FTM Forum

Full Version: Madrid
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Ljubicic begint altijd stroef, zeker in de eerste rondes. Dat oude lichaam van 'm moet altijd even warm draaien. Als hij de eerste set wint, wordt het walsen in de tweede.
Het lijkt me een oersaaie partij tussen Ivan en Andy. Ben je nog aan het kijken, CC?
Aiaiai, Murray breakt :|
Andy serving for the set =D> =D>
Ad Wim Wrote:Het lijkt me een oersaaie partij tussen Ivan en Andy. Ben je nog aan het kijken, CC?

Jazeker ad.

Andy wint de 1e set.

Heb er een heel slecht gevoel bij. Dit kan weleens de week van Tampie en Mailman worden. Icon_evil
Ik had de hele tijd al een slecht gevoel bij Ivan. Maar je moet hem gewoon nemen.
Andy is gewoon beter. Gonzo was al niks, Blake was niks en nu Ljubo ook weer. De mannen die zondag finales hebben gespeeld kunnen 't vandaag niet brengen. Als Ljubo echt gaat verliezen is dat een héle dure.
Dan varen alleen de mensen zonder Ivan er wel bij. Alle teams met Ivan zitten redelijk dicht bij elkaar.
Ad Wim Wrote:Ik had de hele tijd al een slecht gevoel bij Ivan. Maar je moet hem gewoon nemen.

Als ik bij iemand een slecht gevoel heb, moet ik hem nog niet per se nemen. Vandaar dat ik Ivan niet in mijn team heb.
Ivan komt er nu beter in. Hij serveert alleen veel te weinig 1e services.
2 bp's al gemist in deze game, hier moet het wel gaan gebeuren.
Eindelijk de break voor Ljubo!!
En het gebeurt ook. Hopelijk is Ivan nu los.
Ivan breakt.
Nu wordt de mentale weerbaarheid van Andy getest.
Als Ljubo nu normaal gaat spelen is 't afgelopen voor Murray.
Djoko en Gasquet zijn ook los.
THE MAILMAN Wrote:Djoko en Gasquet zijn ook los.

allez Richie!!
Hmm, de break voor Djoko. En zoals hij nu serveert, lijkt het op de set.
Ad Wim Wrote:Hmm, de break voor Djoko. En zoals hij nu serveert, lijkt het op de set.

Gasquet won wel heel dik van Nieminen, verwachtte eigenlijk niet dat ie hier zou gaan verliezen.
Ljubo speelt gelukkig een stuk beter nu. Wordt nog een mooie 3e set zo.
Nieminen is ook vaak niet goed in de eerste rondes. En Djokovic is nu uitgerust en natuurlijk wel goed. Desalniettemin dacht ik ook dat gasquet zou gaan winnen. Maar die is gewoon indoor niet zo goed.
centre court Wrote:Ljubo speelt gelukkig een stuk beter nu. Wordt nog een mooie 3e set zo.
Kan me geen reet schelen of het mooi wordt, als Ivan maar wint Icon_twisted
Ivan mist wel ff een 0-40. Dat mag natuurlijk niet. Maar hij kan 't hebben. Gaat nu op 5-3 serveren voor de set. Hoevaak is dat al wel niet mis gegaan deze week?! Kom op Ljubo!!
Gasquet breakt terug!! :razz:
Gasquet breakt terug, gunstig.

Ivan begint maar weer eens met een df.
centre court Wrote:Ivan mist wel ff een 0-40. Dat mag natuurlijk niet. Maar hij kan 't hebben. Gaat nu op 5-3 serveren voor de set. Hoevaak is dat al wel niet mis gegaan deze week?! Kom op Ljubo!!

Hij begint met een DF. :roll:
7 stuks al, niet best.

Gelukkig slaat hij daarna een ace.
centre court Wrote:Ivan mist wel ff een 0-40. Dat mag natuurlijk niet. Maar hij kan 't hebben. Gaat nu op 5-3 serveren voor de set. Hoevaak is dat al wel niet mis gegaan deze week?! Kom op Ljubo!!
Maar je hebt het hier over een zekerheid indoor, dus hem lukt het wel.

Soevereine set van Ivan. Hou dit vast!
Tot nu toe op service al heeft Murray al een bp gehad. Het wordt nu wel weer spannend. Het zal toch niet weer verkeerd vallen...
Deze moet gewoon goed vallen!!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22