FTM Forum

Full Version: Madrid
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Wordt een zware opgave voor James, die Vliegen serveert goed.
Zoals altijd, zal James wel weer falen, puur en alleen omdat hij in mijn team zit.
niet zo fatalistisch. Ik heb hem ook in mijn team :wink:
THE MAILMAN Wrote:Haas - Hrbaty (5-2*) en Vliegen-Blake *1-0) zijn begonnen.

Mijn voorkeuren gaan uit naar de Belg en de Duitser.

Voor mij ook, want als Blake eruit gaat, dan is iedereen eruit die ik niet heb en vaker dan 5x is gekozen in de top 25.
Blake is net als Davy, de eerste rondes zijn vaak een probleem maar daarna komt ie dan ook een heel end. Belangrijk dus dat hij deze wint. Ziet er nog niet naar uit :|
Dan kunnen jullie dadelijk samen een potje gaan janken om het verlies van James.
:razz: :razz: :razz:
Kom op Kristof.
Blake lijkt er beter in te komen, maar staat nog wel die break achter. Hopen dan maar op een tweede en derde set.
Haas wordt in de 2e set onder de voet gelopen door Hrbaty. 0*-3
Ik had niets anders verwacht van Gonzalez, verkeert immers in een goede vorm.
_Tampie Wrote:Ik had niets anders verwacht van Gonzalez, verkeert immers in een goede vorm.
Natuurlijk gelul. Hij zwijnt ontzettend in deze wedstrijd. Je mag best zeggen dat het lekker gaat, maar ga geen onzin verkopen.
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Ik had niets anders verwacht van Gonzalez, verkeert immers in een goede vorm.
Natuurlijk gelul. Hij zwijnt ontzettend in deze wedstrijd. Je mag best zeggen dat het lekker gaat, maar ga geen onzin verkopen.

De enige reden dat Srichaphan het tot een 3e set kon brengen, was dat Gonzalez niet 100% fit is. Zoals Tampie zei is Gonzo gewoon in een topvorm en mag hij geen problemen hebben met Paradorn en is dit gewoon zoals verwacht.
Tjolkkie raakt een beetje geïrriteerd na de eliminaties van de spelers uit zijn team.
:wink:
Wat is het leven van een tennismanager toch hard he Ad? :razz:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Ik had niets anders verwacht van Gonzalez, verkeert immers in een goede vorm.
Natuurlijk gelul. Hij zwijnt ontzettend in deze wedstrijd. Je mag best zeggen dat het lekker gaat, maar ga geen onzin verkopen.

De enige reden dat Srichaphan het tot een 3e set kon brengen, was dat Gonzalez niet 100% fit is. Zoals Tampie zei is Gonzo gewoon in een topvorm en mag hij geen problemen hebben met Paradorn en is dit gewoon zoals verwacht.
Het is als van tevoren verwacht, maar als je ziet hoe het gaat... En dan kan je zoiets niet meer zeggen.
Wel netjes van Vliegen dat hij maar 4 punten op zijn service verliest in de eerste set. Dat is alleen als het goed is nu afgelopen. Come on, James!
Blake verliest de eerste set, maar ik heb nog wel een beetje hoop. Al serveert die Vliegen wel echt heel erg goed.

COME ON JAMES!
Ad Wim Wrote:Blake verliest de eerste set, maar ik heb nog wel een beetje hoop. Al serveert die Vliegen wel echt heel erg goed.

Hoop doet leven!!!!!!!
Ad Wim Wrote:Blake verliest de eerste set, maar ik heb nog wel een beetje hoop. Al serveert die Vliegen wel echt heel erg goed.

COME ON JAMES!

Als Vliegen ook de 2e set wint heb ik gewoon een betere week dan jou. Wat moet jij dan wel niet een drama team hebben, heb 't gevoel dat ik alleen maar spelers heb die meteen verliezen.
Mr. T Wrote:Wel netjes van Vliegen dat hij maar 4 punten op zijn service verliest in de eerste set. Dat is alleen als het goed is nu afgelopen. Come on, James!
Gewoon 1 klote game meteen aan het begin van de wedstrijd en de set is weg. Nu mag hij weer beginnen. Hopen dat hij nu zijn service houdt en niet weer de hele set achter de feiten aan loopt. Dat is namelijk lekker serveren voor Vliegen.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Blake verliest de eerste set, maar ik heb nog wel een beetje hoop. Al serveert die Vliegen wel echt heel erg goed.

COME ON JAMES!

Als Vliegen ook de 2e set wint heb ik gewoon een betere week dan jou. Wat moet jij dan wel niet een drama team hebben, heb 't gevoel dat ik alleen maar spelers heb die meteen verliezen.
Omdat er bij jou 2 spelers zijn die meteen verliezen die net zo duur is als mijn ene speler.

Maar ik kan nooit meer een echt goede week hebben na de verliezen van Benneteau en Srichaphan. Gelukkig verliezen veel veelgekozen mensen vroeg zodat het geen drama wordt. Volgens mij gaat iedereen vrij slecht. Ljubicic wordt nog belangrijk. Als die gewoon wint, kan het nooit echt meer een drama worden.
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Ik had niets anders verwacht van Gonzalez, verkeert immers in een goede vorm.
Natuurlijk gelul. Hij zwijnt ontzettend in deze wedstrijd. Je mag best zeggen dat het lekker gaat, maar ga geen onzin verkopen.

De enige reden dat Srichaphan het tot een 3e set kon brengen, was dat Gonzalez niet 100% fit is. Zoals Tampie zei is Gonzo gewoon in een topvorm en mag hij geen problemen hebben met Paradorn en is dit gewoon zoals verwacht.
Het is als van tevoren verwacht, maar als je ziet hoe het gaat... En dan kan je zoiets niet meer zeggen.

Je zegt precies hetzelfde als Tampie en dan noem je het van hem gelul? :roll:
Die Vliegen geeft gewoon echt niks weg op zijn service. Dan moet ie James in de TB maar slachten. Icon_twisted
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Ik had niets anders verwacht van Gonzalez, verkeert immers in een goede vorm.
Natuurlijk gelul. Hij zwijnt ontzettend in deze wedstrijd. Je mag best zeggen dat het lekker gaat, maar ga geen onzin verkopen.

De enige reden dat Srichaphan het tot een 3e set kon brengen, was dat Gonzalez niet 100% fit is. Zoals Tampie zei is Gonzo gewoon in een topvorm en mag hij geen problemen hebben met Paradorn en is dit gewoon zoals verwacht.
Het is als van tevoren verwacht, maar als je ziet hoe het gaat... En dan kan je zoiets niet meer zeggen.

Je zegt precies hetzelfde als Tampie en dan noem je het van hem gelul? :roll:
Tampie stelde het alsof hij tijdens de wedstrijd niets anders had verwacht. Dat zou nergens op slaan. Van tevoren verwacht je wel een overwinning van Gonzalez, maar je weet ook dat hij vorige week een zware week heeft gehad.
Blake mist 2 bps. Icon_twisted
James mist een 15-40, die kansen moet je dan wel pakken natuurlijk Icon_evil
Ad Wim Wrote:Maar ik kan nooit meer een echt goede week hebben na de verliezen van Benneteau en Srichaphan. Gelukkig verliezen veel veelgekozen mensen vroeg zodat het geen drama wordt. Volgens mij gaat iedereen vrij slecht. Ljubicic wordt nog belangrijk. Als die gewoon wint, kan het nooit echt meer een drama worden.

Wat een prachtige tekst. Ik word er stil van.
De derde is wel raak, COME ON!
Mr. T Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar ik kan nooit meer een echt goede week hebben na de verliezen van Benneteau en Srichaphan. Gelukkig verliezen veel veelgekozen mensen vroeg zodat het geen drama wordt. Volgens mij gaat iedereen vrij slecht. Ljubicic wordt nog belangrijk. Als die gewoon wint, kan het nooit echt meer een drama worden.

Wat een prachtige tekst. Ik word er stil van.
Dank je.
Vliegen geeft deze set nu weg en gaat de 3e winnen.
En de dubbele break voor James. Hopelijk is hij nu echt los en is Vliegen niet aan het tanken.
centre court Wrote:Vliegen geeft deze set nu weg en gaat de 3e winnen.
En juist omdat het nu geen 6-1 wordt en Vliegen terug breakt, denk ik dat James de derde pakt.
belangrijkste constatering is dat James nu wel grip heeft op de service van Vliegen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22