FTM Forum

Full Version: Het grote Ekslem Bad Beat & jammertopic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:Sleep jij je luie brabo aars maar eens naar A'dam voor het toernooi bij Mac thuis. Gaan we daarna wel even om kwartjes spelen.

Met je Mickey Mouse avatar cry

:lol:

jullie zijn te goed voor mij :cry:

Ik wil ook wel om stuivers spelen hoor [baby]
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:Sleep jij je luie brabo aars maar eens naar A'dam voor het toernooi bij Mac thuis. Gaan we daarna wel even om kwartjes spelen.

Met je Mickey Mouse avatar cry

:lol:

jullie zijn te goed voor mij :cry:

Ik wil ook wel om stuivers spelen hoor [baby]

Zoals marten toonder zou zeggen: geld speelt geen rol. Jullie zijn gewoon te goed :cry:
In dat geval: alleen door tegen betere spelers te spelen word je beter. En die paar stuivers kun je ook wel missen :negerwaf:
Treesong Wrote:In dat geval: alleen door tegen betere spelers te spelen word je beter. En die paar stuivers kun je ook wel missen :negerwaf:

Dan zal ik er eens over nadenken :negerwaf:
AAAAAAAarrrrrrghhhhhhhhhh ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

PokerStars Spel #16938600418: Toernooi #85820210, $11+$1 Hold'em No Limit - Level XII (600/1200) - 23/04/2008 - 13:33:55 (ET)
Tafel '85820210 17' 9-max Plaats #9 is de button
Plaats 2: ropfi (6545 in chips)
Plaats 3: vHaren84 (12867 in chips)
Plaats 5: willem070 (8155 in chips)
Plaats 6: Derfel80 (7712 in chips)
Plaats 7: braaa_m (34155 in chips)
Plaats 8: made hand 83 (13729 in chips)
Plaats 9: stokstaart (10197 in chips)
ropfi: zet de ante 125
vHaren84: zet de ante 125
willem070: zet de ante 125
Derfel80: zet de ante 125
braaa_m: zet de ante 125
made hand 83: zet de ante 125
stokstaart: zet de ante 125
ropfi: zet small blind 600
vHaren84: zet big blind 1200
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan vHaren84 [Ac Ah]
willem070: raiset 6830 naar 8030 en is all-in
Derfel80: foldt
braaa_m: foldt
made hand 83: raiset 5574 naar 13604 en is all-in
stokstaart: foldt
ropfi: foldt
vHaren84: callt 11542 en is all-in
*** FLOP *** [Ad Js Qs]
*** TURN *** [Ad Js Qs] [Tc]
*** RIVER *** [Ad Js Qs Tc] [9d]
ropfi zei, "lol"
*** SHOWDOWN ***
vHaren84: toont [Ac Ah] (three of a kind, Azen)
made hand 83: toont [Ks As] (een straight, Tien tot Aas)
made hand 83 won 9424 van bij pot
willem070: toont [7s 7c] (een pair Zevens)
made hand 83 won 25565 van hoofd pot
*** SAMENVATTING ***
Totale pot 34989 Hoofd pot 25565. Bij pot 9424. | Rake 0
Board [Ad Js Qs Tc 9d]
Plaats 2: ropfi (small blind) foldde voor de Flop
Plaats 3: vHaren84 (big blind) toonde [Ac Ah] en verloor met three of a kind, Azen
Plaats 5: willem070 toonde [7s 7c] en verloor met een pair Zevens
Plaats 6: Derfel80 foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 7: braaa_m foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 8: made hand 83 toonde [Ks As] en won (34989) met een straight, Tien tot Aas
Plaats 9: stokstaart (button) foldde voor de Flop (bette niet)
Bah.. die is tering smerig Nick! Echt giga smerig voor zo'n monsterstack... :cry:
180 man $12, eerste 18 betaald, ik werd hierdoor 18de... Anders was ik CL geweest, eerste 6 plaatsen zeker haalbaar waar je als 6de $99 pakt en als nr 1 $594! :x
harry_bierdop Wrote:
EJR Wrote:Wanneer kom je een keer aan tafel zitten ouwe, ipv die laffe toernooitjes van je?

och jee.. nu krijgen we dit. Pfff haha... wat een grap. Ik dacht dat we ook nog bij Gitter's toernooi cashgame gingen spelen, NL200 HU. Maar jij ging aan de stuiver tafel zitten, dont mind maar dan moet je geen grote bek hebben. Ik rij naar fucking Haarlem voor een potje kaarten met 18 man, daarna moet ik nog eens naar den Haag komme voor een potje kaarten, ik geloof dat je denkt dat ik idioot ben Undecided Undecided .

En ik met fluttoernooitjes haha.. ik speel amper tot nooit toernooien. Zo goed ken je me dus. Heel af en toe een keer een homegamepje of een paar keer per jaar een HC toernooi. Verder speel ik altijd alleen cash, cash en nog eens cash...zowel live als online.

Als jij een keer lekker wil gokken en een sessie op 3/6 wil spelen is dat jouw keus maar ga dan niet achteraf dingen roepen als "hooguit de raise naar 72 is te laag" want dan zeg ik veel sterkte op 3/6 NL. Maar goed, volgens mij kan ik dit net zo goed tegen een muur zeggen want iets als BR management of uberhaupt inschatten tegen wat voor niveau je speelt is voor jouw complete onzin..

Sjees wat een verhaal man, ff chill. Had best wilen spelen, maar heb jou ook niet gehoord vriend. Mijn BR manage ik wel met een echte baan. Die paar stuivers die ik win of verlies online of irl is spielerij. Maar ik wens jou het allerbeste natuurlijk, ook als je nog eens in de buurt bent. :wink:
EJR Wrote:Had best wilen spelen, maar heb jou ook niet gehoord vriend. Mijn BR manage ik wel met een echte baan. Die paar stuivers die ik win of verlies online of irl is spielerij.

Haha ja dat weet ik ook wel, met nadruk op dat het spielerij is. Maar waarom dan eigenwijs blijven en dingens zeggen als "hooguit de raise naar 72 te laag" terwijl je werkelijkwaar echt geen enkel idee op wat voor niveau je aan het spelen (lees: gokken) bent?

Maar ok, jij vraagt wanneer ik aanschuif aan de tafels? Kunnen van de week wel gewoon een keer NL200 HU spelen op stars.. hoef ik niet naar Den Haag, jij niet hierheen en kunnen we toch spelen.
HU???

waarom niet een gezellig tafeltje....

stuk of 6 moet kunnen


:8:
ja, inderdaad gewoon 6 man, allemaal 200, prima plan
ja vind ik best maar is veel en veel moeilijker op te starten!! ZEKER op stars.. zit je gewoon altijd wel met een vreemde. HU ga je gewoon zitten en als je niet tegen je gewenste tegenstander, in dit geval EJR, zit ga je gewoon weer op een andere tafek zitten!

Maar i'm in... als het tenminste op een maandag of donderdag is... weekend kan ik ook nog wel eens.
kan je bij stars geen private table opstarten dan? Ik ga wel ff kijken
ok nou tafel van 6 gaat denk ik wel lukken

lachen....


EJR altijd goed voor paar dikke potten :wink:


wat haagse bluf...

gezellig
gittermaster Wrote:kan je bij stars geen private table opstarten dan? Ik ga wel ff kijken

Nope.. geen cash! Ik kan wel sng's aanmaken maar vink niet zo veel aan... hebben we ook al vaak zat gedaan.
ja mee eens, hoewel een sit and go van 200 dollar natuurlijk ook wel leuk is, maar cash is leuker
Ik wil ook wel meedoen, maar dan moet ik eerst Harrington on cash games uitlezen :wink:
haha heb je die? wat vind je ervan?
kan ik een kopietje krijgen tree? :8:
Tja, tis Action Dan hè :wink:

Ik heb het alleen nog een beetje doorgebladerd, maar op het eerste gezicht is het -uiteraard- vanuit Dan's TAG stijl benaderd... maar dezelfde opzet al HoH...
HU, Cash, SnG, maakt mij allemaal niet uit. Met 6-10 man is wel stuk leuker!

Wie spelen er mee?
Gitter, Treesong, Dsehotas, Harry, EJR. Nog een ziel en we kunnen starten.
Ik wil wel meedoen, maar niet op NL 200 :lol:
Ekslem Wrote:Ik wil wel meedoen, maar niet op NL 200 :lol:

[baby]
harry_bierdop Wrote:
EJR Wrote:Had best wilen spelen, maar heb jou ook niet gehoord vriend. Mijn BR manage ik wel met een echte baan. Die paar stuivers die ik win of verlies online of irl is spielerij.

Haha ja dat weet ik ook wel, met nadruk op dat het spielerij is. Maar waarom dan eigenwijs blijven en dingens zeggen als "hooguit de raise naar 72 te laag" terwijl je werkelijkwaar echt geen enkel idee op wat voor niveau je aan het spelen (lees: gokken) bent?

Maar ok, jij vraagt wanneer ik aanschuif aan de tafels? Kunnen van de week wel gewoon een keer NL200 HU spelen op stars.. hoef ik niet naar Den Haag, jij niet hierheen en kunnen we toch spelen.

Je begint een beetje arrogant te worden Harry, met "je hebt geen enkel idee". Dat siert je niet. Op 3/6 zitten ongetwijfeld pro's, maar ook plezierspelers, die net als ik sporadisch 3/6 spelen. Speel normaal trouwens 1/2 of 2/4.
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Ik wil wel meedoen, maar niet op NL 200 :lol:

[baby]

Looking forward to playin you at the dimes table :razz:
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Ik wil wel meedoen, maar niet op NL 200 :lol:

[baby]

Looking forward to playin you at the dimes table :razz:

hehe.
Ekslem QQ
Treesong 28
Preflop, Ekslem raises to 0,60
Treesong raises to 1,80
Ekslem calls
Flop A 5 10.
Treesong checks
Ekslem bets 3
Treesong raises 25 and is all in
Ekslem folds
Wink
:waf:
Goeie fold :razz:
EJR Wrote:Je begint een beetje arrogant te worden Harry, met "je hebt geen enkel idee". Dat siert je niet. Op 3/6 zitten ongetwijfeld pro's, maar ook plezierspelers, die net als ik sporadisch 3/6 spelen. Speel normaal trouwens 1/2 of 2/4.

Wat heeft dat met arrogant te maken dan???? Het zal wel aan mij liggen maar ik snap het allemaal niet meer hoor.. ik speel zelf NL100 en NL200, dus nog ver onder dat NL600 niveau. Hoe kan ik dan arrogant doen. Je kan mij 100 duuzend fabeltjes vertellen maar zoals jij die 55 hand speelt ÉN achteraf er nog op dezelfde manier over denkt... dat is gewoon NL25 á NL50 niveau en zelfs daar wordt door regs zo'n hand beter gespeeld, dat heeft niks met arrogantie te maken maar met realiteit.

Maar goed.. nogmaals ik denk dat dit weinig nut heeft omdat jij een hele andere kijk hebt op pokeren. Jij ziet het als leuk kaartspelletje, recreatief en ik denk ook dat jij de skill/luck vfactor heel anders inschat als bijvoorbeeld ik op Mac dat doe.

Zou erg leuk zijn om 1 of 2 NL200 tafeltje(s) op te kunnen zetten, het liefst zonder vreemden natuurlijk. Weet niet of Tree mee wil doen op NL200 anders kunnen we ook NL100 spelen als we anders maar met 4 man zijn. FC wageningen speelt ook, sinds kort, NL100 dus dan zou je er 6 hebben. Daarnaast zou ik je graag nog een keer HU spelen EJR, evenals Buurs :wink:
harry_bierdop Wrote:
EJR Wrote:Je begint een beetje arrogant te worden Harry, met "je hebt geen enkel idee". Dat siert je niet. Op 3/6 zitten ongetwijfeld pro's, maar ook plezierspelers, die net als ik sporadisch 3/6 spelen. Speel normaal trouwens 1/2 of 2/4.

Wat heeft dat met arrogant te maken dan???? Het zal wel aan mij liggen maar ik snap het allemaal niet meer hoor.. ik speel zelf NL100 en NL200, dus nog ver onder dat NL600 niveau. Hoe kan ik dan arrogant doen. Je kan mij 100 duuzend fabeltjes vertellen maar zoals jij die 55 hand speelt ÉN achteraf er nog op dezelfde manier over denkt... dat is gewoon NL25 á NL50 niveau en zelfs daar wordt door regs zo'n hand beter gespeeld, dat heeft niks met arrogantie te maken maar met realiteit.

Maar goed.. nogmaals ik denk dat dit weinig nut heeft omdat jij een hele andere kijk hebt op pokeren. Jij ziet het als leuk kaartspelletje, recreatief en ik denk ook dat jij de skill/luck vfactor heel anders inschat als bijvoorbeeld ik op Mac dat doe.

Zou erg leuk zijn om 1 of 2 NL200 tafeltje(s) op te kunnen zetten, het liefst zonder vreemden natuurlijk. Weet niet of Tree mee wil doen op NL200 anders kunnen we ook NL100 spelen als we anders maar met 4 man zijn. FC wageningen speelt ook, sinds kort, NL100 dus dan zou je er 6 hebben. Daarnaast zou ik je graag nog een keer HU spelen EJR, evenals Buurs :wink:

Harry, ik speel al weken winstgevend.
Al is HU een ander spelletje.

We kunnen natuurlijk een 6-handed tafel pakken met jou, Mac, Ad, ik en....

spelen we van mijn part NL50 ofzo.