't is allemaal kut.

Laat deze week aub snel afgelopen zijn!
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Djoko moet er wel af anders worden we straks ingehaald door de nummer 20.

Het wordt echt nog zo spannend of we in de top 20 eindigen.

Die Nr. 20 heeft geen JoJo, dan moeten we daar straks maar voor duimen. Die Rinie van Koert is eigenlijk nog gevaarlijker. Ook al zo'n gast zonder Ljubo. Bah wat laat die kale ons zitten zeg.
Die Rinie van Koert valt nog wel mee, kijk eens naar die nummer 21!
Die heeft Murray en Gonzo nog.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Over en sluiten voor gasquet. Alle partijen tot nu kut. Jij hebt iig het verlies van Blake nog.

Mijn dinsdag was met het verlies van Tursu en Chela weer slechter dan die van jou, maar 't is allemaal kut.

Laat deze week aub snel afgelopen zijn!
Het is pas woensdag :|

Ik had beter kunnen gaan studeren vandaag, maar daar is natuurlijk weer weinig van terecht gekomen.
Djoko-Murray tegen elkaar! :letitallout:

Achteraf heeft 't verlies van Ljubo alleen nog maar meer slechte kanten. Ljubo had nu Djoko er uit moeten knallen. Nu staat 1 van deze apen straks in de kwartfinale.
Ik zie trouwens dat je het opgegeven hebt met MV. Heb ik iig al met 1 spel van je gewonnen dit jaar :razz:
Vergeten gisteren weer. Stom. :x
Eigenlijk niet echt boeiend meer vandaag. Alleen Fish mag Nadal wel even pakken en Joachim Dav, maar dat zie ik niet gebeuren.
Soderling-JCF 6-3 5-1.

Misschien een klein kansje dat hij Federer kan pakken.
Het loopt crescendo vandaag tot nu toe. Hakkuh
centre court Wrote:Soderling-JCF 6-3 5-1.

Misschien een klein kansje dat hij Federer kan pakken.
Als JCF al 5 bp's krijgt, krijgt Federer er 10 en die maakt er echt wel een aantal van. Gewoon een 64 63 voor Federer wordt dit.
hup fish en JoJo!
Inderdaad! Ik ga snookeren, tot later.
Ik ga CL kijken, hopelijk zenden ze nog ergens Barca uit.

Hup JoJo, Fish en Safin. Als die ook nog winnen is het helemaal mooi.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22